Ceza

2.1K 252 84
                                    

-Keyifli Okumalar-

"Senin en büyük cezan bu Jeon Jungkook..."

"Se-sen mi yaptın bunu? Sen mi aldın Juwoon'u elimden?"

Acı gülüşü yeniden kulaklarımı doldururken yüzüne baktım.

Tamamen dağılmıştı, benim gibi...

"Sen herkesi kendin gibi şerefsiz sanıyorsun galiba... Ama hayır ben hiçbir şey yapmadım... Hatta daha acı olan ne Jungkook sana söyleyeyim mi?"

Dolu gözlerimi gözlerine sabitledim, cevabını beklercesine...

"Eğer, eğer gerçekten sana aldığım biletin uçağına binseydiniz ikiniz de Japonya'da olacaktınız... Ne garip değil mi?"

Nasıl yani? Bizi şikayet eden başka biri miydi? Hatta çeteden biri...

"Her şeyi yaptım Jungkook... Her şeyi son ana kadar sen mutlu ol, iyi ol, güvende ol diye yaptım."

Akan gözlerini, aktıkları için nefret edercesine sildi. Canının yanmasını umursamadan...

"Sen ve Juwoon güvende ol diye her şeyi yaptım."

Öyle yüksek sesle bağırmıştı ki, yağmur ve soğuktan değil sesinden titremiştim.

"Karşılığı bu muydu? Sikik birkaç hisse yüzünden mi bu hale getirdin beni?"

Yüzüme doğru yaklaştı ve gözlerimin içine baktı.

"Bizi bu hale getirmene değdi mi Jungkook?"

Sindiremiyordum... O kadar ağır geliyordu ki yaptıklarım... Altında ezilmiştim...

"Seni şikayet etmeyeceğim Jungkook... Senin benim gözümde hiçbir değerin yok artık... Seni bu hayata bağlayan tek şey bile yanında değil... Sen kendi kendine yaptın bunu..."

"Mecburdum..."

"Mecburdun? Mecburdun öyle mi?"

Başımı yavaşça salladım. Juwoon'un yokluğu içimi ateş gibi kavururken dışıma sadece öfke vurdu.

"Sen olsan da olmasan da yine yapardım. Konu sen veya ben değiliz! Konu bizim yaşadıklarımız değil! Konu o yaşadığın ve aşk sandığın boktan duygular değ..."

Yüzüme yeniden aldığım darbeyle yana doğru savruldum. Bu sefer acı gülüş benim dudaklarımda belirdi. Dudağımda açılan yara iyice kendini belli ederken umursamadım.

"Sen ne biliyorsun ki Taehyung?"

Dediğim şeyle kaşlarını çatıp anlamsızca gözlerime baktı.

"Sen hiç aç girdin mi yatağa? Sen hiç faturalarını ödemediğin için karanlıkta ve soğukta oturdun mu Taehyung? Bir kuru ekmeğe muhtaç oldun mu?"

"Bunlar için beni mi suçluyorsun?"

"Anlamıyorsun değil mi? Mesele hiç bir zaman sen olmadın? Sen karşıma çıkan bir fırsattın sadece..."

Tüm kırgınlığıyla gözlerime baktı... Ve onu tamamen paramparça edecek şeyi söyledim.

"Yine olsa yine yaparım."

Başını iki yana salladı. Tüm öfkesi ruhundan çekilmiş, sadece koca bir hayal kırıklığıyla kalmış gibiydi...

"Sen... Sen bana anlatsaydın eğer..."

Bu sefer sinirle kahkaha attım. Yağmur tüm bedenimizi sırılsıklam etmişti.

"Vazgeçseydin eğer..."

Fraud |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin