40. / Epilog

73 7 9
                                    

Sam-

Probudila jsem se.. V něčí náručí.
Ihned jsem vystřelila do sedu a viděla usmívajícího se Joea.
,, Co.. Co tu děláš? " zhrozila jsem se.
Byla jsem někde?
Opila jsem se?
Došlo k něčemu?
JSEM TĚHOTNÁ?!

Pozn. Autora -
Lol umiram celkem

,, Stalo se.. Mezi námi.. Došlo k něčemu?" moje srdce vynechalo dva údery.
Joe svraštil obočí,, Ne, to ne.. Jen jsi se sjela, nic víc" řekl odlehčeně.
Už se mi vrací zpomínky..
,, A jak jsi se tu objevil ty? " zeptala jsem se a dala ruku v bok.
,, No, volal jsem ti a ty když jsi to zvedla, znila jsi divně, tak jsem za tebou dojel a postaral se o tebe"
Pozvedla jsem obočí. Nevím proč, ale ve slovech postarat se o tebe momentálně slyším dvojsmysl.
Joe to vycítil,, Jakože.. Jsem tě uložil do postele.. Nic.. Nic více, jasný " obhájil se.
Podívala jsem se na hodinky.
,, Je už skoro dvanáct, musíme jet" zhrozila jsem se a vyběhla z postele. Joe odešel dolu po schodech a já se mezitím převlékla.

~~~

Doběhla jsem jsem k autu ve kterém již Joe seděl. Nastartoval auto a vyjeli jsme do studia Stranger Things.

Když jsme byli na místě, dobelhali jsme se oba do svého salónku. V tom mém na mne čekala Grace se svojí pozitivní náladou jako vždy.
,, Čau zlato" objala mě jako vždy a prohlédla si mě,, Máš kruhy pod očima, spala jsi vůbec? " zeptala se.
,, No, včera se stal menší incident ale to už je v pořádku." mrkla jsem a sedla si do křesla před velké zrcadlo.

Při připravování mě na další scénu jsme si obě povídaly. Samozřejmě že aspoň jednou padlo slovo Joe.
,, Nevíš jakou má dnes scénu?"  zeptala jsem se jí když mi vázala z vlasů vysoký culík.
,, Umm, myslím že dnes máte společnou scénu.. V Upside down.." odpověděla a trochu mi vytáhla pár vlasů z culíku aby vytvořila messy účes.
,, Aha.. " šeptla jsem a přemýšlela o jakou scénu se přesně jedná. Není to náhodou ta, kde najdu Eddieho?
,, Tak díky " prohlédla jsem si své oblečení.

Byl to celkem můj styl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byl to celkem můj styl. Sice celý fit byl černý, ale ukazovalo to dominantu.
,, Nemáš zač, je to moje práce." usmála se,, Teď už běž, Joe už na tebe určitě čeká.. " uculila se a já jen protočila očima. Grace mi ho neustále vnucuje.
Vyšla jsem ze salónku a namířila si to do velké budovy studia. Procházela jsem chodbou až jsem došla tam, kde se většina mých scén točí. Zahlédla jsem Joea v kostýmu Eddieho jak si čte scénář. Já ten svůj měla v rukou a jen jsem si sedla do jednoho sedátka z mnoha, začala jsem si ho číst. Měla jsem jít nějakým lesem v Upside down a poté jednoduše nějak na něj narazit a donést do normálního světa. Jednoduchý jak facka.
,, Všichni nástup! " křikl Ross,, Ehm tedy.. Vlastně jen vy dva nástup" opravil se a já se pousmála.
,, Takže víš co máš dělat že ano? " objevila se náhle vedle mě Grace když jsem stoupla na vytvořenou zem pro scénu Upside down.
,, Jo.. Ty teď nemáš koho připravovat?" zeptala jsem se a nadzvedla ruce, jelikož probíhala poslední ujištění mého outfitu, aby bylo vše jak má být.
,, Ne nemám, proto jsem se na vás přišla podívat.." usmála se. Muž který můj outfit a vlasy procházel, nastříkal na mě sprejem vodu, aby to vypadalo že mi dalo práci se sem do Upside down dostat. Abych nevypadala jak na módní přehlídce.
,, Jo, jasný.." odpověděla jsem s pokusem se na ní také usmát. Joe se vedle mě objevil a prohlédl si mě.
,, Sluší ti to" řekl a usmál se. Koutkem oka jsem zahlédla Grace jak se na mě uculila. Nejraději bych jí teď momentálně jednu vrazila.
,, Dík.. " snažila jsem se zahnat můj ruměnec na tváři a podívala se směrem na zem.

,, Takže začne- Joe! Vypadni, teď tam nemáš co dělat proboha" řekl jeden muž za našimi zády. Joe na něj kývl.
,, Musím jít, zatím se měj. Držím ti palce" řekl a trochu mi poupravil vlasy když ten muž co mě upravoval odešel. Usmál se na mě a přitom se mi díval do očí.
Poté odešel a mě začala scéna.

Po asi třiceti minutách hraní sama a poté i s Joem byl konec. Nejhezčí scénka byla ta když jsem obvazovala Joea a kvůli scénáři, nebo spíše díky scénáři jsme měli neustále oční kontakt. Neříkám nic, ale vypadalo to jako kdyby to mezi námi jiskřilo. Ne jako mezi charaktery, ale mezi Joem a mnou..

,, Samantho? Máte chvilku? " zeptal se jeden muž který přispěchal ke mě když jsem s Joem chtěla vyjít ze studia na chodbu. Podívala jsem se na Joea a ten jen souhlasně kývl.
,, Jo, jasně" odpověděla jsem a následovala toho muže. Dovedl mě k Dufferovým bratrům a tam mě i zanechal.
,, Sam!" usmál se Matt a spolu s Rossem se na mě otočil.
,, Máme radost že vás sem Joseph přivedl. Jde vám to skvěle. " řekl Ross.
,, Děkuji." pousmála jsem se a snažila se vypadat klidně i když mě teď jen tak někdo pochválil.
,, Proto jsme se rozhodli, že bychom si tě tu chtěli udržet. " řekl Matt. Zaslechla jsem od Joea něco o tom že si nové lidi nejdřív prohlédnou jak jim jde hrát a poté se rozhodnou zda si tu toho člověka nechat. Málokdo projde..
,, Vážně?" zazářila jsem.
,, Ano, samozřejmě, jde vám to velmi dobře a myslíme, že bychom vás chtěli dát do jedné z hlavních postav." objasnil Ross.
,, Vážně?! " ještě více jsem zazářila. Měla jsem chuť skákat do stropu.
,, Vaše hraní je velmi působivé. Kde jste se ti vůbec naučila? " zeptal se Matt s úsměvem.
,, Chodila jsem na dramatickou střední školu." uculila jsem se.
,, Tak to je skvělé! Takže, teď máte jasno, jste tu do konce Stranger Things 5, takže mimořádně, dostáváte roli Cassandry oficiálně. " pronesli oba. Měla jsem chuť je objemout a nepustit. Musím to hned říci Joeovi.

Nikdy jsem nečekala, že se kdy toto stane.
Že se mi splní ten největší sen ze všech.

Takže, děkuji vám všem kteří vydrželi v této knize až doteď! Mám vás všechny velmi moc ráda 💓
Pro ty kteří se s tímto příběhem budou těžce loučit, můžete se těšit na různé další knihy kde většinou účinkuje i Joseph Quinn 🫶🏼
Je mi líto že to vše takto brzy končí..

A nebo ne?..

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat