Yazarın Ağzından...
Sarı etiket üzerine siyah "Olay yeri inceleme, girmeyiniz" yazılı bantlar, dönüş olan yolun hemen deniz kenarına bakan yerine çekilmişti. Kameralar hiçbir şeyi kaybetmemek adına dikkatlice ve büyük bir endişeyle olayı çekerken polisin ve adli tıpın çalışmaları sürüyordu. Araç denizden çıkartılırken polis, herkesi geri çekti. Kimseye zarar gelsin istemiyorlardı.
"Plakayı sorgulayın hemen!" Dedektifin endişeli ama heyecanlı sesiyle polisler harekete geçti. Dedektif hemen eldivenlerini taktı. Aracı incelerken kırık cam dikkatini çekti. Diğer camlar kırılmamışken bu cam kırıldıysa basınçtan değil başka bir şekilde kırılmış olmalıydı. "Araçta iki kişi varmış, dikkat edin." dedi dedektif. Geldikleri yolu geri yürümeye başladı gözleri cam parçaları ararken.
Bir kayanın hemen dibinde gördüğü cam parçalarıyla hızlı adımlarını kayaya yönlendirdi. "Önce kayaya çarpmış, araç dönüş yapmadan kaymış. İlginç..." Cam parçasından birer örnek alıp geri döndü ve şeffaf poşetin içine koydu. Plakayı sorgulayan polise dönüp bağırdı. "Bir şey çıkmadı mı?" Polis telaş içinde döndü dedektife. Dedektif hemen anladı bir şeylerin doğru gitmediğini.
"Ne oldu?"
"Dedektifim, bu araç cumhurbaşkanı yardımcısı Hwang Hyunjin'e ait." Dedektif duyduklarıyla şoka girdi. Gözlerini araca çevirdi ve mırıldana mırıldana tekrar aracı incelemeye koyuldu. "İçeride kimse yok... Herhangi bir cesede ulaşılmadı mı?" Arkasını döndü ve adli tıptan adamına baktı. Adam başını iki yana salladığı anda aşağıdan gelen sesle kayaya tutunarak aşağıya eğildi.
"Altın bir yüzük bulduk! Bir de kırmızı kısa bir şal! Yukarı gönderiyorum!" Dedektif yukarı gönderilenleri eline aldı. Gözleri şalda gezinirken hemen ucundaki taşta takılı kaldı gözleri.
"FLH... Felix Lee Hwang... Sikeyim!" Gözlerini yüzüğe çevirdi. Altın yüzük yeni gibi durmuyordu ve üstünde Hwang yazıyordu. Bu yüzük çok tanıdıktı... Cumhurbaşkanı Felix Lee'nin asla ama asla çıkartmadığı, eşi Hyunjin Hwang'a ait olan yüzüktü bu.
Dedektif, adli tıptan adamına yaklaştı ve yüzüğü gösterdi. Hafif yosunlaşmış yüzüğü, adamın gözlerine tuttu. "Kaç saattir suyun altındadır sence bu?"
"On dokuz saat, en az. Çok geç kalınmış, yaşıyor olsalardı karaya çıkmış birilerinden yardım istiyor olurlardı." Evet, Hyunjin'in ve Felix'in kaza yaptığı yol çok kullanılmadığı için ihbar en erken on sekiz saat sonra yapılmıştı ve ortamı ayarlamak, aracı çıkartmak da bir saat sürmüştü.
"Medyaya haber verin," derken dedektifin gözleri araçta bir yere takıldı. "Bu araç dönüş yapmadan kaydıysa nedeni nedir?" diye sordu kendi kendine ve kendi kendine cevaplar vermeye başladı. "Yerler ıslak olabilir, ama yağmur yağmadı. İkili arasında kavga çıkmış olabilir ama camlar içeri doğru kırılmış, kısaca kimse başını cama vurmamış. Darbe dışarıdan gelmiş. Fren..." Hızla arabaya yaklaştı dedektif. Eğilip fren kablosunun olduğu yeri incelerken bağırdı.
"Bu bir cinayet vakası! Cumhurbaşkanı Felix Lee Hwang ve eşi cumhurbaşkanı yardımcısı Hyunjin Hwang cinayete kurban gitmiştir! Herkese yayın! Frenleri kesilmiş!"
Üç Saat Sonra...
Jeongin'in Ağzından...
Kucağımda bebekle, bebeğin aşısını yaptırdığım hastanenin arka kapısından çıktım. Tüm bedenim ağrıyordu, bugün aldığım haberlerden sonra olayın gerçekliği gitgide yüzüme vururken kendimi hasta hissetmeye başlıyordum. Bu sefer gerçekten ölmüşlerdi, değil mi? Yüzük ve fular her şeyi açıklıyordu, araba her şeyi açıklıyordu... Polislerin söylediğine göre o kadar yükseklikten düşen bir araçta yaşama imkanları sıfırdı. Zaten denize düşmeden önce kayaya çarptıklarını da söylemişlerdi, Bay Felix'in olduğu taraftaki camın kırıldığı ve kırık bir camla denize düştükleri için daha o çıkamadan arabanın içinin su dolduğunu düşünüyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love of the Mafia
Fanfictionİki ayrı mafya elebaşı: Hwang ve Lee. Birbirlerine küçüklükten beri düşman olarak büyüyen iki adamın savaşının ölümle sonuçlanmasının sonucu oğullarının onların yerine geçmesiyle başlayan yeni bir savaş. Travmalarla büyüyen, babalarının intikamını a...