28.

52 4 0
                                    

Zpátky v přítomnosti

Sam~
,, Nad čím přemýšlíš? " zeptal se mě Oliver když si všiml že bez duše zírám z okénka auta.
,, Nad ničím" vlastně jsem přemýšlela o Josephovi. Tomu všemu co zažívám když je mi nablízku. Je to snad opravdová láska či jen nějaké menší city?
Oscar se nahl zezadu k Oliverovi.
,, Určitě na Joea" pošeptal mu tiše do ucha ale bohužel jsem to zaslechla.
,, Jdi do háje " šeptla jsem. Díky bohu to Oscar neslyšel ale koutkem oka jsem zahlédla jak se na mě Oliver otočil se svraštěným obočím.

Konečně jsme stáli před restaurací. Vystoupila jsem. Vedle mě se ocitl Oscar a nabídl mi rámě. Chytla jsem se ho a z jeho doprovodem jsme došli do restaurace.
,, Támhle! " ukázal Oliver a šel směrem k jednomu z boxů. S Oscarem jsme ho následovali.

Po chvilce sedění a čekání na Joea jsme se na něj vykašlali a objednali si jídlo.
,,... A ještě nějakou sodovku prosím." dořekla jsem co bych chtěla a odložila lístek s menu.
Kluci si objednali to samé jako já, akorát si místo sodovky vzali jednu velkou flašku coly.
,, Nazdar kamarádi!" ozval se najednou někdo vedle mě až jsem sebou trhla.
Byl to Joe.. Přišel..
Cítila jsem menší cit v břiše. Nejspíše jsem byla jenom nervózní..
Jelikož Oscar s Oliverem seděli vedle sebe, Joe si sedl ke mě.
Lepší začátek být nemohl.
Bylo vidět že i Joea to vyvedlo z míry ale nedal to nijak znát. Jen tím že mě tak trošku ignoroval.
,, Co jste si objednali? " zeptal se a očima projížděl lístek.
,, Nějakou čínskou směs" šeptla jsem mírně otravně, avšak jsem nechtěla aby to tak vyznělo. Všichni tři se na mě hned podívali.
,, No co? Jsem tu taky, všimli jste si toho až teď? " vyjela jsem lehce a opřela se. Všichni se zas otočili zpátky a hleděli si svého.

Když jsme jedli, vyselo strašně těžké ticho v ovzduší. Každý z nás byl ponořený do svých myšlenek a užíval si čínu. Také jsem byla ponořená do myšlenek a zároveň pozorovala Joea. Byl nakloněný dopředu takže jsem měla krásný výhled aniž by si mě mohl všimnout. Měl černou košili a společnské kalhoty stejné barvy. Prohlížela jsem si jeho záda a sledovala jak mu vystupují lopatky. Sledovala jsem jeho hnědé kudrlinky vlasů. Sledovala jsem jeho mrštné prsty svírající vidličku a nůž. Pozorovala jsem jeho lícní kost když se mírně nahnul. Sledo-..
Dotek
Cítím dotek na noze..
Podívala jsem se pod stůl. Joeova noha se dotýkala té mé.
Škoda že necítím jeho teplou kůži..
Moc bych to chtěla..
Co to k sakru zase placám.. Musím to vyhnat z hlavy.
,, Jé hele! To je Joseph! A i se Sam! " přiběhli k nám dvě dívky. Mohly být tak staré jako já. Jedna měla výstřih až dovy kam a druhá měla menší sukni. Vypadaly doslova jak děvky.
Joe se po nich otočil. Nejspíš udělal tem svůj okouzlující úsměv a poté vstal.
,, Můžeme fotku?" zeptaly se s červenými tvářemi. Byly z něho totálně paf.. Každá žena byla. Nejspíš i já ale nechci si to přiznat.
,, Jasně" řekl a usmál se. Vyfotili se.
,, Děkujeme " řekla ta s tim výstřihem a při skousnutí rtu se mírně dotkla jeho ruky. Přitom se podívala na mě.
Chce snad abych žárlila?
,, Měj se. " odpověděla a s tou druhou odešla.
Joe si povzdechl a sedl si zpátky vedle mě do boxu.
,, Slečinko?" ozval se nějaký muž vedle našeho boxu. To nám snad nedá už nikdo pokoj?
,, Mohu si ji pánové na chvíli vypůjčit? Určitě - "
,, Ne." odpověděl stroze Joe aniž by ho nechal domluvit.
,, Ale-"
,, Ne! " obrátil se na něj,, Neslyšel jste dobře?"
Oscara, Olivera a mě ta celá situace zaskočila. Proč ho ten muž tak moc vytočil?
,, Ale, prosím vás.. Nebuďte takový bručoun. Jen si dáme skleničku a pokecáme." řekl sladce a mrkl na mě. Joe se díval na desku stolu jako kdyby se soustředil na nějaké kouzlo jako z Harryho Pottera.
,, A pak se náhle ocitne u vás v pokoji zcela nahá.." odpověděl chladně.
,,Joe přestaň.. " utěšoval ho Oscar sedící naproti jemu. Přesně Oscar věděl že tohle je až moc.
,, Myslíš si že nevím kdo jsi?! " vyjel Joe a postavil se.
,, Myslíš si že jsem si nezjistil kdo mi posílá smsky o tom jak Sam je děvka?!"
Vykulila jsem oči neschopná slov. Oscar s Oliverem jsou na tom stejně.. Vlastně celá restaurace. Všichni je sledovali.
,, Myslíš si že bych si neproklepl člověka který mi vyhrožuje tím že pokud nezesměšním Sam tak pošle na internet její pohotoshopové fotky kde je nahá?! Myslíš si to?! " vykřikl Joe a přiblížil se k němu až byl od něho jen pár centimetrů.
,, Jsi prase které zesměšňuje slušné dívky jako Sam.. Vím že je jich více." zašeptal. Oscar stoupl a přišel si sednout ke mě.
,, Dej si přes mě nohy. " řekl. Nejspíš si všiml že se celá třesu.
Deja vu
Po dlouhé době zažívám takovouhle situaci. Posledně to byla u Nathaniela..
Položila jsem své nohy přes jeho klín. Oscar mě na to objal tak silně a vřele jako kdyby mu mě někdo měl navždy vzít.
,, Co to meleš?! " zvýšil hlas ten muž.
,, Neříkej mi že teď budeš předstírat že tos nebyl ty. Moc dobře víš že ano. Víme to oba"
Muž nakrátko pohlédl na mě jak se třesu v Oscarově objetí a pak se podíval zpátky na Joea.
Napřáhl se aby mu jednu vrazil ale Joe byl rychlejší a jeho pěsti se vyhnul. Musela jsem se usmát jelikož jsem si zpomněla na jedna jeho slova.

