Mohla být půlnoc, nebo tři ráno, co já vím. Ležela jsem v jeho objetí. Někdo náhle stlačil kliku a vešel dovnitř.
Joe ty dveře odemknul? Ani o tom nevím.
,, Šššš, spinká.. " šeptl po člověku Joe a pohladil mě malinko po zádech jako by si myslel, že jsem furt ještě slepá ale zbuzená a chtěl mi dát najevo, že ten člověk není nebezpečný.
,, Chloe už trochu zestřízlivěla a už se omluvila snad asi milionkrát." řekl, nejspíš Oliver,, Moc ji to mrzí."
,, Měli jsme jí říct že si má dát na opilou Chloe pozor.. Omlouvám se" řekl smutně Oliver. Cítila jsem jak Joeovi vzteky buší srdce.
,, Měli. " zdůraznil,, Ale neudělali jste to." dodal.
,, Nevěděl jsem že tu bude. " odpověďel Oliver.
,, Nikdy jsem se nesetkal s dvěma holkama co když jsou opilý tak dovedou i zabíjet." řekl Joe,, Chudák Sam.. " šeptl a líbl mě do vlasů. Cítila jsem jak nás Oliver přitom pozoroval.
,, Víš Joe.. Oscar má domněnku.." řekl Oliver,, Myslí si prej že je do tebe Sam zamilovaná." dodal. Nasucho jsem polkla. Do háje.. Musí to řešit i s ním?
,, A jak poslední dobou vídám vás dva a vaše činy, podle mě se ani neplete v tom že ty jsi do ní také zamilovaný '' dodal ještě Oliver.
,, Cože? To.. Já.." zakoktal se Joe.
,, Pšt, nic neříkej." přerušil ho Oliver,, Ať se dobře Sam vyspí, jo? Dohlédni na ni. " řekl a odešel z místnosti.~~~
O pár dní později se už táta vrátil zpátky domů. Jelikož naše škola měla výhodu v tom že prázdniny byly vždy delší než na normálních školách, u nás ještě vánoční prázky jsou v rozjezdu.
Sledovala jsem z okna sněhové vločky padající z oblohy. Momentálně jsem seděla v kuchyni na barové stoličce u ostrůvku a v dlaních svírala šálek horkého čaje. Táta sledoval nějaký pořad v televizi. Vedle svého hrníčku jsem měla položený mobil který náhle zavibroval. Zvedla jsem ho a podívala se co za oznámení přišlo.
Napsal mi Oscar.O: Oliver by chtěl tě pozvat na společnou večeři kde budu já, Oli a Joe. Přijdeš prosím?
S: Joe?
O: Jo, přijde. Nevadí?
S:Ne v pohodě. V kolik, kdy a kde?
O: 19:20 dnes večer, vezvednu tě před tvým domem.
S: Dobře, měj se.
S povzdechem jsem položila mobil. Co Oscar myslel tou větou Vyzvednu tě před tvým domem?
Pojede pro mě sám svým autem? Vždy pro mě jezdili oba. Tím myslím Oliver i Oscar.Po pár hodinách jsem již byla znovu nastrojená. Avšak ne v šatech jako vždy. Oscar mě poté ujišťoval tím že se nemusím nějak zvlášť vymódit a že stačí jen nějaké pohodlné oblečení.
( vzala si toto na sebe, jen pro představu)
Je sice zima ale než dojdu do auta, určitě nezmrznu. S tím jsem si jistá.
( Jen chci oznámit že další kapitola bude vlastně z budoucnosti a bude i trochu peprná, snad to nevadí :))
Užijte si ji <3)
ČTEŠ
Perfect love (Joseph Quinn)
RomanceTento příběh není lgbt jak jste si možná podle názvu mysleli. Jedná se o devatenáctiletou Samanthu která se se svým tátou odstěhovala do slavného Londýna. Jednoho dne ji její kamarád vezme na setkání s celebritami. Potká tam herce který v ní něco...