Po sprše jsem se šla chystat na Harryho párty jel tam aji Charlie takže jsem už měla odvoz. Vzala jsem si krátké rudé šaty a dala jsem si jen červenou rtěnku a červené boty na vysokém podpatku. ,,Dělej jinak jedu bez tebe!" křičel na mě Charlie od dveří do garáže. ,,Už běžím bože!" nasedli jsme do auta. ,,Konečně!" říkal Charlie aby mě naštval, ale nepovede se mu to. ,,Dneska nebudu moc pít." ,,Ok." ,,Nebo víš co vůbec." ,,To nedáš!" ,,O co." ,,Dám 20 liber." ,,Ok beru." podali jsme si ruku abychom to uzavřeli a já už vystoupila, protože jsme už byli u Harryho domu. Tu sázku musím vyhrát a jen kdo by nevěděl tak 20 liber je 500 Kč takže na hezké šaty ne že bych jich měla málo, ale co. ,,Ahoj Olivere." přidala jsem se k mému nejlepšímu kámošovi ,,Ahoj Claud vypadáš skvěle." ,,Díky dnes jsem si dala sázku s Charliem že když nebudu dnes pít tak mi dá 20 liber." Oliver se začal smát. ,,Co je?" drkla jsem do něj loktem. ,,To nedáš." ,,Super takže mi nevěříš!" „Ne nevěřím." „Díky za upřímnost. " usmál se a šli jsme k baru. „Takže co jsi dáš? " „Hlavně ne alkohol." takže jsem Oliverovi nalila panáka a sobě Coca-Colu. Jak jsme dopili tak jsme šli tančit Oliver už byl hodně opilí tak jsem šla za Charliem který byl ještě víc opilí zítra budou mít velkou kocovinu, ale alespoň vyhraju 20 liber. ,, Já nechci." „Ale chceš." naložila jsem je do auta a jeli jsme k nám domů kde jsme naštěstí byli sami. Oliver už usl v autě takže jsem první došla s Charliem do jeho pokoje. A Olivera jsem dala do vedlejšího pokoje pro hosty. Ráno jsem se vzbudila o půl sedmé dala jsem si můj make-up a oblékla jsem si bílé roztrhané ryfle a růžový kroptop. Potom šla vzbudit Olivera. „Hálo budíček!" „Kolik je?" řekl rozespale Oliver. „Sedm. Musíš do školy!". „Ne!",, Vstavej za chvíli dole!" Šla jsem vzbudit Charlieho. ,, Vstavej dlužíš mi 20 liber!",, Ach jo." vstal rychleji než Oliver líp než jsem čekala. A dal mi mojich 20 liber. ,, Na sežer si to!" řekl naštvaně a já jsem odcupitala do svého pokoje a peníze schovala. Za chvíli oba došly na snídani do jídelny. ,, Díky." řekl Oliver. ,, Nemáš zač." řekla jsem s plnou pusou cereálií. Pak jsme dojeli do školy tentokrát jsem řídila já konečně. Vysedli jsme já jsem zamkla a šli jsme na Matiku. Pod lavicí jsem našla papír.
V těch červených šatech jsi byla vážně sexy.
Nic jsem si z toho nedělala vyhodila jsem ho a šla se připravit kdyby jsme psali test. Zazvonilo a po 5 minutách došla matikářka. Všichni jsme si stoupli na pozdrav. ,, Dobrý den posaďte se." všichni jsme si na povel sedli jako poslušní pejsci. Hodina šla v pohodě a nic jsme nepsali naštěstí. Šli jsme ke skříňkám a rozdělili jsme se, protože jsme měli tělocvik. Šli jsme se přévlect do šaten a pak do haly. ,, Ahoj dámy dnes si zahrajeme fotbal." řekla tělocvikářka. Ano ano ano zarodovala jsem se. Takže nás rozdělila do týmu samostřejmě to byl amatérský fotbal. Takže jsme vyhráli 30:5 a já jsem byla nejlepší z týmu a dostala jsem jedničku. Po tělocviku jsem naštěstí jala domů takže jsem se ani nepřevlíkala. Dala jsem si deodorant a šla do auta dnes jde Charlie k Oscarovy takže jsem na něho nemusela čekat. Na autě jsem našla další papírek vypadal jako ten co jsem ráno našla na lavici.
Škoda že se nepřevlíkáš ve škole se bojíš že tě někdo uvidí? Je to škoda.
