Yıl Sonu

2.8K 308 103
                                    

-Keyifli Okumalar-

"Seni tam yarım saat önce çağırdım Taehyung!"

"Baba, zaten toplantıya daha vakit olmasına rağmen erken geldim. Ne istiyorsun benden tam olarak!"

"O çocuğun yanındaydın değil mi? Jungkook muydu adı neydi?"

"Ne ilgisi var şimdi bu durumun, onunla."

"Taehyung, oğlum bitmedi mi eğlencen? He? Daha ne kadar sürdüreceksin bu oyunu! Tamam ben aldırdım, bana inat yapıyorsun biliyorum."

"Ne?"

"Ama yeter! Senin istediğin olsun tamam mı? Çıkart işten onu, yerine de kimi almak istiyorsan onu al."

"Baba benim oyun oynadığımı mı düşünüyorsun?"

"Taehyung, en başından istemiyordun çocuğu, başımın etini yedin günlerce. Şimdi ne değişti oğlum?"

"Aşık oldum."

"Bir erkeğe mi?!"

"Ne fark eder baba?! Erkek ya da kadın ne fark eder. Aşık oldum ben Jungkook'a..."

"Aşk değil senin ki. Her zamanki şımarıklığını yapıyorsun Taehyung! Bana inat yapıyorsun."

"Baba, ben de bir şeyler hissedebiliyorum ve inan benim için cinsiyet fark etmiyor. Sana inat yaptığımı düşünmen gerçekten çok komik. Eğer öyle olsaydı inan aşık olmak, tercih edeceğim son şey bile değil."

Tamrım! Jungkook'u hırsızlıkla suçlayarak kovmayı düşünüyordum.

"Peki, oğlum diyelim ki hislerinde samimisin, aşık oldun o çocuğa. Sence bu işin sonu gözüküyor mu Taehyung he? Nereye kadar gidecek bu iş böyle."

"Orasını da bırak ben bileyim baba."

"Sen bileceksin öyle mi? Bu zamana kadar ben olmadan ne yaptın ki, bunu becereceksin Taehyung."

"Bana hiç fırsat verdin mi de böyle konuşuyorsun! Hayatım boyunca sen ne istersen onu yaptım. Ağzımı bir kez olsun açmadım. Beni sana muhtaç yetiştirdikten sonra hiçbir halt beceremiyorum diye beni suçlayamazsın anladın mı?"

"Ne istedin de yapamadın Taehyung?"

"Ne mi istedim baba? Ne istedim mesela biliyor musun? Arkadaşlarımla birlikte üniversiteyi burada okumak istedim. Sizin yanınızda olmak istedim ama sen sanki ben oraya bayılıyormuşum gibi başından attın beni! Yetmiyormuş gibi bir de rica ettim senden mimarlık okumak istiyorum dedim. Senin cevabın neydi peki baba hatırlıyor musun? Dur ben sana hatırlatayım, bu şirket senin Taehyung ona göre bir bölüm okuyacaksın, konu tartışmaya kapalı... Baba mevzu sadece para değil... Sen benim istediğim şeyleri hiçbir zaman önemsemedin. Jungkook mevzusu tamamen şans eseriydi. Kabul ediyorum başta hiç istemedim çünkü yine bana karışmıştın, çok sinirlenmiştim ama ikimizinde hesaba katmadığı bir şey vardı. O da benim ona aşık olmam. Onu bana kendi ellerinle getirdin ve ben onu sana geri vermeyeceğim baba..."

Tıklatılan kapıyla toplantı vaktinin geldiğini anlamış ve gergin bir şekilde uzun masadaki yerimi almıştım. Çalışanlar birer birer yerini alırken babama bakmamaya özen gösteriyordum.

Canımı çok sıkmıştı.

Şu an toplantıyı siktir edip Jungkook'un yanına gitmek istiyordum. Onu kollarımın arasına almak, o güzel dudaklarına öpücüklerimi bırakmak istiyordum. Çünkü uzun bir süredir beni sakinleştiren şeyler bunlardı. Jungkook ve Juwoon yanımda olduğunda her şeyi unutabiliyordum. Sanki üçümüz yan yana olduğunda bu gezegende olmuyorduk. Kendi dünyamıza çekiliyor ve orada çok mutlu oluyorduk.

Fraud |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin