Teď sedím u svého stolečku a make-upuji se. Dala jsem si základ řasenku, oční linky, červenou rtěnku.
Oblékla si bílé krátké šaty.
Za chvíli na mě čekala Chloe s kterou jsem jela na party.,,Ahoj." pozdravila mě Chloe. ,,Ahoj, jak se vede." Chloe měla na sobě černé šaty trochu pod kolena.
,,Celkem to ujde."************************************
,,Ahoj, díky že jste přišli." zdravila nás nějaká holka. Měla kudrnaté rezavé vlasy kulaté brýle a béžovo bílé šaty nad kotníky. ,,Ahoj já jsem Claud.",,Vím, já jsem Emily.",,Já jsem Chloe.",,A odkud jsi?" ,,Přijela jsem nebo spíš přiletěla jsem se Švýcarska.",,Tam jsem se vždy chtěla podívat." zaradovala jsem se. ,,Jo, hlavně ty hory."
,,Ahoj holky." přířítil se nějaký kluk. ,,Ahoj.",,Já jsem Rick." usmál se. ,,Super, a co děláš?"sundala jsem jeho ruku s mého ramene. ,,Hokej.",,Tak hokej mě celkem nebaví takže ahoj." svižným krokem jsem odešla za Jacobem, Cameronem, Charliem, Oscarem prostě za klukama ze třídy. ,,Ahoj Claud dnes ti to sluší." začal Cris. ,,Kdybych řekla že tobě ne tak tě to urází?",,Jo.",,Tak já nic říkat nebudu, ale víš co nebudu nezdvořilá jak někdo." probodávala jsem ho pohledem.
,,Co?!",,Jo když snažíš flirtovat s holkou která tě nechce!",,Tak sorry." ,,Co když se mi líbí někdo jiný." usmála jsem se na nikoho jsem se nedívala, ale věděla jsem že jsou překvapeni viděla jsem to na Crisovi. I když jsem nevěděla kdo se mi líbí, ale třeba mě nechá. ,,Fakt? A podělíš se se mnou a to.",,Ne. Vlastně ani nevím kdo se mi líbí, ale ten tvůj výraz stál za vše." vybuchla jsem smíchy.
,,Ha ha ha.",,Jde někdo tančit?" nikdo se k tomu neměl tak jsem šla sama, protože Crise dost dobře naštvala a sobě spřijemnila večer.Začala jsem trochu tančit do rytmu. Tančení mi jde, ale stydím se když jsem sama tak klidně jinak ne. Možná se tomu nejde říkat ani tančení.
,,Ahoj po druhé." přišel Cameron. ,,Ahoj. Super party.",,Fakt a ochutnala si to Whiskey?",,Ne ještě ne.",,Tak pojď." chytla jsme ho za ruku aby se v davu nestratil a 'utíkala' za ním. Nalil dvě whiskey a po stole mi ji posunul. Sedla jsem si na barovou židli a trochu se napila. ,,Chutná?",,Je dobrá." dál jsem se napila. ,,Chceš další.",,Jo dám si." docela jsem to do sebe házela a to doslova. Asi po dvaceti. ,,Půjdem si zatančit?",,Jo."
Asi si vzpomínáte jak jsem říkala že moc nesmím pít, ale nějak jsme zapomněla. Sice my mysl říkala: Claud už ne!! Prestaň!! A nic.
Tak jsem tam došla a začala se vrtěd do rytmu. Najednou jsem spadla, ale zachránili mě něčí ruce před tvrdou podlahou. Potom si už nic nepamatuji asi jsem ztratila vědomí.************************************
Tentokrát mě probudila něčí ruka. Otočila jsem se a málem jsem dostala infarkt. Vedle mě ležela něčí siluata, ale neviděla jsem mu do tváře byl ke mně otočený zády. Převalila jsem ho.
Tyvole. Zalehla jsme do postele a tvář jsem ponořila do polštáře.,,Ahoj.",,Ahoj. Kde to jsem.",,U mě doma to nepoznáš.",,Jacobe! Probudila jsem se vedle tebe ve tři ráno.",,Není to super probudit se vedle nejžádanějšího kluka ve škole.",,Žadaného ne nejžádanějšího, a ty ses probudil vedle Claud Lionel.",,Ne neprobudil a jsem tě sem donesl. Můžeš mi poděkovat jinak by jsi skončila na zemi a Camerona to nezajímalo." usmál se. ,,Tak dík."
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...