Fuj jaké prase to mohlo tady dát neřešila jsem to hodila jsem to do nejbližšího koše a jela domů. Doma jsem se převlékla se do černých plavek a šla jsem do bazénu okoupat se když je poslední hezký den a přidali se pejci milují vodu. Házela jsem jim míče a oni mi je nosili. Pak jsem si lehla na lehátko.A opakovala se samostřejmě jsem měla opalovací krém už na sobě několik hodin nám to Grace vysvětlovala zítra se jdu podívat za ní do nemocnice. Tak jsem usla probudil mě příchod Charlieho. Šel do svého pokoje ani jsem se nezvedla a dělala že spím. Pak došel asi se šel převléct nevím. ,,Tvoje sestra je fakt sexy." slyšela jsem další hlas, ale chtěla jsem slyšet víc takže jsem dělala že dál spím. Slyšela jsem že někdo je v bazénu a jdem ke mně tak jsem se zvedla. „Ne Char!" nedořekla jsem to, protože mě Charlie převrátil do bazénu. Jak jsem se vynořila tak jsem ho pocákala. A jeho hnědé vlasy byli celé mokré. ,, Debile!" ,,Hej zničila jsi mi účes!" ,,A co mám říkat já!" Vyšla jsem z bazénu otočila jsem se na Crise který byl pobavený. A šla jsem se převléct do úplých černých legín kde mi šel vidět můj vypracovaný zadek se musím pochválit a ještě modré triko. Došla jsem si udělat popcorn jak bylo tak jsem ho vytáhla z popcornovače. Šla jsem si pro ručník k bazénu kde se kluci koupali. Došla jsem tam zohla se pro ručník a jak jsem se otočila tak se mi Cris mi koukal na zadek to je jasné. Charlie vylezl z bazénu objal mě kolem pasu a vzal mě sebou do bazénu. ,, Charlie!" vykřikla jsem když jsem se vynořila zase jsme vylezla a šla se převléct černé uplé legíny a růžové tričko. Moje staré oblečení jsem měla mokré takže jsem ho šla ven pověsit. Když mě viděli měli záchvat smíchu já je vraždila pohledem. Pak jsem si to rozmyslela a šla to pověsit na svůj vlastní balkón zamkla jsme svůj pokoj a šla do kuchyně. Udělala jsme si koktejl banán s mlékem a ledem. Vzala popcorn a šla do našeho domácího kina kde jsem si pustila Jursky svět zánik říše. Jak jsem to dokoukala tak jsem byla málem posraná strachem, ale bavilo mě to. Tak jsem šla ven hrát fotbal na naše domácí velké hřiště. Pak přišly kluci pořád otravují. ,, Kámo já proti tobě bereš?" zeptal se Cris. ,, OK." „Když vyhraju tak se se mnou vyspíš. Bereš?" ,, Charlie!" otočila jsem se na svého bratra. ,,Co je?" zaměřila jsem na něho můj vražedný pohled. ,, Tak?" ,, Jo beru, protože vyhraju." „ Moc si věříš!" Charlie byl rozhodčí vyhrála jsem 20:19 ,, Smůla." smála jsme se Crisovi a Charlie nevypadal moc nadšeně. Pak jsme šla domů, protože se stmívalo. Usprchovala jsem se dala jsem si moje pyžamo s kočkami udělala noční hygienu a šla dělat večeři. Rizoto jsem udělala aj na zítra na oběd, protože do školy na obědy nechodíme. Snědla jsem sama večeři už mi chybí táta a máma. Začali mi téct slzy a nedali se zastavit. ,,Ty brečíš?" zeptal se Charlie. ,,Ne." utřela jsme si slzy které mi tekli jak vodopád. ,,Kvůli Crisovi si ho porazila." ,,Ne." rozbrečela jsme se ještě víc. Charlie mě postavil ze židle a objal mě bratrsky samostřejmě. ,,Už nebreč." ještě jsem se k němu víc přitiskla. ,,Zavoláme babičce?" snažil se zlepšit náladu Charlie a povedlo se mu to. ,,Jo." Vzala jsem si mobil a zavolali jsme babičce a po dvou zvoněních to vzala. ,,Ahoj miláčci už jsme na cestě!" jen jsme se na sebe s Charliem podívali a pobaveně jsme se zasmáli a po chvíli slyšeli zvonek oba dva jsme se rozběhli otevřít. ,,BABI!" skočili jsme ji kolem krku. „Děti neumačkej te mě." Charlie jí odnesl kufry do hostovského pokoje. ,,A babička mě šla dát spát. ,,Tak co kluci?" Tomuhle tématu se snažím vyhnout celý můj život, ale ptají se na to jen babičky táta s mámou to chápou naštěstí. Takže jsme se tomu vyhla. ,,Jak se máš? Kde je děda?" ,,Děda je doma máme se dobře a teď už dobrou." hned jsem usla.
Ahoj tady další kapitola nově je tu Cris. Jak se vám líbí povahově? Budu ráda za com a hlasování.
Alex🤘
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...