25.

61 6 1
                                    

7:38, Stále doma

Oliver mi neupřesnil čas kdy mám být připravena, jen mi sdělil -jak jsem již říkala- že před domem bude kolem osmé, nic víc.
Ve spěchu jsem nanesla rudou rtěnku a navlnila vlasy. Poté jsem si vzala na sebe již známé šaty a do ruky popadla mobil. Už jen stačí čekat.

Neubilo douho a začal zvonit můj telefon. Na displeji bylo napsáno Oliver <3
Ihned jsem ho bez váhání zvedla.
,, Jsme tu, zlato. " řekl pobaveně a položil hovor.
,, Zbabělec.." zašeptala jsem si pro sebe a vstala.

,, Nazdar kamarádi. " pozdravila jsem oba když jsem si sedla do auta.
,, Čauves" odpověděli oba naráz a Oliver nastartoval auto.
Sice byla tma ale i tak jsem sledovala Londýn kolem sebe z okna. Plno domů svítilo, jiné zase zahalovala tma a kupa sněhu. Uběhly asi tři minuty a Oliver zastavil před jedním z domů. V té tmě jsem přímo nemohla rozpoznat o jaký dům se jedná ale nějak jsem to neřešila.
Když jsme byli již před vchodem, Oliver se na nás otočil s vážným výrazem,, Takže děcka, v půl dvanáctý u auta. " rozkázal a vešel dovnitř. S Oscarem jsme si vyměnili pobavené výrazy a následovali Olivera. Nebyla to jen taková párty. Bylo to něco trochu klidnějšího. Svítily tu červené ledky a nahlas hrála hudba. Na stole byla větší miska s džusem a pár flašek alkoholu. Kluci se již ztrarili v davu takže jsem se je nesnažila najít a ihned jsem namířila do kuchyně. Mé kroky mířily ke stolu s občerstvením. Vzala jsem si jeden pytlík chipsů a nalila si sklenici vína.
Víno jsem ihned do sebe nalila a pokračovala další. Tohle mi chybělo.

,, Jee, heleme se " řekl někdo za mými zády. Svraštila jsem obočí a otočila se.
Vykulila jsem oči,, Co tu děláš?" zeptala jsem se a sledovala jak si lije džus do sklenice.
,,Je to párty jednoho mého známého. " odpověděla Chloe a lokla si svého nápoje.
,, Přišlo mi to jako zdvořilost sem přijít, víš " dodala trochu opile. Byla opilá.. Třeba z ní něco vytáhnu..
,, aha.. A kdo je ten známý? " zeptala jsem se a snažila se neukázat svou nedočkavost.
,, Bude ti to divný ale je to ce.le.br.ita." dodala důraz na poslední slovo pomlkami.
,, A jak se jmenuje? " protočila jsem mírně oči. Chloe se zakymácela,, Joseph Quinn!" zakřičela přes celou  kuchyni až to muselo být slyšet přes celý dům a otočila se u toho kolem své osy.
Takže my jsme v jeho domě?
V té tmě jsem si toho vůbec nevšimla..
Chloe se z plného hrdla začala smát jak psychopat.
,, Kolik jsi toho vypila?" zeptala jsem se jí a jemně ji chytla za paže.
,, Možná láhev.. Možná dvě nebo tři" usmála se,, Ale jinak jsem úúúplně v chillu neboj.. " dodala s dalším úsměvem a odtáhla se. Nikdy jsem neviděla nikoho opilého, až na Nathaniela. Ani táta se přede mnou neopil..
Rozhodla jsem se najít Oscara aby mi v téhle situaci s Chloe pomohl ale jak jsem jsem se rozhlížela, nebylo po mém nikde ani stopy. Vytáhla jsem tedy mobil z kapsy kterou jsem měla pod šaty. Ano, ty šaty měly i tajnou kapsu.
S mírně třesoucíma rukama jsem vytočila Oscarovo číslo a čekala.
,, Komu to voláš, zlato? " zeptala se Chloe a znovu se na mě otočila. S přivřenýma očima se snažila zjistit jméno ale kvůli její opilosti se jí to celkem nedařilo. Mobil jsem displejem namířila směrem k tělu,, Nikomu" řekla jsem u toho spěšně. Chloe se u toho jemně zamračila.
,, komu.. Jsi.. To.. Volala?! " vyjela po mě až jsem ustoupila o krok dozadu.
,, Komu? Hm?" přišla ke mě blíž.
,, Oscarovi.. " přesně tohohle jsem se obávala. Že budu znovu světkem opilého člověka.. Avšak já jsem již byla hodněkrát také opilá a dělalo to se mnou divy ale z mého traumatu když byl Nathaniel opilý se mi v této chvíli vracelo deja vu..
,, Oscarovi?.. Tomu Oscarovi?! " křikla na mě. Nevím jestli mluví o tom samém co já.
Nejspíš si nás někdo všiml jelikož hudba ztichla a do kuchyně začalo chodit čím dál tím lidí. Svoji ruku přemístila přede mě kde chopila nůž. Ani jsem si nevšimla kde ho vzala.
Začala jsem pomalu couvat. Srdce mi bušilo snad jak kdyby mělo za chvíli se vyrvat ven.
,, Kam couváš srabe? " svraštila obočí a začala se ke mě přibližovat.
Couvala jsem tak dlouho až jsem nevědomky zády narazila na kuchyňskou linku. Chloe ke mě přišla tak blízko že jsem slyšela i její dech.
,, Jsi ujetá, víš o tom?" začala,, Jseš jen štětka co ojede každýho a je jí jedno kdo to je.." zašeptala. Chtěla jsem zakřičet na ty lidi co na nás zírali ale nešlo to.
,, Kolikrát jsi už píchala s Joem, co? " uchechtla se opovržením.
,, To bych se spíše měla zeptat tebe.." věděla jsem že když jsem to dořekla tak nejspíš bude se mnou amen.
Probodla mě očima,, Nechtěj abych tě bodla tak silně jako tehdy Thomas.." usmála se.
,, Nech mě být.. Nic jsem ti neudělala." řekla jsem a vnímala jsem první slzy které mi začaly téct po tváři.
,, Co se tady děje?! " zvolal nějaký muž po kterém se Chloe hned otočila.
,, Jee hele.. Pan Zbožný.." řekla a s úsměvem se dívala na Joea,, Napadlo tě někdy že tvoje láska bude na hraně života jako teď? "dodala a špičku nože mi jemně zatlačila do hrudi. Zsténala jsem mírnou bolestí.
,, Nech ji být" řekl Joe a pomalu se k nám přibložoval.
,, Pracky pryč! " křikla po něm,, Ta je teď má."
Vzala mě druhou rukou silně za vlasy, napřáhla se hodila mě na ostrůvek před námi. Dopadla jsem na zem a začala hystericky brečet. Bolelo to tak moc..
,, Co to děláš?! " zejekl Joe a chtěl se ke mě přihnat ale Chloe mu v tom zabránila nožem který byl na špičce od mé krve.
Musím se sebrat..
Vstala jsem a opřela se o linku. Viděla jsem jemně rozmazaně ale nějak to zvládnu.
,, Kampak to jdeš miláčku?" zeptala se mile Chloe a otočila se na mě.
Porozhlédla se po kuchyni až její zrak ošálil něco na stole,, Koukej Joe.. V tvým domě se lidé dokonce zdrogovali.." vzala do ruky injekční stříkačku. Joe od ní stál asi tak dva metry a já stála za ní. Náhle se otočila a malou jehlu mi zapíchla do krku.
,, Ne!" zakřičel Joe když jsem v tom upadla na zem. Viděla jsem ještě hůř. Zavřeli se mi oči a znehybnělo tělo ale přesto jsem slyšela okolní hlasy.
,, Přestaň" řekl Joe,, Jsi opilá, potřebuješ si odpočinout. " dodal.
,, Chodíš s ní že ano?" zeptala se Chloe,, Myslíš si že to nevím?!"
Najednou slyším u svého ucha dech,, Vyřeším to. " zašeptal lišácky ten hlas který jsem hned poznala.
Oscar
Přešel mě a podle mého sluchu by se měl nacházet za Chloe. A nejspíš ani o něm neví.
,, Měla by vědět že ji jen využíváš k sexu jako tehdy mě! " zakřičela Chloe.
V tom ji zřejmě Oscar popadl jelikož křikla a upustila nůž k mým nohám.
,, Dořeším to jinde" řekl Oscar a Chloe někam odnesl. S pláčem jsem se snažila pohnout a kupodivu to najednou i šlo.
Snažila jsem se doplazit k Joemu, k mé jediné záchraně tady. Přiběhl ke mě a hned mi vzal obličej do dlaní.
,, Jsi v pořádku? " začal se ptát. Bylo vidět že i jeho to všechno srazilo.
,, Joe.. Prosím" zaskuhrala jsem pod slzami. Vzal mě do náruče,, Co tady všichni tak civíte?! " vyjekl Joe natož všichni poté hned odešli.
,, Pojď, donesu tě do postele." řekl a vyšel z kuchyně.
Došel se mnou až do nějaké místnosti kde zamknul za sebou dveře a jemně mě položil na nadýchanou postel jako kdybych měla být tenký kousek porcelánu. Přikryl mě a lehl si hned vedle,, Už je dobře.." zašeptal a otřel mi slzy z tváře. Objal mě a já znovu mohla cítit vůni Dioru a cigaret.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat