Devatenáctiletá Samantha Quinn, jedna z obětí vraha Thomase Scotlanda. Byla jedna z nejbližších k Thomovi. Na jejím těle byly objeveny tři bodné rány od zbraně útočníka. Momentálně se zotavuje v nemocnici.
Oběti celkem byly tři. Prodavačka potravin, hlídač a známá Samantha.
Prosíme o její fanoušky o strpení než se uzdraví, nemusíte mít o ni starost, je v dobrých rukách.Policie přišla na příčinu Thomasova činu.
Měl velké potíže s psychikou. V jeho bytě se našel deník ve kterém si bral záznamy o Samanthe. Měl velikou žárlivost vůči hercovi Josephovi Quinnovi jelikož se se Samanthou velmi zblížil. Thomas se domníval že spolu tajně mají vztah což ho nutilo ho nenávidět ještě více ale je tu jedna otázka.
Proč útočil po Samanthe kterou miloval a ne po Josephovi?
To se nejspíše nedozvíme.
,, Byl to celkem fajn kluk ale poslední dobu jsme si se Sam povšimli že se chová v mé blízkosti u Sam hodně divně. " vypovídal Joseph Quinn.
Podle Thomasova deníku měl nejdřív v plánu zaútočit na Josepha v jeho domě. Tam ho uškrtit a následně zazdít do zdi.
Avšak během pár dnů se rozhodl skončit své trápení tím že napadla Samanthu. Podle něho byla zdrojem jeho trápení. Byl z toho tak špatný až zapomněl co vlastně dělá a odehrálo se to co se stalo.
Jediný přeživší je Samantha Quinn.
Až jí bude lépe, dostaví se také na výslech.
Posíláme štěstí a lásku rodinám zemřelých, hlavně hodně soucitu.
Děkujeme a za chvíli na obrazovkách zprávy o sportu.Televizi jsem se slzami vypla. Ovladač jsem někam pohodila a obličej zabořila do deky kterou mě táta před deseti minutami přikryl.
Jak mohl něco takového Thom udělat?
Ano, je mi ho líto. Ale tohle je celkem moc.
Vím že když člověk je žárlivý tak by nejradši zabíjel ale není to myšleno vážně. Prostě.. Přehnal to.
Rozhodla jsem se zavolat Joeovi.
Popadla jsem mobil z nočního stolku a vytočila jeho číslo. Po pár sekundách to zvedl.
,, Ano?" řekl a naslouchal.
Popotáhla jsem abych mohla přes ty slzy mluvit a aby mi rozumněl.
,, Viděl jsi ty zprávy?.." zeptala jsem se.
,, Ty pláčeš?, " řekl se strachem v hlase ,, Víš ty co? Hned jsem u tebe." řekl a než jsem stihla cokoli namítnout, zavěsil.
Všechno bere jako hotovou věc.Zanedlouho zazvonil zvonek u dveří. Zabalila jsem se do deky a došla po schodech do přízemí k hlavním dveřím. Otevřela jsem je a poskytl se mi pohled na Joea s boxem na jídlo v ruce. Cítila jsem v té době dvě vůně.
Vůně kuřecích stripsů a Dioru.
Měl na sobě bílou košili rozepnutou na dva knoflíky a flanelové kalhoty.
Jemně se pod mým pozorováním pousmál. Nechala jsem ho vejít dovnitř. Zůstal stát z mými zády a pečlivě vyčkával až zavřu dveře. Otočila jsem se na něj a utřela si zbytek slz s mého obličeje.
Joe smutně našpulil rty a box odložil na botník. Rozevřel ruce což mi dalo znamení ho obejmout. Ihned jsem se mu vrhla do náruče. Jednu ruku zabořil opět do mých vlasů a druhou zase na mé záda. Roztáhla jsem paže a zabalila jeho tělo do deky která doposud byla obmotaná kolem toho mého. Dal mi polibek do vlasů.
,, Chybí mi.. " zašeptala jsem do jeho ramene a začala znovu plakat.
,, Lidi odcházejí.." zašeptal nazpátek a začal se se mnou jemně houpat ze strany na stranu aby mě utěšil.
,, Já vím, ale ne často tímto způsobem.. Myslela jsem.. " vydechla jsem. Ani pořádně nevím co jsem si myslela.
Prostě mě Thom trochu zklamal..
Není žádný vrah... Tu kulku si nezasloužil.Joe se odtáhl a podíval se psíma očima do těch mých.
,, Přinesl jsem ti jídlo aby jsi mi tu nezemřela.." řekl s úsměvem.
Abych tu jemu nezemřela?
Jemu?
Joe se otočil a popadl box. Díky tomu pohybu tu zavála ta vůně masa.
Ihned mě zakručelo v břiše.
,, Stripsy, tvoje oblíbené" řekl.
Kdyby vás zajímalo odkud nebo od koho to ví.
Když jsem u něj poprvé byla, bavili jsme se o jídle a nějak tam padlo to že miluju stripsy. Heh..
Box jsem s úsměvem a s slinami vzala do rukou.
,, Pojď.." řekla jsem a vedla Joea do mého pokoje.
Zavřela jsem za námi dveře.
Joe si prohlížel můj pokoj, zatímco já si sedla na postel a pustila se do toho jídla.
Nejen že to vonělo skvěle ale i skvěle to vypadalo a chutnalo.
Joseph si konečně také sedl na postel vedle mě.
,, Zřejmě ti to chutná.. " zachichotal se a s pobavením mě sledoval.
,, Je to výtečný.." zamumlala jsem skrz plnou pusu.
,, To jsem rád.. " zašeptal a znovu se porozhlédl po pokoji.
,, Máš to tu krásný.." vydechl úžasem..
,, Děkuji" řekla jsem a pokračovala v jedení.
,, Jak dopadla ta přihláška? " zeptal se po chvilce trapného ticha.
,, Ještě nevím, mám prý vyčkat." řekla jsem a kousla si do nového kousku masa.
Poté jsem si vzala další ale nekousla jsem do něj. Natočila jsem se k Joeovi který na mě zmateně koukal.
,, Otevři.. " řekla jsem a strips naklonila k jeho rtům.
Se svým zrakem do mých očí otevřel pusu a pravou rukou se opřel o postel aby byl ke mně blíž.
Oba jsme hltali oči toho druhého. Strips jsem mu dala do pusy. Joe skousl a sousto začal žvýkat.
Polkl.
Já si zbytek stripsu s úsměvem na rtech dala do pusy a také ho snědla. Pousmál se.
,, Je to skvělý.. " vydechl úžasem a natahoval se pro další strips.
,, Hej, to je moje jídlo!" řekla jsem a box od něj oddálila.
,, Ale nechat mě si kousnout ti nevadilo.. " řekl uraženě a založil si ruce na prsou.
S povzdechem jsem box vrátila znovu na klín a jeden kousek masa mu dala do dlaně.
Joe si strašně poposedl jako malé dítě a do stripsu se zakousl.
Povzdechl a přivřel oči.
,, Už vím proč je tak miluješ." řekl a dojedl.
,, No jo, já mám dobré chuťové buňky." uculila jsem se.
,, Věřím i nevěřím " řekl Joe již s otevřenýma očima a přiblížil se. Povytáhl obočí s úsměvem.
,, Vypadáš jako kdyby jsi byl opilý." řekla jsem a zachichotala se.
On se taky zasmál a stáhl se zpátky na své místo.,, Co chceš dělat?" zeptal se když jsem si lehala do postele.
Ještě seděl na kraji a sledoval mě s dlaněmi v klíně.
Vlastně ani nevím co tu s ním dělat.
Koukat se na film?
Moc obyčejný..
Nechat ho a jít spát?
Moc arogantní..
Hrát nějaké hry?
Moc dětinské..
Společně zpívat?
Ne, moc trapné..Joe zřejmě zahlédl v mých očích mé myšlenky. Poposedl si aby seděl vedle mě v posteli.
,, Co si třeba něco zahrát?.. " řekl a čekal na moji odpověď. Zamnula jsem si prsty a porozhlédla se po místnosti až jsem se pohledem zastavila v jeho očích.
,, Klidně." řekla jssm a sedla si naproti jemu do tureckého sedu. Joe mě napodobyl.
,, Pravda nebo úkol? " řekl s nadějí.
Jako vážně?
Zrovna tohle?
,, Tohle hrávají sjetý studenti na párty" řekla jsem a povytáhla obočí.
,, No, možná ano ale co jiného by jsi chtěla hrát? Člověče nezlob se? " řekl a zachichotal se.
,, To už radši tohle." řekl jsem a zasmála se.
,, Takže, pravda nebo úkol Sam? " řekl a pohrábl si své kudrnaté vlasy. Udělala jsem zamyšlení pohled, zamnula jsem si zátylek a vydechla. Nejspíš mé odpovědi budu litovat.
,, Úkol" řekla jsem s nervozitou.
Vždy je lepší chtít úkol na začátku jelikož člověk nemá ještě vymyšlené záludné ukoly. Jsem to ale hlavička, co?
Joseph se pousmál. Jestli už takhle rychle vymyslel nějaký úkol tak se tu asi zhroutím.
V obličeji jsem zřejmě měla nervozitu protože jeho tělo trochu povolilo.
,, Neboj, nic hrozného to není. Zas takový debil nejsem. " řekl a usmál se. Potichu jsem si povzdychla.
,, Ukaž mi knihu kterou bys zachránila kdyby byl tvůj dům v plamenech." řekl.
Porozhlédla jsem se po pokoji a zůstala pohledem na knihovně. S upřelým zrakem ke knihovně jsem vstala a došla k ní.
Postavila jsem se na špičky a vytáhla knihu s tvrdou vazbou. Knihu jsem projela pohledem a došla si zpátky sednout před Joea. Opatrně jsem mu knihu vložila do rukou a sledovala jeho reakci.
,, Romeo a Julie od Williama Shakespeara" řekl a prohlédl si knihu zevnitř.
Zrak ze knihy konečně upřel do mých očí.
,, Dobrá volba.. " řekl a pousmál se. Knihu položil vedle sebe na látku deky.
,, Takže.. Pravda nebo úkol?" zeptala jsem se a čekala.
,, Pravda" řekl a protáhl si krk.
Na co se ho zeptám?
Párkrát jsem na internetu zahlédla na jaké otázky se zeptat.
Zkusím jednu z nich.
,, Jakou lež jsi naposledy řekl? " zeptala jsem se.
,, I když jsem ji neřekl nikomu ale jen sám sobě?" zamnul si zátylek.
,, Ano" řekla jsem a nervózně vyčkávala.
,, Nemiluju ji.. " řekl a sklopil pohled. Zajímalo mě o kom to přesně mluvil. Chtěla jsem se ho zeptat ale také mu nechci lézt do soukromého života.
Cítila jsem jemné bodnutí do srdce.
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...