29.

34 5 0
                                    

Joseph~

Rozhodl jsem se zajít podívat za Sam na záchody. Sice vím, na dívčích záchodech nemám co dělat ale přeci ji tam nenechám.
Pomalu jsem otevřel dveře a stoupil. Slyšel jsem menší vzlykot ale snažil jsem se o to aby nevěděla že tu jsem.
Prozatím.
,, Proč?! " zařvala a kopla nohou do dveří kabinky,, Ne.. Au.." zavzdychala.
Nejspíš ji to muselo bolet..
,, Nenávidím ho.. " promluvila po dlouhém tichu kdy jsem se plížil k umyvadlu naproti její kabince.
,, Nenávidím Joea.." šeptla.

Co že? Ona.. Mě.. Nenávidí?..
Cítil jsem jako kdyby mé srdce propíchl trn růže. Bolelo to. Ani nevím proč. Proč mě bolí tato slova když k ní nic necítím?..

,, Nenávidím ho!" vykřikla,, Nenávidím všechny chlapy! Nathaniela i Joea.. Všechny! "
Kdybych byl idiot.. Řekl bych že je hysterka ale naprosto ji v tomto stavu chápu. Prošla si hroznou minulostí. Nevím přesně co jí ten.. Nathaniel udělal.. Ale muselo to být fakt zlý..
Nechtěl jsem ji nechávat trpět na tom záchodě ale moje zvědavost měla své ego.
,, Proč mi to dělá.. " zašeptala z ničeho nic až jsem se lekl jejího hlasu.
,, Proč mi to sakra Joe děláš!?" zvýšila tón hlasu. Nevím o čem to mluví.. Dělám ji něco? Ublížil jsem ji tím jak jsem se pral s Asherem? Nebo že jsem zmínil ty věci které mi o ni Asher psal?

Před dvěma týdny

A: Jak se má ta tvá Sam?

J: Nech mě už být.

A: Ale copak.. Chudinka Samička by chtěla uspokojit, nepomůžeš ji?

J: Přestaň psát o ní tyhle sračky! Jseš reálně totální prase

A: Jinak? :)

J: Jinak chcípneš

A: Aaa už se bojim bojim xd

J: Měl bys.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat