Yeniden yayım tarihi: 13.07.2024
Yazarın Anlatımıyla
22/05/2023
Çocuklarının fotoğraflarının olduğu kapaklı saati ceketinin iç cebine sıkıştırdı Bay Lee. Uzun zamandır beklediği o gün gelmiş çatmıştı; çocukluk arkadaşı, en büyük düşmanı Bay Hwang'la olan hesaplaşmasının günü... Otoparktan en son ayrılan kamyonun arkasından biraz baktı. Önünde duran siyah aracın açılan kapısından girip arka koltuğa oturdu ve dikiz aynasından şoförüne baktı. "Hadi Jinyoung, daha fazla bekletmeyelim can ciğer Hwang'ımızı."
"Tamamdır efendim." Araba hareketlendi. Bay Lee, hemen yanında oturan kişisel korumasına döndürdü başını ağır ağır. "Ne kadar var patlamasına?"
"Dört saat. Oraya varışımız 21.30'u bulacak. Bay Hwang hareketlendiğinde en geç 22.00 olur, 02.15 gibi yani daha otobana çıkmadan ya da hızlarına göre Hangang köprüsünde bomba patlar."
"Güzel. Bir aksilik çıkmasın. Bombayı iyi yerleştirdiniz değil mi?"
"Evet efendim, ikinci kamyona koydurdum. İlk kutularda, erişemezler. Farkında bile olmayacaklar." Bay Lee başını ağır ağır salladı ve başını cama çevirdi.
Saatler 21.20'yi gösteriyordu. Bay Hwang, tüm korumaları ile birlikte Bay Lee'nin kendisine gönderdiği konumda, ıssız alanda bekliyordu. Korumasına döndü ve yan gözle hemen arkasında kalan arabada oturan kızına ve oğluna göz attıktan sonra konuştu. "Herhangi bir aksilik çıksın istemiyorum. Lütfen çocukları buradan uzaklaştırın, onlar benim tek şansım." Koruma başını sallayıp arabaya ilerlemeye başladığında Bay Hwang'ın oğlu Hyunjin elini kaldırdı. Orada durmak istiyordu, babasının yanında olmak ve bir aksilik çıktığında babasının gözüne girebilmesi için kendisini göstermek istiyordu.
"Gitmeliyiz, Hyunjin." Ablası konuştuğunda yüzünü eğdi Hyunjin, ablasına karşı çıkamaz geri söz söyleyemezdi. Ablası onun tek güvendiğiydi. "Baba ne dediyse o olmalı. Belli ki bize bir şey olsun istemiyor."
"Sadece maddeyi alıp limana gideceğiz abla, ne olabilir? Neden başımıza bir aksilik gelebilir? Madem bir risk yok, neden bizi göndermek istiyor?"
"Hyunjin, Bay Lee'ye güvenemeyiz biliyorsun. Tehdit ettiği kalmadı, para için madde satın almamızı istedi ve bunu yaparken babanın en güvendiği beş adamını öldürdü. Sadece 'ben güçlüyüm'ü gösterebilmek için."
"Kendin söyledin," dedi Hyunjin istediğini duymuş gibi. Gülümseyerek ablasına döndü ve kendinden emin bir şekilde konuştu. "O adam herhangi bir probleme yol açabilir, bu yüzden burada bekleyeceğiz."
Koruma, Bay Hwang'ın yanına geri döndüğünde söze gireceği sırada etrafı aydınlatan araba farlarıyla yüzünü gelen araçlara çevirdi. Üç jeep, bir Rolls Royce ve iki tır önlerinde durduğunda önce korumalar, sonra tır şoförleri ve en son da Bay Lee indi araçtan. Ağır adımlarla ilerleyip mekanın tam ortasında durdu ve bir süre bakıştı düşmanıyla, başını salladı ve tırların şoförleri geri binip tırları ilerletip Bay Lee'nin iki yanında durdular. Bay Lee, elleri cebindeyken bağırarak konuştu sesini duyurabilmek için.
"Biliyorum, bana güvenmiyorsun. Gel kendin kontrol et malları, izin veriyorum."
Bay Hwang önce adamlarını gönderdi kontrole. Maddelerden birkaçı büyük bir kutu içerisinde tek tek indirildi ve kapakları açılarak kontrol edildi. Koruma başını salladığında Bay Hwang gözleri Bay Lee'nin üzerindeyken birinci tırdan indirilen maddelere yaklaştı ve bir kez de kendi gözüyle kontrol etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of the Mafia
Fanfictionİki ayrı mafya elebaşı: Hwang ve Lee. Birbirlerine küçüklükten beri düşman olarak büyüyen iki adamın savaşının ölümle sonuçlanmasının sonucu oğullarının onların yerine geçmesiyle başlayan yeni bir savaş. Travmalarla büyüyen, babalarının intikamını a...