18.

50 6 0
                                    

,, A Joe tam přijde také? " zeptala jsem se ještě Olivera když jsme všichni tři společně seděli na gauči a sledovali nějaký pořad v televizi.
,, Em.. Ne, proč?" řekl Oliver a nadále se cpal chipsama.
,, Jen.. Jen se ptám.. " zašeptala jsem nervózně. Oscar si mě prohlédl se zamyšleným pohledem.
,, Stalo se mezi vámi něco? " zeptal se nakonec Oscar a vyčkával na moji odpověď.
,, Jen jsme se pohádali.. Nic víc." odvětila jsem a napila se alkoholu ze skleničky kterou jsem držela delší dobu v ruce.
,, Kvůli čemu? " napřímil se Oliver a více se na gauči natočil mým směrem.
,, Myslel si že se mi líbí dívky. " řekla jsem.
,, A co dál?" vyzvídal dále Oliver.
,, Řekla jsem že je gay a on na to že ne. Tak jsem se ho zeptala jestli se někdy zamiloval do nějaké ženy a jaké je její jméno. Prý se zamiloval.. Nevím proč ale zeptala jsem se na jméno jedné holčiny kterou jsem potkala když jsem šla za Joem. Prostě mi to vyklouzlo.. " řekla jsem svůj referát a tikala mezi nima pohledem.
,, Jak vypadala ta holka?" zeptal se pro změnu Oscar.
,, Černý vlasy, hezká postava.. "
,, Nemyslíš náhodou Chloe?" naklonil hlavu Oscar na stranu.
,, Jo.. Chloe, tak se jmenuje" odpověděla jsem.
,, Hmm.. S Chloe Joe před méně než rokem chodil na tajnačku.. Tedy pokud se tomu vztah dalo tak říkat. Bylo to divný... Divím se že na to jeho fanoušci nepřišli. " svraštil Oliver obočí.
On s ní chodil? Takže tohle je jeho typ?
Proto na nás zíral z okna.. Už je mi to celkem jasný.
,, Aha.." šeptla jsem a poškrábala se na rameni.
,, Nechci vyzvídat ale jak to teď mezi nimi je? " opravdu jsem nechtěla vyzvídat ale nedalo mi to. Cítila jsem žárlivost.. Jen trochu.. Byla nádherná. Na tu bych nikdy šanci mít nemohla.
,, Jsou kamarádi.. Někdy s námi Chloe chodí na večeře." odpověděl mi na otázku Oscar.
,, Ten první den kdy jsme ji viděli poprvé si pamatuji jako kdyby to bylo včera." zasnil se Oliver,, Joe nám ji přivedl ukázat s tím že je tohle jeho nová přítelkyně.. Avšak později mi přiznal že se mu vlastně nelíbí ale nechtěl ji zlomit srdce.. Doteď si myslím že ji měl jen kvůli sexu." dodal Oliver a napil se svého alkoholu. Nejspíš byl mírně opilý a říkal takovéhle věci.
Joe by přeci nikdy ženu nevyužíval.. Ne, to je pro něj silné kafe.
,, Hm" broukla jsem. Mírně se mi z toho všeho pití motala hlava. Byla jsem opilá.. Cítila jsem jak  se mi zrychluje tep. Alkohol v mé krvi se ještě zvětšoval. Každou chvíli tu budu úplně na mol.
,, Asi už konec. " řekla jsem s nadějí že souhlasí a odejdou.
,, Nene.." zavrněl Oscar.
Krev mi běžela po těle tak rychle až to nebylo možné.
,, Joe.." zašeptala jsem. Oba se na mě podívali a čekali co ze mě vypadne.
,, Proč mi lžeš?!" vyjekla jsme a stoupla si na nohy. Oscar pohotově si stoupl také a Oliver ho mlčky napodobyl.
Motající a za zády s oběma jsem došla do kuchyně kde jsem začala vše házet po zemi.
,, Dost." řekl Oscar a snažil se mě uklidnit a obejmout.
,, Nech mě být! " křikla jsem a nastavila proti němu nůž.
Nevím ani co mě to popadlo. Všechny ty nervy vypluly napovrch. Vřely, chtěli konečně ze mě vyjít ven a rozlít se po okolí. Dopřeju jim to.
,, Nech mě být.." zlomil se mi hlas a začala jsem brečet. Tohle je důvod proč jsem nikdy nepila. Vždy když jsem opilá, je to se mnou strašné.
Z druhé místnosti vychází hlas. Oliver.. Nejspíš mluví do telefonu.
,,Musíš ihned přijet!"
,, Má nůž. "
,, Oscar se ji snaží uklidnit.. "
,, Říkala tvoje jméno."
Jeho hlas jsem přestala vnímat a s nožem se vrhla po Oscarovi. Víte jak jsem říkala že si je s Joem podobný? Při mé opilosti byl až až.
,, Přestaň! " křikl na mě Oscar když byl pode mnou. Nad jeho obličejem byl muj nůž. Držela jsem ho pevně a tlačila proti němu ale Oscar ho svýma rukama držel tak silně že jsem nic nezmohla.
Oscar urychleně dýchal. Můj nůž na kterém byly i mé prsty držel už tak dlouho až mu zbělaly klouby.
,, Prosím.. " zašeptal Oscar když se k němu nůž více přiblížil.
Naše válka mezi námi mohla trvat už pár minut. Oliver byl někde v jiné místnosti a vedl vášnivý hovor po telefonu.
Slyšela jsem pár slov..
,, Dělej sakra!"
,, Je do hajzlu silná! Oscar to dlouho nevydrží!"
Komu to volá? Chloe? Joeovi? Mýmu tátovi?
,, Podvol se! " vyjekla jsem. Docházela mi síla.
,, Ani ve snu" řekl Oscar a nadále se snažil odstrčit nůž od svého oka.
,, Slez ze mě! " dal příkaz Oscar.
,, Jdi do hajzlu kreténe!" zakřičela jsem mu do tváře.
,, Sam" řekl někdo klidně za mnou. Své uchopení nože jsem zjemnila. Na to Oscar si mě bleskurychle přemístil pod sebe a nůž mi vyrval z ruky který následně odhodil stranou abych na nej nedosáhla.
Se smutkem v očích jsem na něj pohlédla. Šel pomalu ke mě a následně si klekl. Prohlédl si mě a pohladil po tváři.
,, Je mi to líto.. " vykoktala jsem pod slzami.
,, Nechtěla jsem mu nic udělat.." zašeptala jsem a podívala se na Oscara který mi nad hlavou držel ruce přitisknuté k zemi.
Díval se na mě s lítostí v očích.
,, Myslela jsem že jsi to ty.. " dodala jsem a znovu pohlédla na Joea.
Pootevřel ústa. V jeho očích se vyskytla nepopsatelná prázdnota. Překvapilo ho to.
,, Proč.. By jsi mě chtěla bodnout?" zeptal se a hluboce polkl.
,, Byla jsem.. Naštvaná.. " řekla jsem.
,, Proč jsi byla naštvaná? " zeptal se nade mnou Oscar.
,, Kvůli Chloe.." odpověděla jsem než jsem upadla do bezvědomí.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat