Tepki

2.2K 264 111
                                    

-İyi geceler ve keyifli okumalar-

"Juwoon seni görmek istiyor, seni çok özlemiş..."

Adımlarım istemsizce durmuştu. Evet Jungkook'a öfkeliydim, kızgındım, kırgındım ama Juwoon'un hiçbir suçu yoktu.

Hatta o kadar özlemiştim ki onu o güzel kokusu burnumda tütüyordu.

Yine de arkamı dönemedim hem Juwoon'u görmemişti bile. Bunu nerden bilebilirdi?

Arabama yaklaşık 10-15 adım kalmıştı. Cebimden anahtarı çıkarıp kilidi açtım.

Arkamda hissettiğim hızlı adımlardan sonra bir anda önümde belirdi. Tam arabanın kapısının önünde duruyordu şimdi.

"Taehyung, konuşabilir miyiz?"

"Hayır, çekil."

"5 dakika. Sadece 5 dakika."

"Hayır dedim. Anlamıyor musun? Çekil şu kapının önünden."

"Yüzüme bakmayacak mısın?"

Dudaklarımın içini dişleyerek derin bir nefes verdim. Sonra da başımı kaldırıp gözlerinin tam içine baktım.

Kocaman, her an akacak gibi olan dolu iri gözlerine...

"Senin hala karşıma çıkacak bir yüzün var ama ben, senin o iğrenç yüzünü görmek dahi istemiyorum. O yüzden defol şimdi karşımdan."

Göz bebekleri titredi, dolu gözleri daha da doldu.

Başını usulca sallayıp sanki gözleri dolu olan o değilmiş gibi gülümsedi. Zayıfladığı için çöken suratında gamzesi belirdi bir anda.

"İğrencim değil mi? Bence de öyle... İğrenç herifin tekiyim."

"Of mağdur edebiyatını dinleyemeyeceğim. Çekil!"

"Juwoon..."

"Çekil dedim amına koyayım! Sağır mısın?"

Sokakta yankılanan sesime rağmen o, onu duyabileceğim ses tonuyla devam etti.

"Juwoon iki sokak ötede yaşıyor. Günlerdir gelip gidiyordum, bir kez olsun göremedim. Öleceğim sandım... Onu görememek benim için ölüm gibi..."

"Ne sikime anlatıyorsun bunları bana? Umurumda bile değilsiniz artık sen ve kardeşinin ne yaptığı, nasıl yaşadığı, ne yediği, ne içtiği, nerede yatıp kalktığı umurumda değil anlıyor musun?"

Dediklerimi umursamadan devam etti...

"İlk defa bugün görebildim Taehyung, ilk kez bugün gördüm bakmaya kıyamadığım yüzünü... Bana ne sordu biliyor musun?"

Bıkkınlıkla nefes verdim.

"Umurumda değil. Merak etmiyorum."

Her kelimeyi bastıra bastıra söylemiştim ama o devam etti.

"Taehyung da gelecek mi dedi?"

Gözlerimi hızla kaçırdım.

"Bana senin neden gelmediğini sordu... Günlerdir görmediğim kardeşim bana seni sordu."

"Banane bundan."

"Taehyung ben söz verdim. Yarın birlikte geleceğiz yanına dedim. O kadar sevindi ki sana anlatamam gözlerinin içi güldü."

"Sana son kez çekil diyorum. Yoksa ben seni çekmesini bilirim."

"Son bir kez benimle ge..."

Suratına indirdiğim yumrukla zayıf bedeni yana doğru savruldu sonra da ayakları birbirine takılıp yere düştü.

Fraud |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin