1 rok zpátky
Joe ~
Už to jsou nějaké týdny co jsem začal chodit s Chloe. Vyznala mi své city když jsme právě souložili u ní doma. Z ničeho nic to řekla a já ji tu samou frázi zopakoval. Nějak tak jsme spolu ve vztahu. Ne že by se mi nelíbila nebo hnusila ale cítím že nejsem do ní napřímo zamilovaný. Jako ano, je to hezká holka ale není úplně můj typ. Černovlásky jsou sexy ale lepší jsou brunetky. Hlavně mi záleží na tom jaká ta dívka je. Ostatní muži dbají na vzhled ale u mě je to opačně. Hlavně když bude mít dobré srdce. Zní to jak poučka z nějaké pohádky s kladným koncem.
No nic.Bylo odpoledne a my jsme se právě procházeli v místním parku Londýna. Jelikož tento park miluji, rozhodl jsem se ji sem vzít.
,, Je to nádherný " zasnila se a dala mi letmo polibek na tvář. Kývl jsem na souhlas a dále pozoroval svět kolem nás. Listy vlály v síle větru a paprsky slunce nám padaly do tváře. Byl to hezký pocit.Později toho dne, přesněji večer jsme strávili u mě doma kde jsme na gauči sledovali film. Chloe se ke mě stisknula a doslova mě dusila. Objetí mám rád ale tohle vypadá jak kdyby mě měl někdo zatknout a ona se mě nechce vzdát. Praštěný.
Na obrazovce se náhle objevily titulky.
,, To už je konec? " prolomil jsem ticho sledující jména herců.
,, Mhm" zavrněla Chloe a otočila se ke mě. Náhle se přiblížila a nechala své teplé rty na těch mých. Tohle bylo líbání touhy. V tom se sakra vyznám. Zvedla se aniž by přerušila líbání a sedla si mi do klína. Obmotal jsem své ruce kolem jejího pasu a jemně ji konečky prstů hladil po zádech. Zabloudil jsem s nimi až pod pás jejích kalhot a ona mi slastně vzdychla do pusy. Musel jsem se nad tím pousmát. Dělal jsem s ní divy. Vždy se mi líbí jak na mě reaguje. Ať už se červená nebo se jí postaví chloupky na kůži. Mám nad ní velkou moc.
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...