4.

90 4 5
                                    

,, Ale Sam! Ještě tu chci být " řekl Thom když jsem s ním odcházela k autu.
,, Ještě se budeme moct s nimi vyfotit.." řekl smutně se svým zrakem do mých očí.
Tomu se prostě nedá odolat.
,, Okay, vyfotíme se a jedeme domů " zdůraznila jsem. V té chvíli jsem si připadala jako jeho matka která už chce s ním odejít z koupaliště ale on se chce ještě svézt po tobogánu.
Thom se celý rozzářil a vzal mě za ruku.
Vedle pódia byl dům. Jednopatrový. Spíše to vypadalo jako nějaké studio.
Vešli jsme dovnitř kde jsme hned zaslechli v jedné místnosti šum. Pár hlasů.
Došli jsme tam. Bylo to tam velké. Viděla jsem místo kde byl fotoaparát a před ním naaranžované místo pro focení. Byli jsme tam první.
Ihned si nás všiml jeden muž.
,, Hned se bude fotit, jen chvíli vyčkejte až přijdou ostatní. " řekl s úsměvem a pokračoval v montování foťáku.
Zanedlouho přišlo pár lidí.
,, Kde jsou ostatní? " zašeptala jsem směrem k Thomovi který byl opřený zády o zeď jako já.
,, Tohle se musí totiž platit.. " řekl.
Vykulila jsem na něho oči.
,, Kolik to stálo? " zeptala jsem se opatrně.
,, Asi deset káček " řekl.
Deset tisíc? To je celkem hodně ale chápu to. Bylo by hrozný se fotit s tisíce lidí. Takhle jich trochu ubyde.
S prvním člověkem co jsem se vyfotila byl Joe Keery. Druhý Maya Hawke  a poté Sadie, Finn, Jamie a Noah.
Zbýval jen Joseph..
,, Hele nejdem už? " zeptala jsem se nervózně Thoma. Fakt, nechci se teď s Josephem moc fotit. Vím, byl to můj sen a i nadále bude ale po tom co se stalo u pódia.. Moc se mi do toho nechce..
Joseph přišel před fotoaparát a začal se fotit s fanoušky. Na každé fotce má jiný výraz. Někdy si drží ruce nad hlavou a z prstů si vytvoří rohy nebo má svého fanouška v objetí a nebo ukazuje prostředníček. Tomu jsem se musela smát.. Bylo to vtipný.
Pak za ním přišla malá holčička s mamkou.
Tý holce mohlo být tak pět nebo šest. Joseph na ní hned vykouzlil krásný úsměv a sehnul se k ní. Vzal ji do pevného objetí.
Určitě bude jednou skvělý otec.. Tuhle myšlenku jsem musela pozměnit jelikož její originál zní Určitě bude jednou skvělý otec.. Mých dětí
Jelikož mi to přišlo vtipné trochu jsem se zachichotala.
Ani jsem si nevšimla že jsme zůstali poslední na řadě. Všichni vyčkávali a hleděli na mě.
,, Jen běž mysteriózní dívko" řekla ta holka co mi asi před půl hodinou podávala mikrofon.
Nervózně jsem posunula svůj zrak z té dívky na vyčkávajícího Josepha. Thom do mě jemně drkl loktem
,, Tak běž " řekl s úsměvem a já pomalu docupitala k Josephovi. Ihned mě vzal do pevného avšak delšího objetí než u kohokoliv jiného kterého dnes objímal. Dal mi jemný polibek do vlasů. Slyšela jsem za sebou jak si začali všichni něco šeptat.
Odvrátil se ode mě s úsměvem na tváři.
,, Jakou pózu? " dále se usmíval.
Thom přišel za námi a zůstal stát za mnou.
,, Objetí a přitom ji dáváš polibek na tvář " řekl Thom a lišácky se usmál.
,, Pokud by to slečně nevadilo.. " řekl Joseph a podíval se do mých očí. Jeho oční kontakt jsem hltala. Stejně i on ten můj. Odvrátila jsem se první a snažila se udělat tu pózu. Obejmula jsem ho a Joseph jemně přiložil své vlhké rty na moji kůži na tváři.
Vyletěly mi do břicha motýly.
Foťák blýskl.
,, Zde je fotka" řekl ten muž co na nás už jednou promluvil a podal mi něžně papírovou fotku do dlaně.
Bylo to krásné. Usmála jsem se při tom pohledu.
Vedle mě stál Thom a z druhé strany Joseph. Oba si tu fotku se mnou prohlíželi.
,, Sluší vám to" řekl Thom a usmál se.
,, Díky" řekl Joseph a vzhlédl do mých očí.
,, Doufám že se někdy ještě uvidíme, Sam Quinn " řekl s úsměvem a objal mě.
Nějaká chvíle v jeho objetí uprchla a pustil mě. Bylo to jako kdyby nechtěl ale musel.
Ztrácím se v tom všem..
Vyšli jsme s Thomem z toho studia nebo co to je společně s ostatními.
Někdo mi zaklepal na rameno.
,, Slečno? "
,, Ano? " odpověděla jsem v rozpacích.
,, Prosím jestli by jste mohla se mnou dojít zpátky? Jde o nějakou soukromou záležitost jednoho člověka. " řekl potichu abych ho slyšela jen já a Thom. Podívala jsem se Thomovi do očí a on kývl.
,, Jistě.. " řekla jsem a následovala toho muže. Došli jsme zpátky do studia. Minuli jsme místnost focení a šli dál.
Zastavil se u jednoho pokoje. Na dveřích bylo napsané jméno.
Joseph Quinn
Proč mě za ním vede?
Muž zaklepal a čekal.
,, Dále " řekl mužský hlas uvnitř pokoje.
Muž se na mě podíval a pokynul mi abych vešla dovnitř a pak odešel.
Otevřela jsem pomalu dveře. Uviděla jsem ho sedět u stolu. Díval se na mobil. Když jsem zavřela dveře, upřel na mě své hnědé oči plné jisker.
,, Ahoj" řekl a usmál se. Vstal a přišel blíže ke mně. Stála jsem tam jak primražená. Nevěděla jsem vůbec co chce udělat.
Vzal mi dlaň a položil do ní lístek. Dlaň poté zavřel.

Perfect love (Joseph Quinn) Kde žijí příběhy. Začni objevovat