7.

77 5 0
                                    

Z návštěvy Joea jsem se konečně vrátila domů.
Byla jsem již velmi unavená takže jsem byla na cestě do sprchy.
Avšak táta mě zastavil.
,, Sam? " řekl nahlas ze sedačky v obýváku. S hlasitým povzdechem jsem se za ním vydala. Pečlivě sledoval dění v televizi. Asi nějaké sportovní zprávy.
,, Ano?" zeptala jsem se když jsem k němu dorazila.
Místo slov mi podal svůj rozsvícený mobil.
,, Co to je? " řekl s pohledem upřeným na televizi.
Podívala jsem se do mobilu kde jsem spatřila snad milion článků o mě a Josephovi.
O tom interview a dokonce i o tom že.. Že spolu tajně chodíme?!
,, Je toho plný internet Sam" řekl klidně táta.
,, No ale to já nejsem.. " řekla jsem a snažila se to zakrýt.
,, Že ne?" zeptal se a podíval se konečně na mě.
,,Mmm" zakroutila jsem u toho hlavou.
Povytáhl obočí a vstal. Vzal mi mobil z ruky a podíval se do mých očí.
,, Thom mi ale tvrdil něco jiného.. " zašeptal.
Taková zrada Thome?
Ach jo.. No nic
,, Vy spolu chodíte?" vyzvídal.
,, Ne nechodíme, jen se trochu známe.. Nic víc, nic míň. " řekla jsem a už se otočila o odchodu.
,, Sam?" zvýšil trochu hlas.
Trochu jsem si povzdechla a s úsměvem se otočila na něj zpátky.
,, Ano?" vydechla jsem.
,, Ty víš že bych nebyl naštvaný kdyby sis někoho našla." řekl.
,, Jo, já vím " odpověděla jsem.
,, Jen nechci aby ses bála mé reakce jako kdysy já, " řekl ,, Už můžeš jít, dobře se vyspi" řekl a přišel ke mně. Dal mi pusu na čelo a šel si zpátky sednout do svého tmavě modrého křesla.
,, Dobrou noc" řekla jsem a odešla. Ještě jsem slyšela za mými zády jak mi také přeje dobrou noc ale to už jsem stála před koupelnou.

Otevřela jsem dveře a zamkla za sebou.
Svlékla jsem si oblečení a vlezla do sprchy. Vzala jsem hlavici do rukou a pustila na sebe horkou vodu. Byla příjemně teplá, až jsem se nad tou teplotou rozplývala.

Po sprše jsem si zalezla do pokoje s chipsama.
Pustila jsem si Fear Street 2 a zasla světla. Druhý díl je muj nejvíc oblíbený. Kdyby se to opravdu stalo, musím říct že bych měla z toho vraha fakt bobky.
Thomas Slater
Podle mě on je ten nejvíc scary z téhle série. Navíc ty jeho pohyby a tak.. Je to děsící..
Jen se podívejte na tu jeho sekeru..
To mi připomnělo dnešní den u Joea. Dovy co teď dělá..

Když jsem se podívala do jeho okna, měl zasnuto, zřejmě je ještě v obýváku. Film jsem si odpauznula a dívala se. Sice jsem už všechny ty tři díly viděla ale je to tak dobrý že se musím dívat znovu a znovu. Navíc na takhle velké obrazovce je to ještě lepší.
Zavibroval mi telefon.
Proč mi zase píše? Zeptala jsem se sama pro sebe.
Vzala jsem mobil.
2 Nové zprávy od uživatele Joe
Bylo napsané na displeji.
Otevřela jsem náš chat.

J: Co děláš?

J: Máš zasnuto..

Jako vážně?

S: Dívám se na film, něco se děje?

J: Ne jen.. Jsem nevěděl co děláš v té tmě.

S: No tak teď už to víš.

Napsala jsem a odložila mobil vedle sebe na noční stolek.
Poté jsem pokračovala v sledování filmu.

~
O nějaký týdny později..

Byl další den v práci. Dnes nemám moc zákazníků takže si můžu vypůjčit nějakou knihu a číst si ji.
Jenom nestvůra
To teď čtu.
Sedím v křesle a očima projíždím řádky otevřené knihy. Najednou zazvonil zvonek dveří.
Zákazník je tu.
Knihu jsem založila a odložila pod stolek aby mi ji nikdo nedal do poličky a rychle doběhla k pultu.
Byly to nějaké mladé slečny. Mohlo jim být tak asi kolem třinácti let.
,, Co byste si přály? " zeptala jsem se s vřelým úsměvem a opřela se o pult.
,, Ty jsi ta Samantha, že jo?" zeptala se ta zrzavá.
,, Ano? " řekla jsem.
,, Můžeme se s tebou vyfotit?" řekla hnědovlasá.
Ony se se mnou chtějí fotit?
,, Proč? Nejsem celebrita" řekla jsem jim a sedla si na židli.
,, Tak trochu jo" odpověděla zrzavá dívka.
,, Je tebe celý internet, dělají na tebe edity.. Všichni jsou tebou a Josephem posedlí " řekla pro změnu ta hnědovláska.
Vykulila jsem na ně oči.
Poslední dobu internet moc nesleduju,takže vůbec nevím co se tam děje.
,, No tak dobře" řekla jsem a došla k nim. Sehnula jsem se k nim.
Zrzavá zapla foťák na svým mobilu a zmáčkla spoušť.
,, Děkujeme" řekla šťastně zrzavá.
,, Není zač " řekla jsem ,, Chcete nějakou knihu nebo jste sem přišly kvůli té fotce?" zeptala jsem se.
,, Vlastně jsme přišly kvůli Leonii, chtěla tu nějakou knihu " řekla hnědovlasá a otočila se na zrzku s pohledem do knihovny.
,, Jo, chtěla jsem tu jednu knihu.. Máte prosím Prázdné sliby? " zeptala se Leonie a pohled upřela na mě.
,, Podívám se.. " řekla jsem a zadala do počítače jméno té knihy.
,, Jo máme tu ještě tři kousky, pojď za mnou" řekla jsem a se zrzkou za zády jsem došla k jedné polici. Knihu jsem vytáhla a podala ji do jejích rukou. Leonie si začala prohlížet obálku a poté nakoukla dovnitř.
,, Budeš si ji chtít koupit? " zeptala jsem se po chvilce ticha co jsme tam jen postávaly.
,, Jo budu chtít" řekla s úsměvem a vyšla si to k mému pultu.
Knihu jsem omarkovala a podala ji ji.
,, Bude to prosím 399 korun" řekla jsem a čekala až mi podá peníze.
Leonie vyšmátrala ze své fialové peněženky dvě papírové dvoustovky. Vzala jsem si je od ní a dala do kasy, poté jsem ji vrátila jednu korunu.
,, Mějte se hezky holky" řekla jsem s menším úsměvem.
,, Děkujeme, naschle" řekly obě naráz. Zrzka si vzala knihu a společně s tou druhou odešla z obchodu.
Když mi zmizly z dohledu, všimla jsem si nějakého cápka v masce kostry.
Pečlivě mě sledoval.
Zamávala jsem mu ale s ním to ani nehlo.
Svraštila jsem jemně obočí a vrátila se k mé knize.
Sedla jsem si do studeného křesla a vzala si knihu zpod stolu. Ano, pořád tam byla.
Otevřela jsem ji na straně kde jsem skončila ale byl tam nějaký lístek.
Byl jemně zažloutlý a nějaký ty roky už prožil.
Thomas Scotland
Bylo napsané červeně na papírku. V tom někdo znovu zazvonil na zvonek. Když jsem se nahla, viděla jsem nějakého muže v bílé košili a černých společenských kalhotech. Byl opřený o pult tak svůdně až to nebylo možný že je to on.
Prozrazovaly ho jeho hnědé kudrnaté vlasy a parfém který je cítit aspoň do jednoho kilometru.
Papírek jsem odložila do knihy kterou jsem opět odložila pod stůl a vyšla.
,, Joe? " zašeptala jsem. On se na mě otočil a ukázal dolíčky svým krásným úsměvem.
,, Ahoj Sam" řekl a objal mě.
Přes jeho rameno jsem zahlédla znovu toho člověka v kostýmu. Avšak teď na mě poukazoval blýskajícím se nožem.
,, Co to sakra.. " zašeptala jsem.
Joe se ode mě odtáhl a když spatřil můj pohled ven z obchodu,podíval se tím směrem též.
Ale než se stihl otočit, ten muž byl pryč.
,, Co tam bylo?" zeptal se Joseph když se otočil zpátky na mě.
,,Asi si ze mě Thom dělá srandu.." řekla jsem. Náhle mě někdo chytl zezadu za ramena.
,, Já? Jakou srandu? " řekl s velkým úsměvem. Svůj pohled náhle přesunul na Joea.
,, Kohopak tu máme.." řekl a podal si s ním ruku.
,, Jak tě můžeme poctít tvojí návštěvou?" zeptal se rozesmátý Thom.
Je divný..
Poslední dobou je celý divný..
Jen tak se někam vypaří a pak se vrátí a vypadá takhle.
,, Přišel jsem si jen pro knihu" řekl a oči přesunul na mě. V obličeji vypadal stejně jako já.
Byl zmatený
,, Jo Thome.. Měl by jsi jít do zásobárny, mám pocit že přišly nějaké nové knížky, tak je vybal. " řekla jsem a odtáhla se z jeho sevření.
Thom zmateně kývl a odešel.
,, Co to s ním bylo?" zeptal se Joe když jsme šli k pultu.
,, Nevím, poslední dobu je nějakej.. Divnej.. No nic" řekla jsem a sedla si na židli.
,, Co bys rád? " zeptala jsem se s úsměvem.
,, Slečno máte tu knihu jménem Romeo a Julie prosím?" zeptal se a opřel se o pult s mrknutím.
,, Hm pane.. Asi ano, podívám se do systému.. " řekla jsem a odtáhla se.
V počítači mi psalo poslední kousek.
,, No máte štěstí, jeden kousek nám tu ještě zbyl. " řekla jsem a usmála se na něj.
,, Byla byste prosím hodná a dovedla mě tam, slečno? " řekl svůdně a napřímil se.
,, To není žádný problém" řekla jsem a vstala.
Vedla jsem ho regály. Kniha by měla být někde vzadu v oddělení romantických knih se smutným koncem.
,, Tady by měla být" řekla jsem u jednoho z regálů a natáhla se pro knihu.
Joe byl nebezpečně blízko u mého těla ale já to nějak neřešila.
Knihu jsem mu podala.
,, Tady to máte " řekla jsem s úsměvem.

Třetí osoba pro hezčí vibe

Joe položil dlaň na její levý bok a trochu si ji přitáhl k sobě. Ona automaticky položila dlaně na jeho hruď kde jeho košile byla na dva knoflíky rozevřená.
Naklonil mírně hlavu na stranu díky niž se Sam naskytl krásný pohled na jeho vystouplou lícní kost.
Dal ji jemný polibek na tvář a s úsměvem se odtáhl.
,, Děkuji slečno " řekl a odešel.
Sam tam zůstala stát jako přimražená.

Zpátky u Sam

Co to mělo jako být?
Proč to udělal?
Otrnula jsem se a došla k pultu. Joe už tam stál stejně svůdně opřený o pult jako před asi pěti minutami.
,, Tak to bude prosím 399 korun" řekla jsem s menším úsměvem.
Joe mi ladně položil peníze do dlaně.
,, Měj se Sam" zašeptal a odešel.
Oddychla jsem si a šla si sednout do křesla.
Snad mi kniha rozežene myšlenky.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat