-Keyifli Okumalar-
"Jungkook, ben daha önce hiç altta olmadım ama bugün hem içine girmeyi istiyorum hem de seni içimde hissetmek istiyorum..."
Söylediğim şeyle birlikte Jungkook alt dudağını emerek gözlerimin tam içine doğru baktı.
"Seninle olduğum sürece pozisyonumun bir önemi yok ama ben de tam olarak bunu istiyorum bebeğim. Hem içinde olmayı hem içimde olmanı istiyorum Taehyung."
Asla doyamadığım dudaklarını öptüğümde elleri yeniden belimi buldu.
Kolları, ince belimi sardığında beni daha da kendine çekerek oturur pozisyona geldi.
Kucağında olduğum için daha yukarıda kalıyordum. Bu yüzden şu an yüzü, çıplak göğsüme denk geliyordu. Dudaklarımdan ayrılıp göğsümün tam ortasına bir öpücük bıraktı.
Islak öpücüklerini bir bir sıralarken tam göğsümün ucunda durdu ve sıcak dilini etrafında gezdirdi. Belimden çektiği ve boşta kalan eli ile diğer göğüs ucumu sertçe sıktı.
"Ahh!"
Acı ve haz ile inledim. Bu tepkim hoşuna giderken göğsümün ucunu hafifçe ısırıp çekiştirdi.
Ellerim saçlarını sararken, kucağındaki hareketlerim sıklaşıyordu. Sabırsızca hareket ediyor, ellerimle saçlarını çekiştiriyor ve kendi dudaklarımı dişliyordum. Bu sefer ıslak dili göğüs ucuma değdiğinde, başımı geriye doğru attım.
Jungkook, açığa çıkardığım boynuma yönelirken elleri belimden kemerime doğru indi. Bir yandan hızlıca boynuma izler bırakırken bir yandan da yavaşça kemerimi çözüyordu. Bu zıt hareketleri kafayı yememe sebep olurken, arsızca alt kısımlarımızın sürtünmesini sağladım.
"Çok sabırsızsınız Bay Kim..."
Kalçamı sertçe sıktığında sitemle inledim.
"Acele etmeyin lütfen... Yoksa canınız yanabilir."
Hiçbir şey söyleyemiyordum, yutkunmaktan ve inlemekten başka yaptığım bir şey yoktu. Jungkook ise bilinçli hareketleriyle bana yön veriyordu adeta.
Söylediği şeyden sonra atik bir hareketle sırtımın yatakla buluşmasını sağladı. Zaten çözdüğü kemerimle birlikte pantolonumu da çıkardı ve kenara doğru fırlattı. Artık üzerimde sadece iç çamaşırım vardı. Bir de çoktan belirginleşen penisim...
Dudaklarıma hızla bir öpücük bırakıp kendi pantolonunu da çıkardı ve ben de ilk onu bu kadar çıplak gördüm.
Gözleri baştan aşağı üzerimde gezmişti. Büyük gözlerini birkaç kez kırptı...
Hareketleri yavaşlamış hatta durmuştu.
"Noldu?"
"Hiç... Hiçbir şey olmadı..."
Başımı hızla salladım ve dudaklarını öpmeye başladım. Yeniden tek beden olmuştuk ve birbirimize yıllar sonra kavuşmuş gibi öpüşüyorduk.
"Taehyung..."
Nefes nefese bir şekilde adım ağzından çıkarken basit bir 'hmm' ile cevap vermiştim.
Elleri çamaşırımın kenarına geldiğinde gözlerime doğru baktı. Başımı usulca salladım.
Kalbim deli gibi atıyordu.
Öyle hızlı atıyordu ki nefesim kesilecek gibi hissediyordum. Aşık olduğun insan ile birlikte olmak böyle bir his miydi?
Diğer hareketlerinin aksine çamaşırımı yavaşça bacaklarımdan çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraud |taekook
FanfictionJeon Jungkook çetesinin en büyük vurgununu yapmak için seçilmişti... Text-Düzyazı Switch 30.06.22