30.

36 4 2
                                    

,, Sam? " zeptal a udělal jsem jako že jsem přišel.
,, Joe?" zeptala se s nadějí v hlase. Kdybych neslyšel ty slova že mě nenávidí, tak bych i uvěřil z jejího tónu hlasu, že je ráda že jsem přišel já a ne někdo jiný.
,, Jsi v pořádku? Dlouho jsi se neukázala" řekl jsem. Sam jen odemkla dveře. Přišel jsem k nim a opatrně je otevřel. Seděla na zavřeném záchodě s nohami v objetí a se položeným obličejem na kolenou.

( Doufam ze vite jak to myslim😭)

Vzhlédla mi do očí. Její oči zářily slzami. Nemohl jsem se od těch jejích odtrhnout. Viděl jsem v nich jiskřičky a kapky slz.
Až teď mi došlo jak jsou její oči nádherné..
Zatřepal jsem hlavou abych odendal mé myšlenky a klekl si před ni. Vzal jsem její dlaně do rukou a jemně po jejích hřbetech rukou jsem předjížděl svými palci. Sam se trochu zachvěla ale poté ji to více uklidnilo.
,, Pročpak pláčeš, princezno" řekl jsem abych ji uklidnil. Sice to poslední slovo mi tak trochu nechtěně vyklouzlo ale imaginárně jsem nad tím mávl rukou. Pokud jí to pomůže, tak mi vůbec nevadí že jsem ji tak nazval.
,, To je jedno.. " mírně zvlykla. Svým palcem pravé ruky jsem ji otřel slzy s tváře. Cítil jsem že se mi rozprostřely motýlci v břiše. Tedy.. Nejspíš se tomu takto říká.
Třásly se mi ruce. Nikdy jsem totiž neutěšoval holku, natož moji Sam.
,, Joe.." vydechla mé jméno a položila svá chodidla na zem. Jemně jsem zčervenal a vyčkával.
Prudce se ke mě přiblížila a...
A obejmula mě..
Já blbec si myslel že se mě snažila políbit.. Spíše.. Vypadalo to tak. Opovažte se jen zmínit o nějaké lásce.
Nikdy jsem se nezamiloval. Vlastně jsem nemiloval ani Chloe. Jen.. Využíval? Ne, to je moc silné slovo.. Přesto ale víme kam tím mířím.
Ani jako malý se mi žádná dívka nelíbila. Nevím, asi jsem byl pozastavený v pubertě ale přesto to trvá až doteď. Nemám ani v plánu mít nějakou dívku, natož děti. Ne, na to je čas, chci si zatím užít svobodu.

Nasával jsem její vůni. Počkat.. Tu vůni znám.. Dior? Gris Dior?
Nevěděl jsem že má tenhle parfém.. Navíc pamatuji si jak jsem dělal reklamu pro Dior. Přímo na tento parfém.. Nejspíše proto ji má. Cena je dechberoucí, to ano, ale jak znám Sam, řekla si že to za to stojí.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat