Zorundasın

2.4K 247 59
                                    

Dün paylaştığım bölümü okumayı unutmayın lütfen🤍

Bu bölüm şiddet unsurları barındıracaktır hassas olanların okumamasını rica ediyorum⚠️

-Keyifli Okumalar-

"Orospu çocuğu!"

Mideme doğru yediğim sert tekmeyle iki büklüm oldum.

"Ne sanıyorsun lan sen kendini piç herif!"

Bir tekme daha!

"Ulan! Ulan ne çabuk unuttun kardeşinle kendine, benden ekmek dilendiğin günü ha?"

Bu sefer yüzümde hissettiğim tekme ve kararan gözlerim... Bayılmak üzereydim sesler artık boğuk boğuk geliyordu.

"Ne demek yapamam he! Ne demek! Namjoon'a aynen böyle demişsin ya! Patrona yapamayacağımı söyle demişsin. Vazgeçtim demişsin Jungkook..."

Dudaklarımın kenarından boynuma doğru akan kanlar...

"Söylesene şimdi suratıma! Yapamam desene! Çocuk oyuncağı mı lan bu iş! Hayatımızı eline verdik şerefsiz. Ne değişti!"

Çenemi kırmak istercesine sıkan bir el, yüzüme yaklaşan bir yüz...

"O zengin piçe götünü mü verdin? Orospusu olduğun için mi böyle rahat konuşabiliyorsun he? Ne o, sahip mi çıkacağını sandın senin gibi bir varoşa...İki güne götüne tekmeyi basacak adama mı tercih ediyorsun bizi lan it!"

Sarsılan bedenim...

"Yıllar geçti ulan... Yıllar... Sana güvendim, güvendik. Bu çete için verdiğin sözü ne çabuk unuttun! O kolundaki dövmeyi derini yüze yüze silerim lan senin."

Nefesim sıkışıyordu...

"Bana bak Jungkook!"

Dengede tutamadığım başım ve yeniden sıkılan yüzüm...

"Bana bak bana bana buradayım. Bu iş senin sandığın kadar basit değil, çocuk oyuncağı hiç değil. Bir kere yapamayacağım dedin tamam dedik. Sonra geldin yapacağım patron dedin ona da tamam dedik. Bunca vakit geçti lan. Herif her bokunu biliyor tamamen ifşa ettin kendini, şimdi de kalkmış bana yapamam diyorsun. Yok öyle bir dünya... "

Boğazımı yakan ve ardı ardına gelen hafif bir öksürük...

"Öyle bir yapacaksın ki Jungkook, öyle bir halledeceksin ki bu işi o heriflerin bu piyasada esamesi bile okunmayacak anladın mı beni? Bu iş senin için bir tercih değil, bu işi yapmak zorundasın sen!

Çekilen saçlarım...

"Anladın mı lan piç?"

Yavaşça araladığım gözlerim ve patronumun sinirden kıpkırmızı olan suratı.

"Bu işte tek başına olduğunu mu sanıyorsun? Hepimizi riske attım lan ben!"

"Offfff! Su çarpın yüzüne!"

Yüzümü yalayıp geçen buz gibi su...

"Patron nefes alıyor mu?"

"Gebersin piç! Sikeyim ya... Ellerim kan oldu hep! Kendine getirin şunu diyeceklerimi anlayacak kıvama gelsin. Çünkü bundan sonra diyeceklerimi daha iyi duyması gerek."

"Jungkook, Jungkook kendine gel hadi!"

Yüzüme hafifçe vurulan eller... Bulanık gördüğüm kirli ve ıslak depo...

"Şu havluyu ver ellerimi sileyim amına koyayım. Her yerim kan oldu. Doğrultun şunu da."

İki kolumdan tutularak kaldırıldım fakat başımı yukarıda tutamıyordum.

Fraud |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin