25. 'Stromeček'

7 3 0
                                    

Týden uběhl a za chvíli jsou Vánoce přesněji za dva dny a já jsem sama na posteli a prejíždím sociální sítě. Samozřejmě jsem udělala pár storíček.  Hned jsem na tom měla komentáře, ale ty jsi nečtu některé jsou hezké zase některé ne. Většinou hezké, no nebudeme to rozebírat.
Sešla jsem dolů a slyšela nějaké rány jako kdyby něco spadlo. Ale Grace měla dnes volno.  ,,Charlie?" zavolala jsem do neznámá. ,,Ahoj Claud. Ty už jsi vzhůru?",,Jo je deset." pokrčila rameny. A šla za práci. ,,Počkej, počkej, počkej.",,Ano?",,Dnes máš volno.",,Já vím, ale lepší než abych seděla doma a hleděla.",,Máš vnoučata a děti.",,Vím zítra už budu doma." Řekl a v klidu si odešla. ,,Okey.",,Jo a máš nachystanou snídani." ,,Díky."

S těmito slovy jsem šla do kuchyně. Na pulte jsem našla moji snídani. Tak jsem si ji odnesla do jídelny.
Tam jsem si sedla a jedla. Při tom se dívala někde do blba. ,,Claud na co tak čumíš?" ,,Charlie?" ,,Ano už nejsem naštvaný." usmíval se od ucha k uchu.
,,A co se stalo?" ,,Jacob mi to vysvětlil." ,,A co řek?",,Vlastně to co ty.",,Jo, ale když jsem ti to říkala já tak jsi moc nevypadal." pokrčil rameny a šel si pro snídani.

,,Claud rodiče jsou tady." sedl si vedle mě Charlie. ,,Fakt?",,Jo a dovezli aji vánoční stromeček." zvedla jsem se ze židle a vydala se podívat na vánoční stromeček.

(bez pozadí a bez dárků) Jo jenom malý stromeček

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


(bez pozadí a bez dárků)
Jo jenom malý stromeček. ,,Líbí?" zeptal se táta. ,,Moc." usmála jsem se aji Grace na to koukala. ,,Hezký." dodala mamka. ,,Ahoj mami, hezky jste vybrali.",,Děkujeme." chvíli čekání než nám dají stromeček do obýváku a nakonec to bylo hezké. ,,Jak to budu uklízet." usmála se Grace. ,,Grace dnes máš mít volno.",,Ano, ale ráda jsme tu zůstala.",,Tak Grace teď můžete jít domů za svojí rodinou." usmála se mamka. ,,Tak ahoj.",,Ahoj." zavolali jsme zborově.  Chvíli jsem se dívala za Grace než mi zmizela z dohledu.

Počítala jsem s tím že zítra dojde.
,,Tak co teď budeme dělat?",,Asi nic." sedl si na gauč Charlie a natáhl si nohy. ,,Já za chvíli jedu za masérkou.",,Dobře, Claud." ,,OK, tak já se jdu chystat."
Vzala jsem si černé legíny a bílé volné triko.

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now