Kardeşlermiş

447 76 23
                                    

Felix'in Ağzından...

     Pazartesi saat 8.50... Toplantıya on dakika var. Giyinmiş, saçlarımı hafif dalgalı maşalamış yüzümdeki yara izlerine bakıyordum. Çiziklerden asla ama asla belli olmayan çillerime bakıyordum aynadan. İki gündür asla çıkmıyordum odamdan ve evde tedaviye devam ediyordum. Annemin gittikçe katlanılamaz hale gelen "Bırak ben yapayım işleri, kendine zarar veriyorsun." cümlesi bu iki gün içinde peşimi bırakmamıştı ve şimdi yeni kuralları açıklayacak, eğer oy çoğunluğu olur ise yürürlüğe sürecektim.

     Parmaklarımı yanaklarıma değdirdim. Yine aklımdan çıkmayan o harfler, o kelimeler, o cümle onun sesiyle beynimde yankılandı. Bir daha yüzüne zarar verme. Neden demişti bunu? Bir anda kapıdan çıkmadan hemen önce ne diye düşüncelerimi karıştıracak bu cümleyi kurmuştu?

     8.55, toplantıya beş dakika var ve ben konferans salonuna gitmem gereken bu sürede hala oturuyorum. Hemşire az önce yüzüme ilaçlarımı sürdükten sonra odamdan çıkmıştı ve ilacın yanması şu anda umurumda değildi.

    Bir daha yüzüne zarar verme.

     "Bay Felix, sizi bekliyorlar." 9.00, sandalyeden kalktım ve kapıyı araladım. Chris elini öne doğru uzattığında önden ilerlemeye başladım ve konferansa giden koridora girdim. Chris arkamdan bir şeyler mırıldanırken onu tam olarak dinlemiyordum ancak yazdığım maddeleri gözden geçirdiği belliydi. "Bay Felix, beni dinliyor musunuz?"

     "Hm?" Durup arkama döndüğümde konferansın kapısını kaçırdığımı fark ettim. Kapıya doğru tekrar geri geldim ve Chris kapıları açmadan önce üzerimi düzeltip derin bir nefes aldım. Kapılar açıldığında en az yüz kişinin oturduğu koltukların arasından geçerek sahneye ulaştım. Önünde kürsü olan koltuğa oturdum ve bu koltuğa babamın ölümünden sonra ikinci kez oturuşum oldu.

     "Toplantı başlamıştır." Chris yanımda dikelmeye başladı ve elindeki kağıtları okumaya koyuldu. "Konu: Yapılacak yenilikler! Bay Felix, sayın babasından kalan eski adetleri kaldıracak ve yeni anlaşmalar yapacak. Yenilikler şunlardır:

     1) Korumalardan, eğitim görmek isteyen ve/veya sağlık problemi yaşayanlara maddi destek verilecek.

     2)Lee Mafya Örgütü'ne en fazla 35 bin won borcu olanların borçları silinecek. 70 bin won borcu olanların borçları, örgüte olan bağımlılıklarını kanıtlayınca silinecek. 70 bin won üstünde borcu olanlarla anlaşma iptal edilecek ve örgütün yardımda bulunduğu ev, araba, koruma, şirket vs. her şey geri çekilecek.

     3)En fazla iki sene içinde edilen ihanetler görmezden gelinecek.

     4)Çalışma azminin ve örgüte bağımlılığın seviyesine göre liderlere ve korumalara maaş arttırılacak/azaltılacak.

     5)Lee Mafya Örgütü'nün ismi L.Felix Mafya Örgütü olarak değiştirilecek.

     Bu maddelere karşı çıkacak, ekleme veya çıkarma yapacak olan var mı?" Gözlerim etrafta gezinirken bir kişi elini kaldırdığında başımı sallayarak söz hakkı verdim.

     "Ben, sayın babanız Bay Lee ile vefatından henüz bir hafta önce anlaşma yapmıştım. On dokuz yaşındayım ve ismim Soonhe, sayın babanız ben on üç yaşımdayken annemle babamı öldürdü çünkü onların  kanına Bay Hwang uyuşturucu enjekte etmişti. Babamlar da sayın babanıza beni koruması için yalvardı ancak olayın etkisinden çıkamadım ve bu işe karışmak istemedim."

     "Soonhe," diye araya girip sözünü kestim. "Toplantıdan sonra ofisime gelir misin lütfen?" Soonhe başını salladığında Chris sorusunu tekrardan sordu. "Bu maddelere karşı çıkan, eklemek veya çıkarmak isteyen var mı?" Kimse elini kaldırmadığında "Yenilikler onaylanmıştır." dedi ve toplantı sona erdiğinde herkes imza için sıraya girdi. Ben konferanstan çıkarken Soonhe'yi sırada gördüm ve Chris'e doğru yaklaştım. "Soonhe'yi sıradan çıkartıp yanıma getir."

Love of the MafiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin