8. Nový lidi

14 3 0
                                    

Po škole. Ve škole byla nuda a já zrovna teď jedu s Charliem domů. ,,Jdeš na tu párty?" ,,Jo." jen kývne hlavou. Doma jdu na oběd který vařila Grace. ,,Ahoj.",,Ahoj jak bylo ve škole." ,,Tohle je ta nejhorší otázka na světě." ,,Ale ale na tady máš jídlo." dala mi na talíř jídlo a já se do něho s chutí pustila.

,,Chutná?" ,,Jo." ,,Tak já teď musím domů a nakoupit." ,,Ne Grace jeď domů já půjdu nakoupit." ,,Tak děkuji ahoj." ,,Ahoj." snědla jsem to výborné jídlo od Grace a šla do auta.

Grace mi nechala lístek co mám nakoupit takže jde se na to.

Vzala jsem si košík počkala jsem si až se mi otevřeli dveře a vešla jsem. Mám dost peněz. Takže si koupím něco pro sebe jeden bonbón neuškodí.

Vzala jsem špagety, různé těstoviny. Pak nějaké maso salámy. Ovoce zeleninu. A teď mířím ke sladkostem.

Čokoláda a nutella došla tak vezmu dvě. ,,Myslel jsem že profesionální fotbalista nejí sladké." podívám se směrem odkud ten hlas přichází a uvidím tam toho kluka co jsem ráno viděla před školou. ,,No, em." celkem mě zaskočil. Úšklebek na jeho tváři mně neunikl.

Já si do košíku hodím pár bonbónů a vydám se opačným směrem. A na zádech cítím jeho pohled.

Teď jen zamyšleně koukám na pokladnu s které se ozívá jen pípaní. ,,Bude to 80 liber." osloví mě prodavačka a tím mě vyruší s mého přemýšlení. Zaplatím a vyrážím ven.

Když naskládávám nákup do auta uslyším za sebou kroky.
,,Ještě jsem se tě chtěl zeptat jestli by jsi přišla v sobotu na párty?" ,,Sorry už něco mám." ,,ok." vypadal zklamaně, ale já opravdu něco mám.

Protože jedem de Španělska a tam se těším.

Dojela jsem domů zaparkovala do garáže a šla odnést nákup DP kuchyně. Položila jsem tašku s jídlem a vyskládala ho do polic.

************************************

Zrovna teď sedám do našeho auta a s Charliem jedem na párty. Na sebe jsem si vzala rudý kroptop černou sukni s černýma silonkama. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

,,Dnes se nebudeš sázet?" zeptala jsem se. ,,Ne." sykl Charlie. ,,Škoda celkem jsem vydělala. Vlastně si mi koupil tuhle sukni." usmála jsem se. ,,Tak nemáš zač." dál už naše konverzace nepokračovala.

Opřela jsem se do sedadla a dívala se z okna. ,,Už jsme tady." prohlásil Charlie. A já se dívala na dům s kterého hrála hodně hlasitá hudba.

Tázavě jsem se podívala na Charlieho. ,,Má tady i lidi s minulé školy." přikývla jsem jakože 'ano'. ,,Tak jdem." vystoupil Charlie a já ho následovala. ,,A co auto?" ,,Já dnes nemám náladu na alkohol." ,,OK, ale já se sázet nebudu." řekla jsem a na mém obličeji se vytvořil úšklebek.

Oliver je s jiné školy přestěhoval se s Ameriky s New Yorku. Kvůli práci rodičů.

Otevřeli jsem vchodové dveře a viděli už dost opilé lidi.

,,Ahoj lidi tohle je Dylan, Josh..." představoval nám jednotlivé lidi Oscar.

Asi po půl hodině představování jsem šla na parket tančit, protože zrovna hráli Bones od imagine dragons. ,,Nejdem na zahradu?" ptal jsem mě nějaký hlas podívala jsem se tím směrem a uviděla tmavovlasého kluka který se mi díval přímo do mých neobvyklích oči.

,,Jasně." chytla jsem ho za nabízenou ruku a táhla jo ven kde byl větší klid.
,,Ty to tu asi dobře znáš co?" ,,Je to tady jako můj druhý dům." usmála jsem se na něho. ,,Já jsem Jack Rossi." ,,Claudie Lionel." ,,Fakt?" vykulil na mě oči a pozvedl obočí. ,,Vypadáš vtipně." zasmála jsem se. ,,Jak dlouho tu budeš?" ,,Dokud se neodstěhuju." ,,Co?" ,,Budu tu bydlet tamhle." ,,Naproti Oscara." ,,Jo." ,,A do jaké školy." ,,To ti neřeknu." záhadně se usmál. ,,Hej teď hrají moji oblíbenou písničku od imagin dragons." rozběhla jsem se zpátky do domu. Začala tancovat do rytmu.

Po písničce jsem šla do kuchyně pro nějaký drink. Dala jsem si lehký alkohol a hned ho vypila. ,,Nechceš zkusit něco lepšího?" ozve se za mnou hlas. ,,Ne." odvětvím. Dylan otevře ledničku vezme si celou flašku ve které je alkohol a napil se. ,,Nechutné." rychlím krokem jsem odešla ke stolu a pozorovala opilé lidi tančit.

,,Takhle se bavíš?" zeptá se Oscar který se záhadně objevil vedle mě. ,,Taky tě ráda vidím. Je to celkem vtipný." ,,Podívej se třeba na toho typka." ukázala jsem na kluka který byl obklopen dalšími holkám kteří zpívali a on opile tančil.

,,To je James." ,,Asi už jdu." zvedala jsem se už k odchodu, ale Oscar mě chytil za zápěstí. ,,Proč?" ,,Sorry, ale chci jít spát MAMI." pustil mě. ,,Tak cus." ,,Cus." vzala jsem si svoji bundu a šla ven.

Šla jsem tichými ulicemi občas jsem slyšela štěkání psů a auta nic víc. Někdy foukl silný vítr a já se musela víc zabalit do bundy.

Najednou jsem uslyšela auto které jelo až moc pomalu u mě. ,,Nechceš svést krásko?" zeptal se mě nějaký slizoun v autě. Zanechala jsem chladnou hlavu a utíkala mezi domy kde se auto nevleze jak mě zmizel z dohledu asi po pěti ulicích tak jsem si radši zavolala taxi.

************************************

Doma jsem si odemkla a šla ke mně do pokoje rodiče už spali takže jsem je nechtěla budit když se budou sprchovat. Pochybuji že by to slyšeli, ale lepší výmluva mě nenapadla.

Převlékla jsem se a zachumlala se do mé teplé postele.

Ahoj omlouvám se za neaktivitu doufám že se knížka líbí budu ráda za com a votes. Prosím neopravujte mě.

Alex✌️

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now