keyifli okumalar...
"Bir daha bırakmayacaksın beni değil mi abicim?"
"Bırakmayacağım bebeğim, kimseye vermeyeceğim seni."
"Çok özledim seni, Teyung'u ama en çok seninle uyumayı ve bana masal anlatmanı. Bana o evde kimse masal anlatmadı. Hiç uyumak istemedim o yüzden..."
"Ben sana anlatırım bebeğim..."
Saçlarını sıkı sıkı öptüm. Öyle özlemiştim öyle hasret kalmıştım ki her zerresine asla yanımdan ayırmak istemiyordum.
"Juwoon?"
"Hmmm?"
"O evde... Sana... Hiç zarar veren oldu mu?"
Büyük gözlerini gözlerime dikti. Başını reddederek iki yana salladı.
"Hayır!"
"Peki, neler yaptın o evde bana anlatmak misin bebeğim?"
"Hmmm... Sıkıldım çok... Hep tek başıma uyudum. Kimse benimle oynamadı, uyumadı, çipolata da almadı. Bir de bir kere... Yatağıma çişimi yaptım. Ama sadece bir kere sonra hep tuvalete gittim."
O kadar tatlı söylemişti ki gülme sebebimi yanlış anlamasın diye dudaklarımı birbirine bastırdım ve saçlarını sevdim.
"Sorun değil bebeğim. Hiç sorun değil..."
"Bir de seni çok özledim abi. Her şeyden çok seni özledim abicim."
"Ben de seni özledim bebeğim... Hem de çok."
"Bir de ben evden kaçmadım abi! O çocuk dedi bana. Abin geldi in aşağı dedi sonra da pat diye bölye yüzüme kapıyı kapattı. Sonra Teyung buldu beni..."
"Korktun mu?"
"Hayır! Hiç korkmadım. Çünkü sizin geleceğinizi biliyordum."
Hafifçe kıkırdadım ve tekrar öptüm. Öpmelere doyamıyordum asla da doyamayacaktım.
Kapının tıklanmasıyla ikimizde oraya döndük.
"Gelebilir miyim?"
"Gel Teyung, çabuk gel!"
Juwoon heyecanla yatağa vurdu ve Taehyung'u yanımıza çağırdı. Taehyung elinde büyük bir tepsiyle geldi. Üç bardak süt ve yanında kurabiyeler vardı.
"Tüm mahalleyi turladıktan sonra acıkmışsındır diye düşündüm."
"Acıktım hem de çok!"
Taehyung büyük yatağın kenarına oturdu ve tepsiyi ortamıza bıraktı. Gülümseyerek Juwoon'a bakıyordu. Ben de ikisine...
Juwoon tabaktaki kurabiyelerden aldı ve ısırdı. Bardak minik eline biraz büyük geldiği için Taehyung tuttu ve içmesine yardımcı oldu.
Juwoon ikimize de gülümserken kurabiyesini yedi.
Sessizce Juwoon'u izledik ikimizde, ben öyle dururken Taehyung boştaki eliyle diğer sütü bana uzattı.
"Hadi iç."
Oldukça kısık sesle söylemişti bunu Juwoon da önce Taehyung'a sonra bana bakmıştı.
"Evet abi sen de iç hadi sonra da hep beraber uyuyalım."
Taehyung, Juwoon'un söylediği şeyle gözlerini kaçırdı. Kalbimde hissettiğim huzursuzlukla gülümsemeye çalıştım.
Taehyung'a yardımcı olacaktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraud |taekook
FanfictionJeon Jungkook çetesinin en büyük vurgununu yapmak için seçilmişti... Text-Düzyazı Switch 30.06.22