Teď je tak 14:00 a my máme v 15:30 být v centru New Yorku. ,,Tess pojď za mnou dolů." táhla jsem ji po schodech. Vzala tašku z oblečením z pokoje rodičů. ,,Vše nej." podala poprvé stíhala. Tessa si vzala stejné stříbrné střevíčky jako já a mohli jsme vyrazit. Vzala jsme ještě, bílou kabelku do které jsem dala mobil. Moje vlasy narozdil od Tess jsme nechala přírodně kudrnaté, ale Tess je má rovné.
,,Už mi to řekneš?" ,,Hmm...........Ne." dál jsme ji nevěnovala pozornost a dívala se z okýnka. ,,To je..." ozvala se Tessa úžasem. ,,Jo to je to divadlo." doplním ji a vystupujeme za blesku fotoaparátů. Hned jak uvidím recepci jdu za ní. ,,Dobrý den." pozdraví nás milá recepční. ,,Dobrý den, my tu jdeme do sálu.." skočí mi do řeči. ,,Na jaké jméno." ,,Claudie Lionel.",,Dobře. Běžte rovně potom zahněte do prava a tam do levá do sálu 3." usměje se a věnuje se dalším. Takže jsme šli rovně pak do prava a nakonec do leva do sálu 3. ,,Tak co líbí." zeptala jsem se. ,,Jo, je to hezké. Ale pořád nevím co tu budeme dělat." sedli jsem si do první řady po chvíli se zhasli světla a další dvě minuty. Potom jse roztáhli závěsi a tam stáli Imagine Dragons. Začali jsme tleskat.
,,Jak se vám tu líbí?" zeptal se zpěvák Dan Reynolds. Vzala jsem microfon:,,Já jsme hrozně nadšená já jsme tento koncert dala Tess k narozeninám. Které má dnes a my jsem vaše největší a nejlepší fanynky." zdůraznila jsem a ukončila jsem svůj proslov. ,,Tak vše nejlepší Tess. Kterou písničku máš nejraději?" ,,Já miluji všechny vaše písničky." vyhrkla do mikrofonu. ,,To jsme rádi." ozvalo se a protom nás pohltili písničky.
,,To bylo super!" snila Tess venku s haly když jsme šli po červeném koberečku za blesků foťáku. ,,A jakou příchuť má dort?",,Děláš jako kdybych to měla já vědět." asi deset minut jsme si povídali o koncertu než jsme dojeli k Tess. ,,Ahoj, jak jste si to užili?",,Bylo to super." ,,Jo, tak to je dobře." ,,Všechno nejlepší." ozvalo se za námi a rozletěli se konfety. ,,Děkuji." všichni jsme se smáli.
Tess mamka donesla vanilkový dort mám radši čokoládový, ale také byl dobrý. ,,Tak co chutná." ,,Jo."************************************
Hned druhý den po oslavě takže v neděli jsme museli letět domů. Do školy, táta na fotbal. Neříkám že já bych na fotbal jít nepotřebovala.
,,Ahoj.",,Ahoj." loučili jsme se ve dveřích. Tessie mi bude chybět. ,,Ahoj, potom mi zavolejte jak děletíte." ,,Jo, mějte se." já už jsme seděla v limuzíně a chystala se na let. Myslím že to bude že přijdu sednu si do letadla a usnu únavou.Zase jsme došli dali kufry a pasy potom si sedli do letadla a letěli.
Omlouvám se za krátkou kapitolu. Dávejte coms a votes.
YOU ARE READING
Život normální dívky? ✅
Teen FictionJmenuji se Claudie je mi sedmnáct mám dvojče Charlieho a můj život je fotbal. Kolem mě jsou samí idioti. Někteří by řekly že jsem až moc rozmazlená. Ale sama nevím. Tenhle příběh je celý vymyšlený!!! 5.12. 2022 #8-tenagers 16.12. 2022 #10-fotbal 1...