33.

48 7 2
                                    

Dalšího dne jsem se nemohla dospat. Těšila jsem se moc. Od malička -jak jsem se již zmínila- jsem chtěla být herečkou. Bavilo by mě to. Proto jsem vystudovala střední dramatickou školu. Na výšku jsem nechtěla ani pomyslet i když jsem věděla že bych ji jako herečka potřebovala.
Když jsem se dočkala půl dvanácté, došla jsem se obléct a upravit.

Když jsem se dočkala půl dvanácté, došla jsem se obléct a upravit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(tohle si vzala na sebe)

Upravila jsem si vlasi a s taškou se vydala ke dveřím. Je 11:59, měl by tu už..
Než jsem stihla domyslet větu, zazvonil zvonek. Otevřela jsem dveře a viděla venku stát bílé SUV. Nejspíš Joeovo auto. Nikdy jsem ho neviděla. Každopádně, já auta značky suv miluji. SUV černé má i Oliver. Pamatuji si jak jsem jeho auto hltala očima. Stejně jak teď toto.
Ale něco tu nesedí.. Kde je Joe? Přeci musel dojít z auta k domu a zazvonit.
Vyšla jsem z domu a rozhlížela se na všechny strany. Nikde nikdo.

Najednou jsem za sebou zaslechla pohyb a když jsem se chtěla otočit, někdo mi přiložil dlaně na oči.
Na zádech jsem cítila něčí tělo, a užívala si pocit toho, že je to nejspíš Joe.
,,Hej!" vykřikla jsem a u toho se smála.
,, Až řekneš kdo jsem" řekl a snažil se mít hlubší hlas ale přesto jsem zaslechla jeho britský přízvuk.
,, Joe! " uculila jsem se.
,, Ach jo.. Myslel jsem že bude větší drama.." řekl a odkryl dlaně z mého obličeje. S úsměvem od ucha k uchu jsem se otočila a bleskurychle objala.
,, Díky.. " šeptla jsem. Divím se že jsem ho neuškrtila jak moc jsem ho pevně objímala. Joe svou jednou dlaní mě hladil na zádech a obličej si zabořil do mého ramene.
,, Není zač.."

Chvíli jsme se tam jen tak objímali a poté nasedli do auta.
,, Jak dlouho bude trvat cesta?" zeptala jsem se když jsme jeli už tak pět minut.
,, Asi jen hodinu.. Tenhle díl se točí tady v Británii ale jinak to bude v Americe." řekl smutně,, Takže se pak stejně moc neuvidíme. " dodal aby mi objasnil situaci.
Můj úsměv povadl a bodlo mě u srdce.
Neuvidím ho..
,, A.. Kdy tam poletíš? Do Ameriky? " zeptala jsem se s mírně třesoucím se hlasem.
,, Asi tak za dva týdny.. Až se dotočí to co se potřebuje tady. "
,, Aha.." sklopila jsem pohled do klína kde jsem klepala nohou.
Zase jsem nervózní..
Klid.. Jen na chvíli odletí a pak bude zase zpátky..
Na chvíli.. Tedy počkat..
,, Na jak dlouho tam budeš? " zeptala jsem se.
Joe svraštil obočí a nejspíš u toho počítal v hlavě.
,, Nějak přibližně.. Měsíc" řekl a povzdechl si.
Měsíc? Co tu pak mám dělat měsíc? Jasně, bude tu Oliver s Oscarem ale i tak..
Většinu mého volného času vyplňoval Joe. Ať už psychicky či fyzicky.
,, Hele, uplyne to jako voda. Osca a Oli na tebe dohlédnou.. Přikázal jsem jim to." mrkl na mě a dále sledoval silnici před námi.

Po snad nejdelší hodině mého života jsme byli u studia. Stranger Things studií jsou na světě celkem čtyři.
Dvě v Americe, druhé v Británii, a třetí ve Švédsku. Joe mi říkal že je to kvůli tomu, aby se mohly natáčet různé scény. Jako třeba ta s Billyho zpomínkou, jak byl na pláži s jeho matkou.
Když jsme oba vešli přímo do studia, přivítalo nás plno lidí. Ať jsem se už viděla třeba s Mille nebo Jamiem, viděla jsem i kameramany a různé jiné důležité lidi.
,, Je mi ctí tě opět vidět Sam" řekl Jamie a objal mě.
,, Mě též. " odpověděla jsem se slzami na krajíčku.
,, Ehm" promluvil Joe otráveně. Upřímně vypadalo to jako když... Jako kdyby žárlil.
Podala jsem si ruku ještě s ostatními herci kteří budou účinkovat ve scéně která se točí tady v Británii.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat