,,A co za to?",,Ty jsi za to něco chtěl?",,Nikdy nedělám nic zadara." usmál se. ,,Tak?",,Pusu." našpulil rty a já mu dala letmí polibek. ,,To je vše?",,Asi jo." začal mě zasypávat polibky já, spolupracovala. Líbal dobře nejlíp ze všech kterých jsem kdy líbala a věřte že jich bylo hodně.
,,Jdu si pro vodu." zvedla jsem se z postele. Šla jsem do známe kuchyně kde jsem si vzala sklenici a napustila si vodu. Potom mé kroky směřovali směrem do Jacobova pokoje. ,,Dobrou." řekla jsem a snažila se spát. Za chvíli se mi to povedlo.
************************************
Teď sedím v parku na lavičce.
,,Ahoj.",,Ahoj Camerone.",,Jak se ti libila party?" Při vzpomínce na to že jsem omdlela, ale potom jsme se probudila vedle Jacoba se začnu červenat. ,,Proč se červenáš?" ,,Nevím. Píšeme z něčeho?" ,,Jo s Chemie.",,Jo tak já už musím.",,Ok."
Stoupla jsem si a vydala se směr náš dům cestou jsem zavolala zlatíčka.Doma jsem si vyzula boty a sundala bundu kterou jsem pověsila na věšák. ,,Ahoj Claud." ozvalo se z obýváku tak jsem tam nakoukla a viděla Oscara, Crise, Charlieho, Jacoba jak jsou rozbalení na gauči a dívají se na telku.
,,Ahoj." pozdravila jsem a pohledem sjela každého jen u Jacoba jsem se zastavila chvíli jsem na něho civjela potom šla do pokoje se učit.
Za chvíli někdo přišel podívala jsme se a stál tam Jacob. ,,Ahoj ty nedáš polibek na přivítanou?",,Ne když je obecenstvo." zvedl mě a posadil na stůl začal mě líbat a já spolupracovala. ,,Claud." slyšela jsem tak jsem se od něho odtrhla jsem se od něho a dívala se jsem Charliemu do očí. Sesedla jsem. ,,No jak jsme byli na té party tak já jsme tam omdlela a Jacob mě vzal k němu domů." vysvětlovala jsem.
,,A kdy jsi mi to chtěla říct?",,No to je teprve od včerejška.",,Jacob jdeme si ven kopat tak jestli by jsi chtěl tak přijď." oznámil a odešel. ,,Tak já půjdu a trochu to s ním urovnám." Pokývla jsem hlavou na znamení souhlasu a pokračovala v mojí předešlé aktivitě.
Další malá kapitola, ale i když je krátká tak si myslím že je dobrá.
PS: psala jsem ji dvakrát, protože poprvé se vymazala.A✌️
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...