Od Vánoc uběhlo deset dní my jsme chodili na lyže a brusle pár dní tu byla Sydney a docela jsme se sblížili Teda krom toho když jsem seděla na sedačce vedle nich a oni se tam libali jednou mu to oplatím.
Taky jsem se dozvěděla víc o tom 'soustředění'. Naštěstí budu mít sama pokoj úplně sama a prý je ten nejluxusnější. Takže to bude vlastně dovolená kdy budu mít od všech klid, ale na jídle s s nimi budu potkávat. To je asi vše jinak mám v plánu se jim vyhýbat.Právě čekám pět minut v obchoďáku na Sydney něž přijde bude to tím že všude chodím na čas. ,,Ahoj.",,Ahoj. Omlouvám se.",,Neva. Kam půjdeme?"
,,Tamhle." ukázala na obchod a my šli.Vybírali jsme hodně dlouho až. ,,Myslím že tyhle.",,Konečně."
,,Co?",,Jsou nádherné. Charliemu jse budou určitě líbit.",,Super. Nezajdeš ještě někam?",,Tak na starbuks?",,Okey.",,Charlie mi říkal o tom lyžáku, pohlídáš ho.",,Jasně." ,,Díky.",,Nemáš zač, je to můj bratr a nechci aby byl děvkař a už vůbec ne aby ti něco udělal s city.",,Díky."
,,Co si dáte?",,Prosím jedno Frapucino.",,Já taky." sedli jsme si a já se dívala z okna. Po chvíli nám donesli naší objednávku a my si povídali o všem možném. Jak jsem dopila svoji kávu. Tak jsem se zvedla rozloučila se. ,,A přijdeš mi potom pomoct s make-upem na ten ples, prosím tvůj make-up je skvělý." ,,Jasně."
Šla jsem parkem kopala si kamínek před sebou, protože jsem se rozhodla jít ve sněhu bez auta do obchoďáku tak jsem musela jít pěšky i domů. ,,Ahoj Claud." objal mě. Chvíli jsem byla zařazená, ale objetí mu oplatila. ,,Ahoj.",,Prosím půjdeš ke mně domů?",,Proč?",,Jsem tam sám." mrkl na mě. ,,Tak jo." společně jsme se vydali k němu.
Vyzula jsem se podala jsem Jacobovy moji bundu a on mi ji pověsil na věšák. ,,Pojď tady tě nikdo neuvidí." chytl mě za ruku a táhl nahoru.
Když jsme došli do jeho pokoje bylo tam tma zatáhlé závěsi jen trochu přes ně svítilo, ale skoro nic.Posadila jsem se na postel a rukou naznačila ať si sedne vedle mě. Taky se posadil já si mu sedla do klína a začala ho líbat. Potom si přetáhl triko přes hlavu. Vjela jsem mu jazykem do úst. Já jeho rty miluju. Přejela jsem mu po hrudi a rozepínala mu rifle.
,,Pomalu."
Přetáhl mi moje triko přes hlavu. Já mu rozepla rifle a přejela po lemu jeho boxérek. On mě stáhl tepláky. A oba dva jsem byli jen ve spodním prádle. Sundal mi podprsenku. A začal líbat na krku a jel směrem dolů. Já jsem mu zatím udělala cucflek na krku. ,,Máš kondomy?",,Tyvole." zvedl se z postele a zatím co já měla záchvat smíchu tak Jacob marně hledal kondomy.,,Mám je." přišel z jeho koupelny. Odložil je na noční stolek a sedl si za mnou. Začala jsem se při líbání pohybovat v jeho klíně.
,,Claud tohle mi nedělej."
Odlepila jsem se od něj a s úsměvem ho škádlila. Rty jsem ho zhodila na záda a teď jsem ležela na něm. Jen jsme se líbali. Za chvíli jsem mu sundala boxérky. Předvrhl nás, že teď ležel na mě nasadil si kondom.************************************
Probudila jsem se v sedm. Vzala jsem si spodní prádlo a jeho dlouhý fotbalový dres a šla si vzít něco na jídlo. V kuchyni jsem našla toustový chléb který jsem si vzala suchý. Sedla si na barvou židli a dívala se na instagram. Až jsem snědla toust. Tak jsem slyšela zámek dveří. Rychlostí světla jsem doběhla nahoru. ,,Jacoba stávej!" nic. Dala jsem mu facku. Co je? ,,Tvoje mamka." ,,O kurva."
,,Dělej musíme se obléct." dala jsem si svoje šedé tepláky a bílí top.
,,Co teď?"
„Zlato jdu se podívat na tebe do pokoje."
,,Tak mi pomož uklidit." ,,Jako vážně."
,,Ne to byla sranda." ,,Aho.. "
,,Dobrý den." slušně jsem pozdravila a usmívala se jak debil. ,,Tohle je Claudie." vstala jsem a podala jí ruku. ,,Claudie Lionel." usmála jsem se. ,,Sarah Smith." ruku přijala. ,,No a jak se máš." přerušil Jacob ticho.První trochu víc kapitola s Jacobem, ale stejně doufám že se líbí. Budu ráda za coms a votes.
A🤘
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...