5. Je roztomilí!

18 3 1
                                    

Dojela jsem domů zvládla jsem nebrečet já vím pochvala. Vystoupila jsem a doma se svítilo že by Charlie byl doma nevím.

Vstoupila jsem do domu a. ,,Ahoj tati!" skočila jsem mu kolem krku. ,,Ahoj zlatíčko!" MŇAU,, Co to je? " ,,Vaše nové kotě." ozvala se máma. ,,Děkuji!" objala jsem je a běžela pro bílé kotě britské kočky. ,,Je roztomilý." V mé náruči sebou cuklo. ,,Charlie!" položila jsem kotě a šla za ním. ,,Co je?" řekl naštvaně. ,,Co se stalo?" ,,Nic!",,OK tak nic neříkej už se tě nebudu ptát." řekla jsem a do náručí vzala kotě, které se mi otíralo o nohy. ,,Kdo to je?" ,,To je naše nové kotě od táty." vzal kotě ode mě do své náruče a šel do svého pokoje.

Ještě že je zítra sobota můžu hrát fotbal. Tak jsem šla po hodině do Charlieho pokoje už spal tak jsme si dala pyžamo a lehla si vedle Charlieho a obejmula ho ze zadu jako sestra chápeš. A usla. ,,Claud." probudil mě brácha s mého snění. ,,Promiň že jsem se včera choval tak strašně, ale v noci jsi mě mačkala asi karma." zasmál se a já s ním. ,,Jo promiň." vstala jsem a šla dolů na snídani a Charlie za mnou.

,,Ahoj." pozdraví la jsem jak jsem došla do jídelny. ,,Snažil jsme se uvařit vajíčka ochutnej." říká táta a už mi dává porci vajíček na talíř. ,,Je to dobré tati díky." „Tati je to dobré." Charlie a my jsme se zasmáli. ,,Co je?" ,,Nic, dívej se na kotě." kotě si hrálo na škrabadle. ,,Jak se bude jmenovat?" „Nevím." řekneme s Charliem spolu. ,,Je to kocour takže." ,,Garfield." řeknu a Charlie můj nápad schválí. Zvednu se a jdu ho podrbat je roztomilý. Jak sním vajíčka jdu se dívat na Jurský svět do našeho kina.
Po filmu jsem šla na oběd. Po obědě jsem šla spát. ,,Claud." probudil mě nějaký hlas. ,,Hmm." odpověděla jsem a nevnímala. Někdo ke mně přišel a položil mi ruku na čelo. ,,Claud!" ,,Říkám že tě slyším!" řekla jsme v mírném naštvaní a otevřeli oči. ,,No co je?" „Že už je šest a je večeře. Je ti dobře?" ,,Bolí mě hlava." oznámila jsme. ,,Donesu ti prášky. Máš hlad?" ,,Ne, chci spát." řekla jsme a usnula. ,,Claud." řekla mamka a podala mi prášky na bolest hlavy. Ráno jsem se probudila ve tři hodiny ráno měla jsem žízeň tak jsem šla do kuchyně pro sklenici s vodou. Slyšela jsem nějaké zvuky z Charlieho pokoje tak jsme se tam šla podívat. ,,Co to děláš?" zeptala jsme se Charlieho. ,,Hraju hry." odpověděl a dál se věnoval počítačovým hrám. ,,Ale jdeš zítra do školy."

Ráno jsme se probudila v deset šla jsem do obýváku vzala si Garfielda a pustila si film. Garfield mi seděl na klíně a spokojeně vrněl. ,,Ahoj." řekla mamka a sedla si vedle mě. ,,Ahoj." odpověděla jsem unaveně. ,,Jak ti je?" ,,Lepší jak včera." ,,Tak já ti donesu čaj." řekla a donesla mi heřmánkový čaj. ,,Díky." za chvíli jsem zase usla byla jsem unavená doufám že zítra jdu do školy. Vzbudil mě příchod Charlieho bylo mi líp, ale naštval mě, že mě vzbudil. ,,Ahoj." ,,Ahoj." ,,Dělali jste něco zajímavého ve škole?" ,,Co by se dalo dělat ve škole zajímavého?" odpověděl a šel do jídelny se najíst. Večer už mi bylo dobře tak zítra jdu konečně do školy nikdy jsem se do školy netěšila víc jak teď.

Ráno mi zazvonil budík v sedm vstala jsem oblékla si černé tepláky a bílé triko dala jsem si make-up, světle růžovou rtěnku a linky. Šla jsem si udělat snídani avokádo s vajíčkem a čekala na Charlieho, který zase nestíhá. ,,Pohni!" křičela jsem na něho od dveří. Přiběhl a už jsi sedal za volant. ,,Tak dělej!" nasedla jsem a jeli jsme do školy. ,,Píšeme dnes něco?" zeptala jsem se. ,,Z matiky." ,,Ok díky." pak už celou cestu bylo ticho.