,, jelikož jsi kvůli mě teď středem pozornosti, budeš muset vědět že se někdy stane to, že tě bude chtít někdo napadnout.. " nadechl se,, musíš vědět že nesmíš udeřit první, jinak to bude na tebe. Všichni budou na tebe ukazovat prstem jelikož ty jsi začala."

Udělal to přesně tak jak mi to řekl. Nechal muže vyvést z míry aby Joe byl ten nevinný a dostal se z toho. Avšak nevěděla jsem zda to co řekl je pravda.

A tak začala bitka mezi dvěma muži.
Nikdo se nepovážil je zastavit. Všichni se jen dívali a vyčkávali kdo vyhraje. Jako kdyby se tu tohle dělo každý den.
Muž Joea udeřil do obličeje. Něco se ve mě odehrálo. Nějaký cit naštvanosti..
Začala jsem se vrtět v Oscarově objetí až se mi podařilo se postavit.
Nadechla jsem se a vydechla ,, Nechte toho! " zakřičela jsem tak nahlas až to musel slyšet ne celý Londýn, nýbrž celá Británie.
Všichni se zarazili v činnosti a podívali se na mě. I Joe a ten muž.
,, Jste trapní.. Chováte se jak malí kluci." řekla jsem silně a nedávala najevo nervozitu kterou mi vytváří jejich pohledy.
Probíhala mi v mysli Nathanielova slova, přímo jako kdyby byl přede mnou a říkal mi to do obličeje.
,, Chápeš?! Jsi jen hloupá děvka! Neumíš se sebrat a jít do něčeho! Nechovej se pořád jak malá ovce která se bojí i listu ve větru!"

Nedala jsem to a nechala spustit slzy které jsem měla už na krajíčku.
,, Sam.." zašeptal Joe aby mě uklidnil. Za mými zády stál Oscar který mě něžně vzal za ruku.
,, Sam, neplakej.. Vše - " odstrčila jsem ho a odběhla na záchody. Sedla jsem si na zavřený záchod v kabince a pokračovala v pláči.
Proč mi tohle Nathaniel způsobil..
Všechny ty bolesti které teď kvůli minulosti musím zažívat..

Joseph-
Sam odešla pryč.
Co jsem to sakra udělal..
,, Neměl ses prát" řekl Oliver a vyšel z boxu,, Přeci víš jaké má s tímhle zkušenosti. "
,, Já vím ale prostě mě strašně naštval.. Tohle si Sam nezaslouží." řekl jsem a probodl Ashera pohledem. Tohle si Sam opravdu nezaslouží. Je to chytrá a milá holka a aby někdo o ní říkal že je jebatelná děvka... Je to hrozný. Čekal jsem na chvíli kdy ho spatřím. Hackoval jsem jeho mobil snad dva týdny než jsem konečně zjistil kdo to je a jak vypadá.
Asher Dewis
Dvacetipětiletý chlap který se živí barmanstvím. Jeho otec umřel před pěti lety a teď žije s matkou která pracuje jako tatérka.
Má kérku lebky na levém stehně a jednu další na lýtku pravé nohy.
Má bratra ve věku patnácti let který tajně kouří za školou a už ani není panic.

Vím toho hodně, toho jsem si vědom. Vlastně jsem na sebe mírně pyšný.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat