Bylo ráno, což pro mě znamenalo že musím jít na brigádu.
Se asi poseru..
Zazvonil mi hlasitě budík a já ho s hlasitým povzdechem vypla.
Vstala jsem z postele a docupitala ke skříni s oblečením.
Jelikož jdu jen na brigádu do knihkupectví, vzala jsem si jen nějaké nudné šaty. Doladila jsem to nevýraznými šperky a kabelkou. Vzala jsem si vše potřebné a došla na snídani.
Táta byl ještě v práci a z té noční se má vrátit cca v osm. Neboli asi za půl hodiny.
Dojedla jsem toust a dopila čaj. Oblékla jsem si boty a vyrazila.Šla jsem jen chvíli a už jsem narazila na to místo kde teď budu trávit celkem hodně času.
Knihkupectví Suqea
Super název ale mohli vymyslet něco více originálnějšího.
Vešla jsem dovnitř. Všimnul si mě nějaký kluk a přispěchal ke mě.
,, Ty musíš být Samantha.. "
,, Quinn" řekla jsem s úsměvem a přijala jeho nastavenou ruku.
,, Já jsem Thomas Scotland, ale klidně mi můžeš říkat Thom" řekl s vřelým úsměvem.
,, Dobře " usmála jsem se nazpátek.
,, Taky tu mám brigádu a dozvěděl jsem se že budem mít spolu pracovní hodiny."
,, To je super" usmála jsem se znovu. Nechci působit jako toxická mrcha která na každého hodí ten svůj pohled.
,, Pojď, ukážu ti to tu a co budeme dělat" řekl a vzal mě za ruku.
Vedl mě celým obchodem až se zarazil u pokladny.
,, Tady je tvé místo.. " usmál se a poukázal na židli. Sedla jsem si na ni.
,, Jediný co budeš muset dělat je prodávat knihy ale to už asi víš. " řekl a zachichotal se.
,, Jo jasný " usmála jsem se na něj v rozpacích.Týden později
Pondělí. Další den v práci.
S Thomem jsem se hodně sblížila. Byl strašně skvělej. Stali jsme se dokonce skvělí kamarádi.
,, Jak to jde Sam?" zeptal se mě s vřelým úsměvem když přišel k mému stolu.
Ano, už dokonce používá moji přezdívku.
,, Jo jde to.. Za hodinu mám jít už konečně domů.. " odpověďela jsem se zrakem upřeným do jeho hnědých očí.
Podíval se mi na rty ale hned se odvrátil.
,, Já už musím jít, tak ať ti to jde. " řekl a beze slova odešel do zásobárny.
,, Měj se! " křikla jsem na něj když odcházel.Hodina uběhla rychle a já mohla jít domů.
Jelikož to knihkupectví je obchod ve velkém obchodním domě, vždy když jsem odcházela, prohlížela jsem si výlohy.
Zastavila jsem se u jedné drogerie.
Všimla jsem si jedné voňavky kterou jsem vždy chtěla.
Gris Dior
Ihned jsem vešla a šla se na ni podívat.
U voňavky byl leták do kterého jsem se hned na to podívala.
Zase on.
Tvář Dioru?
Tak to je hustý..
Byly tam jeho fotky.. Tím myslim toho Josepha Quinn.. Takovej photoshoot..Celkem mu to tam i seklo.
Voňavku jsem vzala do ruky a šla ke kase.
Částka byla srdcervoucí ale přeci jenom to za to stojí. Voňavku jsem si dala do tašky a šla z obchodního centra.Chvíle uběhla a já byla před mým domem. Odemkla jsem a vešla dovnitř. Všude bylo ticho.
Táta se najednou vynořil z koupelny jen v ručníku. Co to sakra..
,, Ahoj Sam, jak se dařilo? " zeptal se a hned na to zaplul do své ložnice což bylo pro mě znamení že mám dojít za ním.
,, Jo šlo to" když jsem došla do jeho ložnice, měl už na sobě mikinu a kraťasy.
,, To je dobře.. A jak se má Thomas? "
Táta už o něm ví. Byl jednou i u nás jelikož mě chtěl doprovodit domů kvůli tmě.
,, Je poslední dobou takovej divnej ale to se spraví jak ho zatím znám " usmála jsem se na něj a došla do svého pokoje
Převlékla jsem se do lepšího oblečení.
Zavibroval mi mobil. Ihned jsem se na něj šla podívat. Psal mi Thom.T: Ahooj Sam, mám jet na jedno setkání s celebritami a vím že ty by jsi chtěla určitě se mnou.
S: ahoj, jo jasně, klidně pojedu s tebou :)
Mám radost, kdy to bude?T: Asi za týden?
S: Okay ale jaký den Thome..
T: Tak asi pondělí 15. Října ty šmoulo
S: No jo, budeme si muset vzít volno.
T: to jo, ještě se domluvíme na čase, prozatím se měj Sam
S: Taky se měj
T: :)
Vypla jsem mobil a lehla si na postel. Byla jsem celkem unavená. Dovy o jakém setkání mluvil..
Něco mi říkalo o tom datumu ale nemohla jsem si vůbec zapomenout..
Měla bych se ho zeptat ale psát už mu nebudu. Nechci ho otravovat. Zeptám se ho třeba zítra.~
Nastalo úterý a s ním další den na brigádě.
Byla jsem již na cestě ale v tom vedle mě zarazilo auto. Z okénka vykoukl Thom.
,, Nechceš svézt? " zeptal se s úsměvem.
,, Klidně " usmála jsem se na něj.
On vylezl z auta a se mnou ho obešel k spolujezdci. Podržel mi dveře abych si mohla nastoupit. Jaký to gentleman.
Sedla jsem si a Thom za mnou zavřel dveře.
Nasedl si a nastartoval.
,, Takže pojedeš se mnou?" zeptal se aby prolomil to ticho vládnoucí v ovzduší.
,, Jo asi jo, jen se zeptám ještě táty. "
,, Dobře, chtěl jsem si to jen ujistit. " řekl a usmál se,, Hele mělo by to být někde kolem jedný hodiny odpoledne takže bych tě vyzvednul asi ve dvanáct, okay?"
Zeptal se mě a trpělivě vyčkával na moji odpověď.
,, Jo, dobře " řekla jsem a nadále sledovala cestu před sebou.Chvíle uplynula a my stáli před centrem.
Vstoupili jsme dovnitř. Naše kroky směřovali ke knihkupectví.
Thom mi přidržel skleněné dveře a čekal až jimi projdu. Jsem i udělala a namířila si to ke svému pracovnímu stolu.Dnešní den byl přívětivý. Obsloužila jsem celkem hodně zákazníků což mi dělalo radost.
Jako poslední jsem jen porovnala knihy na poličkách a uklidila jiné zase ze země v dětském koutku.
Uklidila jsem si i svůj stůl a vzala si na sebe kabát a popadla tašku.
Thom měl již po směně takže jsem domů šla pěšky.Vešla jsem do domu a zamkla za sebou dveře jako to dělám skoro každý den.
Táta seděl v kuchyni a jedl palačinky.
,, Dáš si taky? " zeptal se s plnou pusou.
,, Jo, klidně" řekla jsem a zachichotala se.Položil přede mě talíř s jídlem a já se do toho ihned pustila.
,, Jak to jde s Thomem? " zeptal se.
,, Jak jako? " odpověděla jsem otázkou.
,, Říkala jsi včera že je poslední dobou trochu divný, tak se ptám jestli je to s ním lepší. " řekl a dál se věnoval svému talíři.
,, Jo je, ráno mě dovezl do práce." řekla jsem. Táta se na mě udiveně podíval.
,, Vážně " zasmála jsem se.
,, Ty se červenáš? " zeptal se s úsměvem na tváři.
,, Ne? " řekla jsem. Já se opravdu nečervenala, myslete si co chcete ale ne.
,, No tak dobře " odpověděl.
Jsem ráda že to nechtěl dále rozebírat.Dojedla jsem jídlo a šla do svého pokoje. Převlékla jsem se do bílého trička s krátkými rukávy a šedých tepláků.
Moje kroky mířili do ateliéru.
Sedla jsem si tam na židli a do sluchátek si pustila hudbu.
Vzala jsem si plátno a dala si ho na stojan. Rozhodla jsem se namalovat své pocity do jednoho obrázku.
Tentokrát to bude láska a zmatek ale třeba i smutek.
Všechny tyto pocity zažívám jen kvůli Thomovi a nebo i Josephovi..
V Thomovi mám zmatek a to ostatní patří k němu. K Josephovi..
Začala jsem malovat. Nejdříve jsem nanesla červenou vrstvu- láska- pak modrou pro smutek a poté jsem to doplnila šedou pro zmatek.
Na plátně se objevily rostliny. Bylo to celkem i krásné. Líbilo se mi to.
V rohu jsem si to podepsala černou barvou a plátno nechala schnout.Jelikož jsem byla trochu špinavá od barev, musela jsem jít do sprchy.
Dala jsem si dlouhou, horkou sprchu a zalezla do postele. Bylo již krátce po desáté hodině ale stejně jsem se rozhodla jít spát.
Nechci vypadat ráno jak kdyby mi dal do obou očí někdo pěstí. Jen se malinko nevyspim, hned mám výrazné kruhy pod očima. Nenávidím to, z celého svého srdce.
Skoro jsem byla v hlubokém spánku ale v tom mi zavibroval mobil.T: Dobrou noc 💫
Když jsem si tu zprávu od Thoma přečetla, jemně jsem se usmála.
S: Dobrou
Odpověděla jsem a s úsměvem si lehla.
Zavřela jsem oči a snažila se usnout. Taky se mi to i povedlo.
Už se těším na pondělí..
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...