38.

37 4 6
                                    

Sam-

S Joem jsme se tak trochu udobřili. Každopádně jsem ráda že už to není tak mezi námi dusné. Bylo to jen 24 hodin a i tak mě to zdrtilo. Je to vtipné co to se mnou udělalo. Jen pár hodin a je ze mě troska. Nebo spíše byla, jelikož teď se cítím o mnoho lépe když vím že můžu za ním kdykoliv přijít a bavit se s ním aniž by bylo mezi námi dvěma dusno.

Po udobření s Joem jsem došla do salónku kde jsem radostně Grace objala,, Děkuji " šeptla jsem radostí.
,, Vidíš, musíš příště dát na mé rady.. Pojď, dám ti na sebe číslo ať můžeš kdykoliv napsat nebo zavolat." řekla a začala čmárat na kus papírku své telefonní číslo.

Po hodině vytváření ze mě charaktera Cassandry, ex vůdčího klubu D&D a zřejmě kopie Eddieho Munsona akorát v opačném pohlaví se šlo konečně točit.
Včera jsem měla scénu kdy jsem s Dustinem zjišťovala to, že Eddie je možná naživu. Dnes to bude plánování výpravy za ním do Upside down. Tak přeci jenom nebudu leda jaké pozadí děje.

Vypadala jsem stejně jako včera, akorát teď jsem měla přes triko černou mikinu se zipem.
,, Takže Cassandra bude sedět na sedačce, Dustin vedle ní, Mike tady v tomto křesle a Steve pro změnu v tomto křesle. " byli jsme v kulisách        "mého" domu. Sedla jsem si tak jak jsem měla a ještě pro jednou jsem si zrakem přejela můj scénář abych to nepopletla.
,, Čau co ty tady? " začal Joe. Myslím tím Keeryho..
,, Přišel jsem se podívat jak ji to jde." řekl někdo. Podívala jsem se kdo to je.
Joseph na mě s úsměvem mrkl a já se usmála na něj zpátky. Pokud v průběhu budu myslet na něj, tak mi to nepůjde..
,, Takže jste připraveni?" začal Ross. Keery si došel rychle sednout do toho křesla kde měl již být a kývl na souhlas.
,, Dobře, Scéna u Cassandry doma, poprvé a akce!"
Začalo to. V mém scénáři jsem měla že mám vypadat jako kdyby mě to zcela nezajímalo a nebo jako kdybych tuhle činnost dělala každý den.
,, Takže.. Jak tu věc provedeme?" vydechla jsem a mírně se protáhla.
,, Není to leda jaká věc.. Je to výprava kdy budeme zpochybňovat i své vlastní životy." řekl Gaten.. Nebo spíše.. Dustin.
,, Začni už " protočila jsem oči.
,,Takže, najdeme společně bránu, dostaneme se do Upside down a tam zkusíme najít Eddieho. Avšak budeme muset být opatrní samozřejmě. " řekl Dustin.
,, A co když tam prostě není" promluvila jsem natož se všichni zarazili.
,, Eddie musí být naživu. Proto tam jdeme" řekl Steve.
Vzdychla jsem a protočila panenky.
,, No jo.. Kdy tam půjdeme? " zeptala jsem se a upravila si své červeno černé vlasy nyní jen po prsa. Dříve jsem je měla skoro po pas ale podle scénáře a mého charakteru, je musím mít po prsa. Avšak tato změna mi neuškodila. Táta byl z toho nadšený. Myslím tím opravdu nadšený. Ihned mi složil komplimenty.
,, Musíme se pro případ trochu ozbrojit. Nějaké pistole, nože a tak dále. Jen pro případ nouze, ale myslím že by nás tam nemělo nic potkat. " řekl Dustin,, Podle mě bychom tam mohli zajít tak pozítří. Co vy na to?"
,, Jasný " řekl Mike se Stevem. Dustin se na mě otočil.
,, Mě je to fuk" odpověděla jsem,, Nejradši bych zůstala doma ale půjdu s vámi "
,, Ty musíš." opravil mě Dustin,, Potřebujeme tě jelikož jsi legenda celého Hellfiru, chápeš? Jsi jedna z prvních co to začali hrát. Po tobě s tím přišel Eddie. "
,, Jo, jo to jsi už říkal snad tisíckrát."  vydechla jsem.
Dustin se tázavě podíval na Steva.
,, Jo říkal " potvrdil to.

,, A stop!" řekl Ross a my všichni tři vydechly úlevou. Scéna byla u konce a my si mohli dát pauzu. Opřela jsem se a hlavu zaklonila nahoru. Vedle mě se prohla sedačka.
,, Šlo ti to skvěle" řekl Joe. Podívala jsem se na něj a pokusila se o náznak úsměvu. Již na sobě neměl oblek Eddieho. Měl bílou košili zastrčenou do černých společenských kalhot které má zřejmě oblíbené jelikož jsem ho viděla je nosit vícekrát. Jedna neposedná vlnka jeho hnědých vlasů mu padala do obličeje a jeho to dělalo neskutečně roztomilého.
,, Říkal jsem už že ti ty vlasy sluší? " zeptal se a já s úsměvem zakroutila hlavou.
,, No tak to říkám teď." uculil se. Už je to zase starý Joe. Celý usměvavý a pozitivní.
Joe vzal do rukou můj scénář s popisek charaktera. Jemně se usmál a začal číst.
,, Cassandra Worthiová, jedna z prvních lídrů D&D na světě. Má pár záznamů na rejstříku a proto je pod menším dozorem. Je to postava podobná Eddiemu Munsonovi akorát je to žena. Poslouchá metal a různé podobné bangry. Hraje na černou kytaru a ráda na sobě dělá různý makeup. " začal s úsměvem,, Tak a teď tvůj děj" mrkl na mě. S úšklebkem jsem nad ním zakroutila hlavou.
,, Cassandra pracuje v obchodě s deskami. S Dustinem později prošetří to že Eddie je nejspíš naživu. Jelikož má Cassandra velké ego, místo toho aby pokračovala v plánu jít do Upside down s ostatními, půjde sama, jelikož si myslí že to všichni přehání.
Tam najde živého Eddieho a z Upside down si ho donese k sobě domů kde ho ošetří. Avšak, Stranger Things bez žádné nové lásky by byl nuda.. " došeptal Joe a svraštil obočí. Něco ho zarazilo ale pokračoval. Sice jsem si začátek četla, ale tam kde se zastavil jsem ještě nebyla.
,, Mezi Cassandrou a Eddiem to začne pořádně jiskřit až to vybouchne... Začnou.. Spolu chodit.." dořekl Joe a s vykulenýma očima jsem zírala na scénář.
Přišla k nám Grace a usmála se na mě.
,, Jak jsem říkala, čeká tě velká budoucnost.." uculila se a Joeovi který na script zíral stejně jako já ho vtrhla.
,, Myslím že nebude vadit když přečtu zbytek.." začala,, Takže.. O Eddiem se ostatní dozvědí ale o tom co se mezi ním a Cass stalo ne. Prozradí je však polibek který zahlédne Steve. Pak to vše praskne a všichni o nich budou vědět. Avšak to je nerozdělí.
Později se Cass dozví o tom k čemu ho Vecna donutil a začne mu pomáhat se z toho vykroutit. Vecna se avšak nedá a nastraží na Cass vraždu, které bude svědkem. Všichni si v Hawkinsu budou myslet že může za to vše ona.
Citát s televizních novin: Student Jason, známý po celé střední škole v Hawkinsu, byl zavražděn známým, již zničený kultem Dragonsfire. Tento cult kdysi řídila Cassandra Worthiová. V dnešní době se Cassandra považuje za jednoho z největších profíku těchto satanistických klubů. Edward Munson se považuje za mrtvého - a vraždy přitom pokračují-, považujeme za opravdového vraha Cassandru Worthiovou.
Konec citace. " dočetla Grace a přitom zajásala. My s Joem jsme jen zaraženě -nejspíš jsme vypadali jak myslí někde jinde- zírali před sebe a ani necekli.
Myslím že oba máme tu samou otázku v hlavě.
Budeme se muset líbat?
Budeme muset dělat různé sexuální scénky?
,, Píše se tam něco o.. O tom co.. " zakoktala jsem.
,, O tom co vy budete spolu hrát? Hmm... Jooo nějaké drama tu bude" mrkla na mě. Naštvala jsem se a vytrhla ji script z rukou. Prohlédla jsem si dva listy dokud jsem nenarazila na jeden nadpis.
Scény kde účinkuje Joseph Quinn
Ihned jsem začala číst. Po pár větách jsem ztrnula.
To není možný.. Měla jsem chuť se propadnout do země. Tohle bude ve Stranger Things? Není to přehnané? Vždyť na to koukají i malé děti..
Stála jsem se scriptem v rukou které se mi mírně třásly. Mám absolutní chuť zahodit ten script, odejít a nikdy se už nevrátit.. Po tom všem co jsem zažila s Joem mám ještě s ním hrát scénku o tom jak se vrháme na sex?!
,, Rossi.. Není.. Není to náhodou trošku přehnané? " promluvila jsem. Ross za mnou přišel a prohlédl si odstavec na který jsem zírala.
,, Nebude to vypadat tak jak si představuješ.. Nakonec.. Nakonec tam vtrhne omylem Dustin." pousmál se.
Se svraštěným obočím jsem znovu začala číst jeden z odstavců pod nadpisem scén s Joem.

Eddie s Cassandrou budou v jejím domě. Budou vedle sebe sedět v posteli a mezi nimi bude trapné ticho.
,, Cass?" promluví Eddie a podívá se na Cass. Upřeně ji hledí do očí. Ona se na něj otočí a pohlédne do těch jeho. Jsou od sebe jen pár centimetrů. Eddie se přiblíží a políbí Cass. Ta mu polibek oplatí. Jemné polibky se přemění v hlad a Cass si sedne na Eddieho klín. Eddie ji obejme v pase a vášnivé líbání opětuje. Později si Cass vyhrne tričko a sundá si ho. Eddie ji začne líbat na krku a..

Přestala jsem číst a pohlédla na Joea který se před chvilkou objevil vedle mě a také si začal číst odstavec.
,, Co když to z nás jeden pokazí? " zeptala jsem se Rosse.
Pozvedl ramena,, Uděláte tu scénku znovu." odpověděl.
,, No to si děláš.. " řekla jsem jednohlasně s Joem.

Zřejmě tohle je život herců..

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat