20. Kde to jsem?!

10 3 1
                                    

Ráno jsem se probudila v úplně jiném prostředí. Byli tam plakáty fotbalistů. Klučičí pokoj. V tu chvíli jsem stuhla. O kurva. Podívala jsme se pod peřinu. Spodní prádlo na svém místě. Ale můj kostým místo něho jsem měla fotbalový dres který má i Charlie.  Caud mysli kde jsi včera byla? Tyvole. Ne nic.

Otevřela jsem dveře, ale nepoznávala jsme to tady. U Oscara jsem byla u nás doma to taky nebylo tak jde? Šla jsem po schodech, protože jsem velmi zvědavá. Uslyšela jsem za sebou kroky. ,,Mohla sis alespoň obléct kraťasy." prudce jsem se otočila. A stál tam Jacob plné své kráse. ,,A ty triko." ušklíbla jsem se. ,,Přece ho máš na sobě.",,Tak já ti ho dám." už jsme si chtěla převléct triko přes hlavu když v tom jsem si uvědomila. ,,Vlastně ne. A musím se zeptat.",,Ptej se.",,Bylo něco?",,Co myslíš?",,Víš moc dobře co myslím.",,Ne nebylo.",,Vážně?",,Jo, co si o mě myslíš." ,,Okey okey. A jak se to stalo?",,No usla si u mě v autě.",,Ok."

,,Kolik je?",,Bude jedenáct.",,Musím domů.",,OK.",,Ale ty jsi spal kde?" ,,Vedle tebe." ,,Co?!",,Ne dělám si srandu v hostovském pokoji.",,Tak ahoj." běžela jsme do jeho pokoje se obléct." opláchla svůj make-up. A šla se obout. U toho jsem hodila na Jacoba jeho dres. ,,Nemáš zač." odpověděla jsem. ,,Nechceš bundu.",,Asi jo." mile jsem se usmála. ,,Tady.",,Dík."

,,A trefiš odtud domů?" podívala jsem se ze dveří. ,,Jo tady to znám.",,Díky." políbila jsem ho na tvář. ,,A tu bundu ti zítra vrátím."
Jacob stál ve dveřích jako ohromený a zíral na mě. Já nastoupila do taxíku který jsme si zavolala aby o tom Jacob nevěděl, protože by mě chtěl odvést. Dál se tomu nezabívala.
,,Ahoj.",,Ahoj. Dáš si snídani?" ,,Jo kde je máma?",,Ještě spí jinak by po tobě vyhlásila celosvětové pátrání." zasmáli jsme se.  ,,Tak to mám štěstí."

,,A táta?",,Má práci.",,To mě mohlo napadnout."

Položila přede mě talíř s toustovým chlebem s nutellou. ,,Díky, ty vždy víš co mě udělá radost." spořadala jsem to vše a s chutí si ještě přidala. Po snídani jsem šla nahoru do mého pokoje na balkon. Dívala se z okna jak sníh pomalu taje. ,,Ahoj Garfielde." vzala jsme kocourka do náruče. S ním v náručí jsem šla na postel kde si lehl a já ho hladila.

Potom jsem usla a probudilo mě až volání Grace na oběd. Garfield už vedle mě neležel. Vstala jsem trochu se před zrcadlem popravila vlasy.

************************************

Před chvílí jsem byla na nehtech. A teď čekám na Chloe, protože má nějaké noviny které mi nutně potřebuje říct. Vlastně já mám taky hodně novin, ale asi se s ní o to dělit nebudu. ,,Ahoj.",,Ahoj.",,Jak jsi si užívala party?",,Jo byla skvělá." usmála jsme se. ,,To je dobře.",,Tak jaké noviny jsi mi chtěla říct."
,,No my s Joshem spolu už chodíme a včera když už nikdo nikde nebyl tak jsme tam zůstali jen my a on mi pomáhal uklízet no apotom jsme si užili večer." začervenala se.

,,Tak to je super, ale ty jsi tak rychle zapomněla na Jamese?",,Asi jo.",,Aha.",,Víš co mám chuť na pořádné kafe nezajdeš semnou do Starbucks?",,Tak jo."

,,Dobrý den já jsi dám jedno caramel Frappuccino.",,Dobře." šla jsem si sednout a čekala na objednávku a Chloe. ,,A tobě se dařilo jak včera?",,Nic moc.",,Ta Cola co mi Josh dal byla jiná.",,Jo řekla jsem mu když si budeš objednávat bez alkoholický nápoj tak ať ti tam něco přidá.",,Chloe!!",,Problém?",,Ne asi." řekla jsme ironicky. ,,Vaše objednávka ještě něco." přerušila náš rozhovor číšníce. ,,Ne děkuji."

Po dopití jsme šli  už domů.

NEDĚLE
,,Claud vstávej.",,Proč?!" zabručela jsem do polštáře. ,,Je dvanáct a my máme oběd.",,To je tak pozdě." vyskočila jsem z postele. ,,Hned tam budu." v šatníku jsem si vzala černé tepláky a bílé triko. Sešla jsem dolů nachystala příbory a donesla jídlo na stůl. ,,Měli jsme nějaké japonské jídlo které neznám jménem, ale bylo dobré.",,Děkuji Grace." prázdný talíře jsem pomohla nakládat do myčky a potom jsme šla do pokoje.

Rozvalila se do postele a na věšáku v šatníku jsem spatřila Jacobovu bundu. Tak jsem si vzala moji bílou bundu, klíče od auta. Za chvíli jsme byla u něj.
Zazvonila jsem nikdo nic podruhé.
,,Je ahoj Claud. Sorry jsem měl sluchátka.",,Okey tady máš tu bundu." podala jsme mu ji. ,,Dík." ,,Tak cus.",,Ahoj." zavolal na mě když jsem nasedala do auta.

20 kapitola 🎉

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now