,, Cassandra na scénu! " zavelelo se. Moje chvilka.
Když jsem to zaslechla, naposled jsem se ještě na Joea usmála.
,, Musím jít" řekla jsem a ještě jednou mu prohrábla prsty vlasy.
,, Nějak moc si ty vlasy užíváš.. " uculil se a sledoval mé jiskry v očích.
,, Kdo by ne" šeptla jsem. Vzhlédla jsem mu do očí. Byli jsme od sebe tak jen pár centimetrů což bylo pro mě znervózňující. Hltali jsme své oči navzájem. Bušilo mi srdce jako o závod. Měla jsem domněnku, že snad vybouchnu. Moje hlava se z ničeho nic začala sama od sebe přibližovat k jemu.
Co to sakra dělám?!
Joe mi zíral do očí a ani nehnul. Byla jsem jen dva centimetry od jeho rtů ale někdo náhle promluvil.
,, Sam? Čekají tam na te-"
Ihned jsme se s Joem odtáhli.
Byl to Jamie.
,, ehm.." podrbala jsem se na hlavě a zírala do země.
,, Jasný, už jdu.. " řekla jsem a prošla kolem Jamieho.
Snad si ničeho nevšiml..Joseph -
Sam se sklopeným pohledem odešla a nechala nás tu dva na pospas.
,, Em.. Tak já asi jdu-" chtěl jsem projít kolem Jamieho ale vzal mě za ruku.
,, Ne nejdeš. " řekl a otočil si mě zpátky k sobě.
,, Takže, musíme si promluvit. " začal a hledal ty správná slova,, Ty s ní chodíš?"
,, Ne" protočil jsem očima.
,, Spíš s ní? "
,, Cože?! To si myslíš že -"
,, Dobře takže ne.. Jsi do ní zamilovaný? "
Nad odpovědí na tuto otázku jsem si dal načas. Mám k ní nějaké city nebo ne?
,, Ne.." šeptl jsem.
,, Takže by ti nevadilo kdybych s ní začal chodit? " zeptal se lišácky. Věděl jsem kam tím míří. Chce ze mě vyndat pravdu. Syčák..
,, Cože?!" vyjekl jsem.
,, Tak vidíš že by ti to vadilo.." usmál se,, Dobrá volba.. Je to hodná a chytrá dívka." položil své dlaně na mé ramena.
,, Máš štěstí. " dodal a poplácal mě jednou dlaní na zádech a odešel.
S pootevřenou pusou jsem zíral na místo před sebou.
,, Dělá si snad srandu ze mě.." šeptl jsem naštvaně a odpochodoval do svého salónku kde ze mě sundali kostým Eddieho.Celý den jsem nad tím okamžikem přemýšlel. Nad tím jak Sam byla od mého obličeje sotva pět centimetrů. Vždy mě to udělalo husí kůži.
,, Nad čím přemýšlíš?" zeptala se když jsme jeli v mém autě zpátky ze studia.
,, Nad zítřkem" usmál jsem se na ni. Avšak Sam nevypadala že by mi na to skočila.
,, Myslíš.. " začala ale hned větu utla. Chtěla se o tom bavit ale nejspíš ji to přišlo trapné. I mě to tak přišlo. Nikdy jsem to takto necítil a ještě k tomu o tom mluvit? Ne to ne..Sam jsem dovezl k ní domů a dojel si k sobě. Auto jsem zaparkoval.
Najedl jsem jídla které mi donáška ráno přivezla a rozhodl si dát sprchu.Pozn. Autora-
Teď mě napadlo sem něco dát a nejspíš mě za to zabijete 😭
No nic, risknu to 😭
Po dlouhe dobe pisu neco smutDošel jsem do koupelny a zamkl za sebou. Nevím proč zamykám když bydlím sám ale to je teď jedno.
Svlékl jsem ze sebe veškeré oblečení a podíval se na sebe do zrcadla.
,, Jsi sexy" pochválil jsem se natož jsem se musel zasmát jak trapně to muselo vypadat a znít.
Vlezl jsem do sprchy a zavřel za sebou. Pustil jsem na sebe horké kapičky vody.
Myslel jsem si že díky sprše na ni zapomenu ale mýlil jsem se. Ten okamžik mě pronásledoval celý den na každým rohu.
Cítil jsem horko po celém těle. Rozproudila se mi krev nad těmi myšlenkami.
Podíval jsem se dolu.
Jistě.. Nic jiného jsem čekat nemohl že uvidím.
,, Sakra Joe schop se.. " šeptl jsem si pro sebe ale ta bolest přetrvávala.
Nevím co to vůbec se mnou je. Vlastně původně je to jen moje fanynka která je se mnou trochu více v kontaktu, nic víc..
,, Přestaň už" řekl jsem a vyčkával avšak on měl svou hlavu.
,, Dobře ale tohle je poprvé a naposledy, jasný?" řekl jsem a jemně po něm přejel dlaní.
Vzdychl jsem do prázdna.
Co asi dělá Sam..
Byla by naštvaná za to co právě teď dělám? Že by byla naštvaná za to že přitom na ni myslím?Po sprše a i po uspokojení jsem se převlékl do jiného oblečení a ulehl do postele.
,, Sakra! " měl jsem plný zuby toho že nemůžu přestat myslet na to vše okolo Sam. Cítil jsem se jako prase. Jako nějaký blbec kterej se právě kvůli ní udělal ve sprše. Cítil jsem se jako odpad.
Bylo mi z toho zle. Tohle si Sam nezaslouží.
Neřekl jsem tohle nedávno už?,, Myslíš si že bych si neproklepl člověka který mi vyhrožuje tím že pokud nezesměšním Sam tak pošle na internet její pohotoshopové fotky kde je nahá?! Myslíš si to?! " vykřikl Joe a přiblížil se k němu až byl od něho jen pár centimetrů.
,, Jsi prase které zesměšňuje slušné dívky jako Sam.. Vím že je jich více." zašeptal. Oscar stoupl a přišel si sednout ke mě.
,, Dej si přes mě nohy. " řekl. Nejspíš si všiml že se celá třesu.
Deja vuAno, přesně něco takového jsem nedávno opravdu řekl. Něco v tom smyslu. Cinkl mi mobil a já ho ihned vzal do rukou. Její zpráva mi v zapomenutí nepomůže..
S: Díky za dnešek, opravdu jsem si ho velmi užila. Dobrou noc a sladké sny
Četl jsem si tu její zprávu snad tisíckrát a hltal každé její slovo. Začal jsem psát a snažil jsem se aby to nevyznělo zle a blbě. Poslední dobou mi na našich konverzacích záleží.. Nechapu ani proč.
J: Tobě děkuji, také jsem si ho užil. Dobrou SamOdpověděl jsem a celý zasněný ulehl do peřin postele.
Mon Dieu, je suppose que je suis tombé amoureux après tout..
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...