Nastal večer a já se chystala ven. Tátovi jsem pověděla že jdu za jednou kamarádkou kvůli tomu, že potřebuje něco vysvětlit a je to na dlouho. Moji lež snědl i s navijákem.
Kráčela jsem po chodníku a prohlížela okolí. Koukala jsem na nebe když v tom jsem do někoho narazila.
,, Promiň " řekli jsme naráz. Všimla jsem si že je to dívka tak stejně stará jako já. Měla černé vlasy po prsa a pár tetování na ruce. Řasy měla sytě černé a na rtech měla rudou rtěnku. Kdyby byla kluk, byla by nádherná..
Kdybych byla bisexuál, asi by se mi podlomila kolena. I když cítím že se někdy probouzí ze mě lesba ale o tom ani muk, jasný?Vlastně..
Nedivila bych se kdybych se stala lesbou po tom všem co se mi přihodilo. Dvě zrady od muže. Od muže který byl příčina máminy smrti. Nikdy na něj nezapomenu. Stejně tak na Nathana.
Usmála se a nastavila ruku.
,, Chloe.." usmála se.
Přijala jsem jeji ruku a jemně s ní zatřásla.
,, Samantha" usmála jsem se nazpět a stáhla svoji ruku.
,, Neznám tě? " zeptala se a jemně přimhouřila oči.
,, No, na to že je celý plný internet mě se divím že se vůbec ptáš.." uculila jsem se. Porozhlédla jsem se kolem a zjistila že Joeův dům je hned pár kroků od nás. Prohlédla jsem si jeho dům a náhle se zastavila u okna v druhém patře kde stála postava.
Joe..
,, Dáš mi číslo? Třeba někdy pokecáme." přerušila trapné ticho Chloe. Kývla jsem.
Podala mi svůj mobil kde byly rozkliknuté hovory. Naklapala jsem tam své číslo. Usmály jsme se na sebe.
,, Tak se měj" řekla a obešla mě.
,, Ty taky" dodala jsem a došla konečně k Joeovi před dům a zazvonila.
Joe otevřel dveře a uculil se.
,, Ahoj Sam" řekl a začal vyhlížet směrem kde odcházela moje nejspíš nová kámoška.
,, Kdo to byl? " zeptal se a pohlédl mi do očí.
,, Kámoška.. Chloe" dodala jsem a prošla dovnitř kolem Joea. Zavřel za námi dveře.
,, Pojď, jdem do mého pokoje. " řekl a něžně mě vzal za ruku. Zavedl mě do útulné místnosti.
Byla tam velká manželská postel a naproti ní skříňka nad kterou byla zavěšená velká televize. Naproti dveřím byla šatní skříň.
,, Je to tu krásný" řekla jsem po tom co jsem zjistila že si mě Joe celou tu dobu prohlíží.
,, Asi díky" nervózně se zasmál a sedl si na postel. Poplácal vedle sebe kde jsem si následně i sedla.
,, Co budeme dělat? " zeptal se.
,, No.. Popovídáme si o tom co se děje v telce.. O nás.." ty dvě poslední slova jsem jen zašeptala jelikož to znělo jako kdybychom spolu chodili a teď se měli rozvést.
,, Jo.. Nojo" řekl a sklopil pohled.
,, Nic se s tím dělat nedá.. " šeptl.
,, Jakto? Něco jde ne?"
,, Ne.. Lidi prostě neovlivníš.. Tohle se prostě stává. " dořekl a sedl si více naproti mě.
,, Teď si potřebuji také s tebou o něčem promluvit.." řekl nervózně s ustaraným výrazem. Děje se snad něco hrozného? Letí do nějaké země? Nebo se už nikdy neuvidíme?
,, Chci si promluvit o.. O tobě.. "
,, No? " řekla jsem a čekala co z něho vypadne.
,, Jsi lesba?.." vyhrkl ze sebe. Svraštila jsem obočí.
,, cože?.. Ne" dodala jsem.
,, Viděl jsem jak jsi se zčervenala když jsi mluvila s tou černovláskou.. " řekl.
,, Ale to neznamená že jsem lesba, Joe." nechápavě jsem si ho prohlížela.
,, Furt jsi se culila. Sledoval jsem tě vícekrát.. Dělala jsi to u každé černovlasé holky kterou jsi viděla nebo jsi se s ní bavila. " řekl.
Cítila jsem se jako kdyby byl můj táta.
,, Chodíš a nějakou holkou? " zeptal se nakonec.
,, Co? Ne! Nejsem lesba blbče. " zvýšila jsem na něho hlas.
,, Nelži" řekl tvrdě.
,, Nelžu! " vyjekla jsem a vstala.
,, Nevím co si o mě myslíš!" dodala jsem.
,, To že jsi lesba" řekl klidně a také vstal.
,, Víš ty co?! Ty zas vypadáš jako gay" řekla jsem s výrazem jako kdybych zandala ten nejlepší argument.
,, Ale já nejsem-"
,, Dokaž to." přerušila jsem ho. Byli jsme od sebe jen pár centimetrů. Tikal očima po celém mém obličeji.
,, Jak? " zeptal se se svraštěným obočím.
,, Oba víme jak." odpověděla jsem. Došlo mi co jsem to řekla a hned jsem od něj o krok ucouvla.
,, Zamiloval jsi se někdy do dívky? " zeptala jsem se. Srdce mi začalo rychleji bušet. Ihned jsem začala litovat toho na co jsem se ho zeptala.
Sklopil pohled k zemi.
,, Jsi gay." řekla jsem. Proti lgbt nic nemám ale Joe by mě neměl odsuzovat kdybych do toho zapadala. Byla by to moje věc, ne jeho.
,, Ne. " řekl,, Abych odpověděl na tvoji otázku.. Ano.. Jednou jsem se zamiloval. " řekl a zabodl pohled do mých očí.
,, Do koho?" zeptala jsem se s vážným tónem.
,, To je snad moje věc." řekl vážně a napřímil se. Chtěl abych pochopila že on je tady ten kdo velí, ne já. Že on je pánem domu.
,, Do Chloe?" zašeptala jsem. Došlo mi že je přesně typ pro něj. Přímo se k sobě hodí.
Nic neřekl. Ani se neopovážil složit proti mě nějaký argument.
Prostě nic.
,, Odcházím. Měj se." řekla jsem a otočila se na patě. Běžela jsem ze schodů a poté už otevírala hlavní dveře.
Najednou slyším nějaký rámus. Něco spadlo a rozbilo se.
,, Do hajzlu!" zakřičel Joe a zřejmě do něčeho na to kopl. Zlobil se za své jednání? Nebo za to že mě donutil odejít?
Vyšla jsem ven a zavřela za sebou.Šla jsem po cestě směrem k mému domu ve kterém se svítilo. Táta ještě nespí? Musí být už pozdě..
Vstoupila jsem do domu a zamkla za sebou. Nikdy mě nenapadlo že se s ním pohádám kvůli tomuhle tématu.
Došla jsem do kuchyně a ihned se zarazila.
V kuchyni seděl Oliver s Oscarem a i táta. Všichni vedli vášnivou konverzaci dokud jsem dovnitř přímo nevkročila.
,, Jé.. Ahoj Sam" řekl můj táta a došel mě obejmout.
,, Co tu dělají?" řekla jsem až možná moc nahlas.
,, Ty to nevíš? Říkali že jsi prý nebrala telefon tak se za tebou přišli podívat." odpověďel táta a sedl si zpátky ke lince na barovou stoličku.
Oliver na mě kývl a přimhouřil oči.
Měla jsem s nimi hrát hru..
Dobrá.
,, Jo, a no jo.. Už vím. Asi jsem měla vyplý mobil.." nervózně jsem se zasmála. Pravdou je že jsem mobil měla neustále u sebe a žádný hovor či zpráva se mi neobjevila.
Zřejmě tu z nějakého důvodu jsou. Určitě ne z toho co tátovi podali na tácu.
,, Tak my asi půjdem nahoru.." oznámila jsem. Oliver s Oscarem se zvedli a přicupitali ke mě.
,, Dobře se bavte." řekl s úsměvem táta. Všichni tři jsme odešli do chodby.
Prošli schody až jsme se ocitli v mém pokoji.
,, Tak a teď opravdu vyklopte co tu chcete. " řekla jsem a když jsem zamkla, otočila jsem se na oba dva.
Oscar si sedl na postel a prsty předjížděl přes tenkou látku povlečení. Oliver pozměnu si prohlédl celý pokoj než začal mluvit.
Až teď mě došlo jak je Oscar podobný Josephovi.. Jen mají trochu odlišné rysy v obličeji.
,, Máme menší problém.. " řekl nervózně Oliver a zamnul si zátylek.
,, A jaký?" zeptala jsem se,, Má nějaké dočinění se mnou? " dodala jsem a pohledem mezi nima tikala.
,, Jedna naše kamarádka.. Je vcelku dotěrná a my ji neposlouchali a odkejvali to že si dáme dvojité společné rande." dodal Oscar.
,, To je vážně kvůli čemu jste přišli? " řekla jsem otráveně.
,, dvojité rande znamená, že jsou dvě dívky a dva muži.. No a ta druhá dívka jsi.. Tak trošku ty.. " řekl Oliver a sklopil pohled k zemi.
,, Jako vážně?" zasmála jsem se,, A s kým mám tam jít?" zeptala jsem se.
,, No.. S Oscarem.. S Chloe jdu bohužel já.." řekl Oliver a dal si ruce do kapes. Podívala jsem se na Oscara který upřeně sledoval celé mé dění v tváři.
,,Ještě si to rozmyslím." dodala jsem.
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomansaTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...