26. Bruslení

7 2 0
                                    

Po masáží jsem jela znova domů.

Ráno jsme vstala asi ve dvanáct podívala jsem se z okna a viděla zasněženou krajinu. Vlastně jsem neměla chuť jít ani dolů, protože mamka bude hrozně moc uklízet. Ale dostala jsem hlad. Takže jsem ve svém pyžamu s vločkami. Když jsme přišla dolů tak tam k mému překvapení nebyla Grace místo toho mamka.

,,Dáš si snídani?" ,,A co?" ,,Udělám ti kakao se šlehačkou a lívance mám před chvílí udělané." ,,Dobře." sedla jsem si na barovou židli a za chvíli jsme jedla. ,,Díky." naskládala jsem nádobí do myčky potom jsem si sedla na sedačku a dívala se na nějaké vánoční filmy které zrovna dávali.

,,Takže dnes pojedeme bruslit." sedla si vedle mě mamka ,,Super" vykřikla jsem. ,,A kde?" ,,Do centra, ale budeme tam sami." ,,Okey.",,Tak se běž chystat.",,Jo, jo."

Utíkala jsem do svého šatníku kde jsem našla svoje bílé brusle. Které jsme si nachystala abych je nezapomněla. Dala si bílé triko potom nepromokavé kalhoty. Na triko si dala šedou mikinu potom šla do koupelny kde jsem si udělala ranní rutinu. ,,Claudie jedem." přišel do pokoje Charlie. ,,Už běžím." řekla jsem mu vzala si brusle a šla si sednout do auta. ,,Máte brusle?" opítala se máma. ,,Ano.",,Tak mužem jed."

Na místě jsem vystoupila a šla otevřít kufr. S kterého jsem si vzala brusle a ostatním je podala. ,,A kde je to kluziště?",,Támhle."
Šli jsme do šatny kde jsme si obuli brusle a šli na led. Svoji bílou bundu jsem si zapla víc ke krku. A rozjela se. Šlo mi to dobře na to že jsem na tom nestála asi půl roku.

Chvíli jsem jen jezdila a potom jsem začala dělat otočky a nakonec piruety.
,,Jde ti to skvělé." chválil mě táta. ,,Díky." pokračovala jsme ve své aktivitě.

O HODINU POZDĚJI
,,Jedeme domů." řekla mamka. ,,Okey." sjela jsem z ledu a šla do šatny pro svoje boty.

,,Jo děti vy máte dnes fotbal." oznámila máma. ,,Dnes?" ,,Ano." povzdechla jsem si.
Takže když jsme dojeli domů tak jsem šla do šatníku kde jsme si vzala dres a kraťasy. Potom sportovní mikinu kterou jsme dostala od táty.
Vzala si klíče od auta a jela směrem obchod, protože nemám nic koupeného pro Jacoba a asi bych mu mohla něco koupit.

Chodila jsem tam a zpátky, ale nic zajímavého jsem nenašla. ,,Dobrý den hledáte něco.",,Jo, potřebuji něco pro sedmnáctiletého kluka." ,,A co má za záliby.",,Fotbal a basket.",,Tak třeba míč.",,Dobře." dovedla mě k míčům. Nakonec jsem vybrala míč Adidas.

Před vchodem do stadionu jsem potkala Amy. ,,Ahoj." pozdravila jsem. ,,Ahoj nejsi tu nějak pozdě.",,Asi trochu jo.",,Vždy chodíš mezi prvníma nebo spíš chodíš se kouknout na trénink mladších." zasmála jsem se.

SKORO NA KONCI TRÉNINKU
,,Claud pojď." volal na mě trenér a naznačoval ať jdu za ním. Přehodila jsem přes sebe mikinu a následovala ho. Kupodivu jsme šli za klukama kde stál aj táta. Můj nechápaví pohled by hodně nechápaví. Jejich trenér je svolal a všichni přišli. Vedle mě si stoupl táta a usmíval se.
Může mi někdo říct co se tu děje hálo. Jakože wtf.

,,Kluci v zimě pojedeme na týden do Alp na chatu to už jsem vám říkal. No a pojede s námi Lionel Messi. Abychom byli dobří. Kdo vše jede, pojedu já, tady Messi, Tom."
Tom je ten dvacetiletý trenér.
,,A Claudie kapitánka holčičího týmu."
Jak to řekl tak jsem tam stála jak ohromená.
,,Claud zavři pusu ať ti do ní nic nevlitne." pošeptal Tom který stál vedle mě. Já jsem ji poslušně zavřela, ale moje zorničky byli rozšířené. ,,Tak díky za pozornost." dořekl proslov a já si hlasitě povzdechla.

Moc děkuji už je to 200 přečtení.

A✌️

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now