17. Nový kluk.

10 3 1
                                    

Posledních dnech jsem chodila normálně do školy na tréninky a nic zajímavého se nedělo ve škole jsem halouwenský ples prošvyhla, ale ani mě to nevadilo no možná trochu. Teď stojím teda sedím na tribuně a čekám až skončí Oliver s basketem. Docela nuda nechápu ani ty pravidla prostě fotbal je fotbal. Pár kluků dalo koš nebo jak se to říká. Myslím že mě Oliver donutí jít na zápas na předcpanou tribunu kde se nikdo nebude věnovat basketu, ale jak mě oslnit bleskem foťáku. ,,Končíme!" pískl na píšťalku asi trenér. Šla jsem dolů čekat na Olivera.

Na sobě jsem měla bílé rifle s šedým topem. A mikinu, si nechala v autě neštěstí na tribuně mají topení. Najednou se otevřeli dveře a vznich někdo vyšel nebo spíše vylítl bohužel jsem nezeregisrovala kdo a byla jsem na zemi. ,,Promiň." ozval se dotyčný a podával mi ruku. ,,Díky, ale celkem to bolí." přijala ruku. Když jsem se na něho podívala byl to blonďák hodně jako opravdu hodně hezký. Cítila jsem jak se mi do tváří hrne růžová. ,,Claud." představila jsem se. ,,Jacob." představil se a já viděla jeho samé bílé zuby.
  ,,Ty jsi tu nový?" ,,Jo." ,,Na jakou školu?",,Na gympl." ,,Ahoj." ,,Ahoj." pozdravila jsem se z Oliverem. ,,Tak já už jdu." ,,Ok, Ahoj."

,,Co na něho říkáš?" ozvalo se mi za zády když jsem se dívala směrem kde jsem naposledy viděla Jacoba. ,,V celkem v poho." ,,Bude chodit s námi do třídy." v mysli jsem se usmála, ale ne aby to Oliver viděl. ,,Jak to víš.",,Tak byl se mnou v basketu.",,Chodí na fotbal?" položila jsem otázku která mě nejvíc zajímala. ,,Ne."  škoda. ,,Tak jdem?",,Jo."vydali jsme se směr Buble tea.

************************************

Ležím v posteli prevaluji se a nemůžu spát. Šla jsem do koupelny pro vodu. Znovu si lehla a nic. Tak jsem šla na balkón na který jdu tak jednou za měsíc. Otevřela jsem velké skleněné dveře a opřela se o zábradlí na balkoně. Nadechovala čerstvý vzduch, užívala si výhled na rozzářenou Paříž.
Po chvíli jsem zavřela oči a užívala si jak mi vítr čechral. Sice je listopad, ale v Paříži moc sněhu nikdy není takže je celkem dobře.

Po chvíli jsem zavřela a upadla do říše snů.

Ráno jsem vstala před budíkem takže jsem vypla budík aby už nezvonil. Šla do koupelny si studenou vodou opláchnout obličej. Potom mé kroky směřovali do kuchyně. ,,Ahoj, Grace víš že tak brzo vstávat nemusíš?",,Vím, ale ranní ptáče dál doskáče.",,Grace a nevíš jestli to není znamení.",,Co?" ,,Že jsem pokaždé vždy dobře usla, ale dnes.",,To bude změna počasí." otevřela závěs a mě se poskytl výhled na zasněženou krajinu. ,,Jo." usmála jsem se. ,,Proto jsem ti udělala teplou čokoládu a ovesné vločky."

"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Díky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Díky." posadila jsem se za stůl ve svém růžovém bavlněném pyžamu. Slyšela jsem ty známé kroky které patřili Charliemu. ,,Zase se nechtělo vstávat?",,Ne.",,Tak se podívej ven."
My s Charliem milujeme sníh. ,,Super!",,Máme zimní gumy?" položila jsem otázku trochu klučičí. ,,Že se vůbec ptáš to je jasný." ,,Grace máš ještě tu čokoládu.",,Ano. Posaď se."

Za chvíli před Charliem přistála čokoláda a ovesná kaše.
,,Tak ahoj." ,,Ahoj." ,,Počkej tady máš svačinu." ,,Díky." hodila mi jablko. 
Musel jsem ještě do koupelny první jsem si vyčistila jsem si mé bílé zuby.
Make-up jsem si dala základ řasenka linky.

Došla jsem do mojí velké šatny a vybrali si roztomilí outfite.

(bez kabelky) přes sebe přehodila batoh

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(bez kabelky) přes sebe přehodila batoh. Vzala ještě růžovou rtěnku. A utíkala se obut. Dala jsem si conversky s barvou bílo černou.

VE ŠKOLE
Zastavila jsem před zraky lidi, protože jsem přijeli když otvírají školu a je tam nejvíce lidí. Při zraků několik žáků jsem došla do třídy.
,,Ahoj dnes má přijít nový žák." hrnuli se ke mně holky. ,,Náhodou vím kdo to je." záhadně jsem se usmála. ,,Claud!",,Je hezký?",,Musím do skříňky napadla mě první výmluva. ,,Okey."

Konečně jsem se dostala od holek. Nechtěla jsme asi odpovídat myslela jsem si své. Jo je hezký.

Přišla jsem ke svojí skříňce vytáhla dějepis který mi šel jako všechny předměty. Podívala jsem se do zrcadla které jsem měla pověšené na dvířkách skříňky. Po pravila jsme si své hnědé mírně kudrnaté vlasy a šla zpátky do třídy.

Tak co mě Jacob přijde sympatický.  Líbí se vím Cameron nebo Jacob?
A nezapomeňte votes a coms.

A🤘

Život normální dívky? ✅Where stories live. Discover now