Před školou jsem vystoupila a šla ke skřínce, protože první hodinu máme fyziku. Sedla jsem si do zadní lavice a dívala se na instagram. ,,Ahoj." pozdravil Oliver. ,,Ahoj, jak se máš?" ,,Jde to jsem ve škole takže zrovna ne nejlíp." musela jsem se zasmát.

Po fyzice jsme měli češtinu. ,,Dobrý den." pozdravila češtinářka a zároveň naše třídní. My jsme si na pozdrav stoupli a na její příkaz si zase sedli jak pejsci. ,,Na příští týden budou hrát zápas fotbalu některé holky pojedou taky se jen dívat. Po výkendu přijde nový žák a taky vám oznámím s kým budete dělat referát o čem vám řeknu každý bude mít jiné téma, takže nebudete mít stejné. Kluci už víte koho by jste vzali na fotbal každý jednu osobu?" v tu chvíli jsem zatajila dech, protože bych tam chtěla jet, ale co když si vybere Olivera Miu. Pár kluků už to řekli, ale Oliver ještě ne.

Po škole jsem šla s Tessou moje nejlepší kamarádka, ale bydlím v New Yorku takže se moc nevidíme teď výjimečně přijela.

,,Ahoj." pozdravila jsem a objala ji. ,,Ahoj!" taky mě objala. ,,Tak kam jdeme první?" ,,Do New Yorku?" ,,Už ti chybí?" zasmáli jsme se a vyrazily jsme.

,,Tohle na tobě bude hezké." už mi dávala do rukou miliardu oblečení. Tak jsme šli do kabynek a tam jsi navzájem ukazovali naše oblečení.

 Tak jsme šli do kabynek a tam jsi navzájem ukazovali naše oblečení

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tohle jsme si koupili oblečení. A vyšli s obchodem potom jsme šli na zmrzlinu. ,,Prosím dvě tutti frutti zmrzliny." tuhle si dáváme vždycky taková naše zmrzlina. :) ,,Je fakt dobrá." řekla jsem a Tessa přikývla jako ano, protože měla plnou pusu zmrzliny. ,,Tak jdeme?" "Jo jasně." dneska jsme ještě museli dojed pro mamku před obchodem. ,,Ahoj Tesso." pozdravila máma jak nasedla do auta. ,,Ahoj, ráda vás vidím." ,,Jak se májí tvoji rodiče?" ,,Mají se dobře." ,,A proč nepřiletěli s tebou?" zasypávala máma Tessu otázkami. ,,Mají hodně práce." ,,Tak je pozdravuj." ,,Budu." naštěstí pak celou cestu bylo ticho. ,,Pojd ukážu ti tvůj pokoj." volala jsem na Tessu. ,,Už běžím." ,,Tadá tady budeš dnes spát." řekla jsem, protože zítra letí domů. ,,Jdem na večeři?",,Jasně!" vykřikla a šli jsme. ,,Tak co by jsis dala.",,Nevím něco udělej něco z Londýna." řekla jsem sedla si na barovou židli. ,,Tak?" řekla jsem zase. ,, Máslové kuřecí kari." po půl hodině už nádherně voní celá kuchyň.
,,Ten recept mě budeš muset naučit." ,,Je lehký." ,,Ale za to je dobrý musíš mě naučit a já to pak naučím Grace." „A kde je?" ,,V nemocnici když jsme přišla ze školy tak jsme ji s Charliem našli na zemi ležet a teď je v nemocnici za chvíli ji pustí měla by míň pracovat." ,,Pozdravuj ji." usměje se na mě. ,,V kolik ti to letí?" ,,Ve čtyři odpo." ,,OK tak co zítra budem dělat?",, Nevím."

,,Vy máte kočku?" zeptala se Tessa. ,,Jo jak..." nedořekla jsme větu když Tessa ukázala na misky od jídla. ,,Jo máme kotě britské bílé kočky jmenuje se Garfield." ,,Nádherná kočka s nádherným jménem." usmála se. ,,A ukážeš mi ho?" dodala. ,,Jasně." po jídle jsem ho šla zavolat.

,,Garfielde!" volaly jsme společně na kocourka. ,,Ahoj malej." řekla Tessa když k ní přiběhl Garfield. ,,Je roztomilý." řekla jsem. ,,Tak jdeme spát?" otázala se. ,,Jo, kdyby jses chtěla umýt tak koupelnu máš v pokoji." ,,Jo dík tak dobrou." ,,Dobrou." vzala jsme si od ní Garfielda a šla ke mně do pokoje.

Tohle jsme musela koupit tak jsem ho posadila do televize a šla spát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tohle jsme musela koupit tak jsem ho posadila do televize a šla spát. Po chvilce Garfield vyskočil na postel a začal vrnět. Pak jsme už jen spala.

Ahoj omlouvám se že dlouho nevyšla nová kapitola. Jak se vám líbí nová postava TESSA? Budu ráda za com a votes.

Alex🤘

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now