13. Ahoj Tess!

9 3 0
                                    

Po hodinách týrání lidí ve škole jsem konečně vyšla. Šla jsem rovnou k mému autu. ,,Claud počkej!" prudce jsem se otočila když jsem málem srazila dotyčnou osobu. Chvíli jsme si dívali do očí. ,,Ano?" přerušila jsem minutové ticho. ,,Jen jestli nepřijdeš na moji party." ,,Kdy?" ,,Asi za tři týdny." ,,Moc nevím mi za pár dní letíme do Ameriky,ake nevím na jak dlouho tam budem." ,,OK a kde to bude?",,Ukážu ti to na mobile."

,,Prozvoniš mě prosím, já nemůžu najít mobil." ,,Jo jaké máš číslo." ,,453 257 542." nadyktuje mi jeho telefonní.
,,Jo díky." najde mobil v batohu a ukáže mi jeho adresu. ,,Tak cus." ,,cus."

Odemknu auto a za chvíli jsem doma.
Jdu rovnou do svého pokoje dělat si debilní domácí úkoly. Po úkolech jsem si oblékla sportovní dres do fotbalu a kraťasy šla do koupelny sundat si make-up. Sice budu dřív na tréninku, ale co. Šla jsem dolů si dát cereálie s mlékem a medem.

Potom jsem jela autem do fotbalového stadionu kde jsem seděla na tribuně a pozorovala mladší žáky.
,,Ahoj Claud." pozdravila mě Amy. ,,Je ahoj, jak se vede?" ,,Super, ale už budeme začínat." ,,Jo fakt." vyskočila jsem že sedadel a šla nastoupit. Popravila si svoje bílé dlouhé ponožky a zavázala kopačky.

DEN ODLETU DO AMERIKY
,,Máš vše zabaleno?" naléhala mamka. ,,Mami no stres." uklidňoval ji Charlie. ,,Říká se to Mom, no stress." opravuje ho táta. ,,Mám." zazubím se. ,,A úkoly taky?" ,,Ano.",,Super, a jaký budeš mít kostým." ,,My něco s Tess vyberem.",,Dobře." mamka vždy stresuje. Pomyslím si. ,,Tady máte pasy." povídá mamka. Podá je blbě tvářící se paní která si nás v tichosti prohlíží. ,,V pořádku." odvětí.
,,Děkuji." vezme si zpátky pasy.
,,Vaše letadlo je číslo 6 naschle."
Všichni jdeme směrem naše letadlo číslo 6.

V AMERICE
Už jsme doletěli a před letištěm na nás čekala Tessa s jejím malým bráškou. ,,Ahoj!" pustila jsem kufr a běžela za Tess. ,,Ahoj." objala mě. ,,Jak se máš?" pokračovala. ,,Skvělé, a ty?" ,,Taky."
Charlie mi dovezl můj zanechaný kufr. ,,Díky.",,Tak jo jaký budeme mít kostým?" ,,Mohly bychom říct Isabell a Rose jestli by s námi šli." ,,Jo a mohly bychom jít za různé koleje v Harry Potterovi." napadlo mě. ,,To by bylo skvělé." ,,A co já?" ozval se její mladší bráška. ,,Lukasi ty přeci jdeš se svými kamarády." usmála se Tess. ,,A jo." všichni jsme se zasmáli. ,,Už je tady." zvolala máma.

Postupně jsme nasedli do auta a jeli směrem k Tessi domu. ,,Lukasi ty jedeš dnes poprvé limuzínou že?" ,,Jo. Já mám rád hezké a drahé auta." ,,Tak to musíš někdy přijet k nám já mám teď nové auto Bugatti jestli znáš a táta má Lamborginy a brácha má Ferrari." ,,To musím říct kámošům." ,,Tak jo." ,,A kdo je Rose a Isabell?" přesunu otázky na Tess. ,,Moje spolužačky a kamarádky." ,,OK." ,,Jsou v poho.",,Už jsme tady." zvolal Charlie který byl celou dobu potichu. ,,Super.",,Tesso kde máš rodiče." ptala se mamka. ,,Oni jsou v práci, ale těší se na vás." ,,My taky." všichni jsme šli do Tessi domu. Tessa ukázala rodičům pokoj a potom Charliemu. ,,A ty budeš semnou v pokoji jestli neva.",,Ráda."

,,Ahoj." pozdravila jsem Maxe zlatého retrívra. ,,Musím s ním jít na procházku." posmutněla Tess. ,,Můžeme jít do parku a na naší oblíbenou zmrzlinu.",,Tak jo."
New Yorku bylo oproti Londýně celkem teplo. ,,A zítra půjdeme do obchodu s holkama nakoupit na ten kostým." ,,Jestli budou souhlasit."

,,Ale já bych chtěla bych Nebelvír." ,,A já Zmiozel.",,Cože?!" zasmála jsem se. ,,OK tak jdeme.",,Počkej musím se převléct.",,Jasně." otevřela jsem svůj velký kufr a našla černé tepláky s bílím topem. Vlasy si nechala rozpuštěné a na ně dala bílou nike kšiltovku. Make-up jsem si dala lehký jako řasenka linky růžová rtěnka. ,,Co by jsis přála na nározky?" otázala jsem se. ,,Víš že je mi to jedno." ,,A co oblečení? Jaké máš ráda." ,,No tak Calvin Klein." zazubila se. ,,OK, a nevadí kdybych si dnes nedala zmrzku?" ,,Jasně že neva." ,,OK." ,,A kdy máš nározky?",,Si děláš srandu.",,Jo, máš je 3.prosince." ,,12. listopadu.",,A jo." usklébla jsem se. ,,Tak jdeme Maxi." zavolala jsme na pejska. ,,Takže kam jdeme?"

,,Nevím.",,Tak Starbucks?",,Jo." vydali jsme se směr Starbucks. ,,Tady to máte dámy ještě něco?",,Ne děkujeme." vyšly jsme ven a já si musela s mojí bílé kabelky vytáhnout sluneční brýle abych neoslepla přes sluneční paprsky. Maxovy jsme koupily taky a vypadal u toho nějak takto.

Roztomilí

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Roztomilí. ,,Maxi trochu pomalu." smály jsme se. Až Max snědl tak jsme se zvedli a šli směrem na pláž. ,,Až budu ve škole tak můžeš s Maxem chodit na procházky 24/7." ,,Díky. Ukážeš mi doma tvoje fotky?" ,,Jo." Tess hrozně ráda fotí.

NA PLÁŽI
Pustila jsme Maxe s vodítka a šla jsme s ním k vodě. Tess šla napsat holkám jestli souhlasi s nápadem.

Ahoj budu ráda za coms a votes. Prosím neopravujte chybi. Děkuji.
A na Cameronovo číslo se nesnažte dovolat🤣.

Alex🤘

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now