23.

57 6 2
                                    

Zpátky v přítomnosti

Sam~

Ze své žárlivosti -avšak jsem si to nedokázala přiznat- jsem se rozhodla najít Chloe a kde bydlí. Chci vědět o jejich vztahu vše. Je to divný, já to vím ale něco mi říká že to mám udělat. Začnu se s ní bavit a až budem kámošky, začnu se jí na to vyptávat. To zní jako super nápad ne?
Na tom se nic nedá zkazit.

,, A.. Kam chodí do školy? " zeptala jsem se opatrně Olivera když načl téma " Chloe a Joe" .
,, Mmm, normálně do té kam chodíme my. " odpověděl na moji otázku a nacpal si do pusy další sousto topinky.
,, Aha..do jaké třídy?" dodala jsem jelikož jsem chtěla přesnější informace.
,, Poslední ročník.. Céčko. " řekl,, Proč?" zeptal se Oliver a odtáhl se od svého jídla.
,, Jen tak.. " šeptla jsem a dojedla svoji topinku. Napila jsem se ještě u toho kávy.
,, Asi už půjdu spát.. " řekla jsem těm dvoum. Zmínila jsem že nás u toho sledoval Oscar? Ne?
Tak vám to oznamuji teď.
Jelikož teď táta je týden na pracovní dovolené. Neboli je se svými kolegy na nějakém pracovním výcviku či co, rozhodla jsem se na ten týden být u Olivera s Oscarem jelikož bych se akorát doma nudila a kdybych byla tam, byla by větší šance potkat Joe. Sice mi Oscar říkal že je Joe někde úplně v jiné zemi na nějakém Comic conu.. Ale nikdy nevíte co Joe může splodit v hlavě a pak to někomu říct. Klidně teď může sedět u televize a přejídat se chipsama.

Došla jsem do chodby, chtěla jsem jít už nahoru ale zaslechla jsem své jméno.
,, Tebe nenapadá proč se Sam tak vyptává? " zašeptal Oscar. Zarazila jsem se a potichu jdem docupitala ke dveřím do kuchyně.
,, Ne, ty jo?" napil se své kávy.
,, Děláš si ze mě srandu? Ty to nevidíš? " vybuchl potichu Oscar a nahl se k němu.
,, Co bys dělal kdyby jsi byl zamilovaný do holky u který by sis myslel že je panna a pak zjistíš že nejspíše jen 'spala' s nějakým tvým kámošem. Nechtěl by si zjistit nějaké věci o tom? O co přímo šlo?" vychrlil ze sebe Oscar.
,, Ne" svraštil Oliver obočí, jak ho znám. Oscar pro změnu nechal na stůl dopadnout svoji ruku s nejspíše protočenýma očima v sloup.
,, Myslel jsem si že jsi chytřejší. " dodal u toho Oscar.
,, Takže ty si myslíš.. Že je Sam do Joea zamilovaná?" zeptal se nejistě Oliver. V tom se mi rozbušilo srdce. Nic k němu necítím. Jak jsem již řekla, klukům jsem dala už dávno adiós. A nic se na tom nezmění.
,, Ano, přesně to si myslím. Vím jak to holkám v hlavě funguje. Vidím to každý den ve škole. Vždyť ty sám víš kolik lásek jsem již odhadl a na to správně. "
Oliver zabručel ve znak souhlasu.
,,Si s ní promluv." řekl Oliver a nadále popíjel svoje silné kafe.
,, Ty máš k ní blíž.. Navíc.. " udělal Oscar pomlku,, Navíc si myslím že bychom na ní s tím neměli spěchat. Třeba se mýlím, potřebuji ještě chvíli času a pak se rozhodnu. " řekl. Jako vážně se na mě domlouvají?
,, Okey" souhlasil Oliver. Otočila jsem se a po špičkách jsem doběhla schody a zavřela se v mém pokoji. Tedy.. V pokoji Olivera kde vlastně mám postel a své jiné krámy na tento zbytek týdne.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat