İki Yalancı

3.4K 364 148
                                    

"Teyung?"

"Juwoon?"

Göz göze geldiğim an üzerindeki ve ellerindeki toprağı unutmuş bana doğru koşmuştu.

"Özledim seni Teyung. Sen de beni mi özledin? O yüzden mi geldin?"

Onun boyuna gelmek için yere çökmüş ve yüzünü sevmiştim.

"Evet, seni özlediğim için geldim."

Buraya gelmeden önce, uğradığım marketten sevdiği çikolatalardan almıştım. Cebimden çıkardığım gibi ona uzattım.

"Vuaaaaah. Çipolatam!"

Heyecanla abisine döndü. İzin ister gibi gözlerine baktı. İşe yaramasını ister gibi bir de üzerine gülümsemesini ekledi.

Jungkook önce gözlerimin içine baktı. Derin bir nefes verdikten sonra Juwoon'a bakıp başını usulca salladı.

"Yaşasın!"

Sonrası ise çok hızlı gelişti. Çamurlu ellerini boynuma sardı ve yanağıma kocaman bir öpücük bıraktı.

"Juwoon!"

Jungkook'un yükselen sesiyle irkilmiş hızla kollarını geri çekmişti. Hatta bir iki adımda uzaklaşmıştı benden.

Beyaz gömleğim çamura bulanmıştı, en azından Jungkook'un bakışlarıyla bunu anlamış, üzerime bakmıştım.

Jungkook bize yaklaşmış Juwoon'u benden daha da uzaklaştırıp kendine çekmişti.

"Özür dilerim."

Juwoon ne yaptığını yeni fark etmişti. Gözleri hafif dolmuş, çamurlu ellerini mahcubiyetle birbirine sürtüyordu. Jungkook'un sesi yüzünden çok yanlış bir şey yaptığını düşünüyordu. Çünkü abisi ona hiç sesini yükseltmezdi. Demek ki kötü bir şey yapmıştı...

"Çabuk içeri geç Juwoon, üzerini çıkar, ellerini yıka ve temiz kıyafetlerini giyin. Ben geliyorum birazdan."

Juwoon hızla başını sallayıp, bana son kez baktıktan sonra içeri koşmuştu.

"Sorun değildi, bağırmana gerek yoktu."

"Hay sikeyim!"

Jungkook, yüzünü elleri arasına alıp, sinirle sıvazladı. Anlaşılan o da bağırdığının yeni farkındaydı.

"Bence gönlünü almalısın."

"Neden geldiniz yine? Bugün katılmanız gereken bir yemek vardı ve ben bu yüzden izinliyim, evimdeyim fakat siz yine buradasınız. Neden?"

"Çünkü olmam gereken yerde olmak istemiyorum."

"Burası da olmamanız gereken bir yer. Fakat siz her fırsatını bulduğunuzda buradasınız. Taehyung bey, ben sizin şoförünüzüm. Siz her kafanız estiğinde çalışanlarınızın evine mi gelirsiniz?"

Buna verecek bir cevabım yoktu. Çünkü ben böyle bir şeyi hayatımda ilk kez yapıyordum.

"Juwoon'u görmek istemiştim."

"İstemeyin! Mümkünse bir daha buraya da gelmeyin. Çikolata almayın,  oyuncak almayın, onunla ilgilenmeyin. Tamam bir kere tesadüfen geldiniz. Çok güzel vakit geçirdi ama fazlası olmaz. Buna alışmasına izin veremem. Hem ben gerçekten anlamıyorum. Neden?"

Neden?

Neden?

Neden?

Taehyung da birkaç kere sormuştu bunu kendisine. Taksiye binerken, şoför nereye gideceğini sorarken, uğradığı markette çikolata rafına doğru giderken...

Fraud |taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin