...Selaam :)
OĞLUM ÇOK İYİYİM LAN
Enerjiden uyuyamıyorum bile amkHaydee
Buyursunlar efenim :)□■□
Başımdan kaynar sular dökülürken, muhtemelen sigaramı ararken bornozumun ipin bağının çözülmüş olduğunu ve her yerimin tamamen ortada olduğunu algıladım. ~Lanet olsun.~
Demek ki Akay bu yüzden şoka girmişti...
□■□
İlk an da ne yapacağımı kestiremesem de, refleks olarak ellerimle bornozun iki yanından iki elimle çaprazlama tutup önümü kapattım istemsizce...
Bu hareketim de Akay'ın aklını başına getiren şey oldu sanırım çünkü yüz ifadesi bilinmezlikten ve şaşkınlıktan kızgınlığa dönüştü. Bana mı yoksa kendine mi kızdı anlayamıyordum ama kızdığına çok emindim o sırada.
Ya bilerek yaptığımı yani önünde kendimi bile isteye sergilediğimi düşündüğü için kızdı ya da kendini bana bakmaktan alamadığı için kendine kızdı... ~Umarım neye kızdığını sonradan da olsa anlarım da önlem alırım.~
Akay, benim refleksle üzerimi kapatmam üzerine kendine gelince, ani ve hızlı adımlarla pencereye gelip aynı hızla perdesini kapatana kadar ben hâlâ onu izlemeye ve o kısacık sürede gözlerimi üzerinde gezdirmeye devam ettim... ~Vee perde kapandı.~
İç çamaşırlarıyla da olsa onu ilk kez çıplak görmek, çıplak hayâl etmekten çok daha fazla etki bıraktı üzerimde. Çarçabuk üzerimi giyinip yatağıma girdiğimde kasıklarım yüzünden uyuyamayıp, ufaktan kıvranıyordum açıkçası ve liseliler gibi gözlerimi kapatarak kendimi hayâl dünyasına bırakıp, Akay'ın bedeninin aklıma kazınmış haliyle kendi kendimi rahatlatmak zorunda kaldım. ~Gerçekten yaptım bunu.~
İşim bittiğinde, içine girdiğim atmosferin etkisinden hâlâ kurtulamadığım için telefonumu el yordamıyla bulup Akay'a mesaj attım.
B - Neden bu kadar geç geldin eve?
Aklıma başka bir şey yazmak gelmedi çünkü.! Ayrıca bu soruyu da merak ediyorum.
Ve Akay cevabıyla beni yine şaşırtmadı.
A - Bunu neden yaptın?
B - Neyi?
A - Bana neden kendini gösterdin?
Yüzünde gördüğüm o son kızgınlık ifadesi, düşündüğüm ilk seçenekten kaynaklanmış demek ki...
B - Göstermedim.
B - Bilerek yapmadım.
B - Eve geldiğini bile bilmiyordum.
B - Neden bu kadar geç kaldın?A - Karanlıkta oturuyordun yani?
A - Çıplak?'Burası benim evim. Baktığında bunu yapmam kadar normal bir durum olamaz aslında. İstersem bornozsuz da gezerim kime ne?' diye düşünsem de elbette bunu Akay'a söylemedim.
B - Hayır.
B - Yeni duş almıştım, ışık o yüzden kapalıydı.
B - Eve neden bu saatte geldin?A - Bilerek yaptın.
A - Sırf seni görmem ve sürekli bana söyleyip durduğun şu senden ne kadar etkilendiğimi bana ispatlamak için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETREFİL / GxG
Romance☆ TAMAMLANDI ☆ _____+18_____ İki kadın düşünün... Ayakları yere sağlam basan güçlü kadınlar. İkisi de keçi gibi inatçı, ikisi de dik karakterlere sahip. Ve her ikisi de hatalar yapmaya müsait. BEGÜM BELÇİN UZBAY vee AKAY AYTÜRK Bazen kızgın, baze...