O rok a půl později, Londýn
Sam~
Ležela jsem v jeho objetí a tiše oddechovala. Dívali jsme se spolu na film. Bylo to romantické.
,, Spíš? " zavrněl mi tichoulince do ucha. Měla jsem svoji hlavu opřenou o jeho hrudník a poslouchala jeho tlukot srdce.
,, Ne.." šeptla jsem a nadále pokračovala v poslouchání jeho srdíčka. Bylo mi dobře jako nikdy jindy. Tohle jsem si celou dobu přála. Držel mě jednou rukou v pase. Nechtěla jsem se ho pustit, tenhle pocit je nejkrásnější. Líbl mě do vlasů a konečky prstů levé ruky předjížděl po mém pravém stehně které jsem měla položené přes jeho pas. Vytvářel ve mě motýlky pod tím dotykem. Vždy to dělal aniž by to věděl. Je to jako kdyby uměl svým tělem kouzlit a ošálit každou část mého těla. Více jsem se k němu natiskla a zhluboka dýchala jeho vůni. Při tom mém pohybu jemně a slastně vzdychl a já na něj pohlédla.
,, V kolik musíš odejít? " zeptala jsem se abychom nemuseli navázat téma ne jeho nepatrný vzdech.
,, Zrušil jsem to.." zašeptal a chytl si mě oběma rukama v pase a vyhoupl si mě blíž k jeho obličeji,, chci být navždy jen tvůj. " šeptl svůdně a políbil mě svými horkými rty na ty mé. Neovládla jsem se a když už se chtěl odtáhnout, sedla jsem si na něj a pokračovala v líbání. Jelikož jsem dlouho s nikým moc nic neměla, ze začátku jsem se styděla ale teď to řešit nebudu. Kašlu na Nathaniela.
Dlaněmi mě jemně hladil pas a poté s nimi sjížděl po mých bocích až po stehna. Rozpálila se mi pod tím kůže. Vždy okouzlil každou ženu, včetně mě. Je tak moc nádherný a skvělý muž. Nejednou jsem přemýšlela jaký by asi byl otec, a to si myslím že určitě báječný..
Pravou rukou jsem sjela k jeho zipu u kalhot ale v tom se zastavil.
,, Jsi si jistá? " zeptal se ochranářsky a sledoval mé jiskry a chtíč v očích.
,, S tebou všechno." odpověděla jsem a znovu ho začala vášnivě líbat. Mezitím co jsem své polibky směřovala k jeho krku, se mi podařilo otevřít zip. Odtáhla jsem se od něj abych mohla spatřit tu krásu kterou jsem vytáhla z jeho kalhot.
Prosil mě svým pohledem abych pokračovala ale chvilku vyššího ega si dopřát můžu.
Sedla jsem si vedle něj na postel a nahla se nad jeho pýchou.
,, Prosím.. " zašeptal zkuhravě a zabořil hlavu do polštáře,, Bolí to.." dodal.
Nemohla jsem vydržet vidět ho takto trpět a tak jsem začala.
Vrněl a vzdychal. Líbilo se mu to. Jelikož jsem dříve nic o tom nevěděla tak mě to postupně učil. Říkal že na to půjdeme pomalu ale jednou se to jemně zvrtlo v kuchyni na kuchyňské lince. Stává se..Začal vzdychat rychleji a tak jsem se odtáhla. Slezla jsem z postele abych si mohla svléknout oblečení. On mě tam jen tak sledoval. Sledoval každý můj pohyb, vše co dělám. Když jsem byla hotová, došla jsem za ním a rozkročmo si na něj sedla, avšak ještě ne tak abych měla jeho v sobě.
,, Popros.. " šeptla jsem. Od té doby co jsem se do něho zamilovala napřímo mě trkla věc a říkala jsem si že je to skvělé.
Mommy issues
Z naštvanosti na Nathaniela se vyvinulo ve mě věta.
" chci aby každý muž se kterým kdy budu, měl ode mě mommy issues. "
Zní to směšně, já to dost vím.
,, Prosím.. " zašeptal.
,, Nahlas" dodala jsem a vychutnávala si chvíli nadvlády.
,, Prosím" zašeptal více nahlas.
Pronikl do mě a nám oboum unikl nepatrný sten. Trochu se narovnal aby byl ke mě obličejem blíž. Políbil mě zatímco já tělem pohybovala dolů a nahoru. Své polibky přemístil na můj krk jako já před chvílí na něm.
,, Už budu" zašeptal mezi polibky a pevně svíral můj pas. Cítila jsem jak mě bříšky prstů hladí po zádech. Nahánělo mi to husí kůži a nutilo mě to zrychlit. Potřebovala jsem ho, moc, jako on teď mě.Při vyvrcholení jsme oba vykřikli jméno toho druhého a opřeli o sebe svá čela. Byli jsme udýchaní.
,, Ještě že beru antikoncepci.. " zavtipkovala jsem.
Chtěla jsem říct " jinak by jsi byl už táta " ale v tuhle chvíli jsem se ho nějak nechtěla dotknout či cokoliv jiného.
Jemně se zasmál a pohlédl mi do očí ,, Jsi úžasná, víš o tom?"
Usmála jsem se a zvedla se.
,, Můžu? " zeptala jsem se,, aby jsi nebyl špinavý.. " řekla jsem lišácky a čekala na jeho souhlas. Kývl s upřeným pohledem na mě. Nahla jsem se nad jeho pýchou a celou ji od nás očistila. On mě sledoval. Všechny pohyby. Jako kdybych byla velmi zajímavý film který v životě ještě neviděl.
Když jsem byla už hotová, oblékla jsem se. Nápodobně to udělal i on. Lehla jsem si k němu do postele, kde nás oba přikryl dekou. Líbl mě do vlasů.
Je t’aime et je ne m’arrêterai jamais.
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...