Další den mě kluci ukecali na párty. Na tyhle akce už moc nejsem ale i tak jsem nakonec po dlouhém prošení Oscara souhlasila. Sdělili mi že se ta párty koná blízko od mého domu. Ptala jsem se kde přesně ale jen mi otázku odvětili tím že je to překvapení. Něco mě říkalo že má v tom prsty Joe ale nehodlala jsem se ptát. Potom co jsem přespala u Joea jsme se mírně zpřátelili ale pořád to není ono. Neměl právo na mě zvyšovat hlas když jsem se jen zeptala. Ale teď v tuto dobu to nehodlám řešit, ani na to nemám náladu. Je prosinec neboli můj měsíc. Prosinec miluji již od narození a ve svých patnácti jsem se rozhodla že prosinec vždy prožiju v klidu bez hádek a hrotů. I když se to už porušilo díky hádce s Joem, pořád to platí.
Párty by měla začít kolem osmé hodiny večer zítra. Plánuji si vzít černorudě zbarvené šaty. Jsou mi sice po stehna ale jsou nádherné. Vždy jsem takové vídala na pinterestu. Jsou z jemné látky která se na světle leskne. Ramínka jsou na můj vkus úzké ale dá se to. Ty šaty jsem dostala dárkem na své narozeniny. Přišly v černé krabici od firmy Quester.
Tu firmu vůbec neznám ale podle Olivera se jedná o jednu z nejdražších firem světa. A podle jeho odhadu ty šaty mohly stát kolem padesáti tisíc. Nevím co je na nich unikátního ale když je Oscar spatřil, otevřel pusu dokořán a na dobrých pět minut ji nezavřel. Ano, je pravda že jsou něčím jiné ale zas tak skvělé a drahé mi nepřipadají. Vlastně ani nevím od koho jsou. Uvnitř byl jen papírek s citátem od Williama Shakespeara. Nejspíš si daná osoba potrpí na básnictví.When I saw you,
I fell in love.
And you smiled,
Because you knew.Věděla jsem že je to citát od Shakespeara jelikož znám jeho citáty nazpaměť. Četla jsem i snad všechny jeho knihy a zašla na každou hru do divadla.
Před dvěma rokama, Paříž 18:45
,,Máš všechno? " zeptala se Sindy když jsme vcházely do sálu plného červených sedadel.
,, Samozřejmě" odpověděla jsem a hledala naše místa.
,, Koukám že se nemůžeš dočkat " řekla pobaveně a sledovala moji tvář plnou úžasu.
,, Ne, nemůžu" odvětila jsem a dlaní ji pokynula ať mě následuje. Došly jsme společně k našem místům. Objednala jsem první řadu. Sice to byla velká částka ale když už divadlo Shakespeara, tak ta částka za to stojí. Usedly jsme na naše sedačky a čekaly až se sál náplní a hra začne.První moje zkušenost z hrou od Williama bylo v národním divadle v Paříži. Konkrétně to byl Romeo a Julie. Moje nejoblíbenější.
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...