-Keyifli Okumalar-
"Abicim nereye gidiyoruz?"
Küçük olan meraklı gözlerle abisini izliyordu. Abisi ise çantaya acele acele kıyafetlerini ve Juwoon'a ait birkaç oyuncağını dolduruyordu. Gözlerini abisinden asla ayırmıyordu Juwoon...
Abisi o kadar dalgındı ki, ufaklığının sorusunu bile duymamıştı. Tedirginlikle etrafına bakındı Jungkook. Juwoon'a ait olan önemli bir şeyi unutmak istemiyordu.
Yeniden yineledi sorusunu Juwoon.
"Abicim nereye gidiyoruz."
Jungkook dolaptan aldığı kalın montu Juwoon'un üzerine dikkatlice geçirdi, nefes nefeseydi Jungkook. Korkuyordu çünkü... Kaybetme korkusu yiyip bitiriyordu onu... Montun fermuarını hızla çekti ve kontrol etti miniğini...
"Bebeğim, hani seninle bir şey konuşmuştuk hatırlıyor musun?"
Küçük olan kaşlarını çattı bir anda... Ne konuşmuş olabilirlerdi... Abisiyle her gün bir sürü şey konuşuyorlardı.
"Ne konuşmuştuk abi?"
Jungkook bu seferde kalın örgü şapkayı geçirdi miniğinin başına ve üşümemesi için kulaklarını sıkıca örttüğünden emin oldu.
"Hani biz çok uzaklara gidecektik hatırlıyor musun?"
Juwoon duyduğu şeyle birlikte istemsizce dudaklarını büzdü açıkçası pek hevesli değildi bu uzun ve uzak yolculuğa, abisinin heyecanla söylediği şeye ufak bir baş salladı sadece.
Evet abisinin söylediği şeyi çok iyi hatırlıyordu Juwoon ama gitmek istemiyordu. Çünkü arkadaşları buradaydı ve abisi sadece ikisinin gidebileceğini söylemişti bu uzak yere.
Oysa ki Juwoon arkadaşları da gelsin istiyordu. Teyung, Hoseok, Namjoon ve Seokjin. Hiçbirini burada bırakıp gitmek istemiyordu. Çünkü onlar Juwoon'un en yakın arkadaşlarıydı...
Jungkook kardeşinin yüzündeki ifadeden hemen anlamıştı bu durumdan memnun olmadığını. Minik yüzünü elleri arasına aldı ve Juwoon ile göz göze geldi.
"Sorun ne Juwoon? Neden astın suratını? Hadi anlat abine."
"Abi?"
"Efendim bebeğim?"
"Biz bu uzak yere... Sadece ikimiz gideceğiz değil mi?"
"Evet, sadece ikimiz."
"Başka kimse gelmeyecek?"
"Hayır."
"Peki, Teyung?"
Jungkook duyduğu isimle öylece kalakaldı... Taehyung... İşler Jungkook için o kadar kötü ilerliyordu ki şu an bu durumu düşünmemişti bile ama adını duyar duymaz canının yanmasına engel olamadı.
"Juwoon bu yere bizden başka kimse gelmeyecek bebeğim hele ki Taehyung..."
"Neden? Neden gelemez? Azıcık da mı gelemez."
"Gelemez Juwoon... Hem bu yolculuk bizim aramızda sır. Kimse ama kimse bilmiyor. Sadece sen ve ben... O yüzden ağızından hiçbir şey kaçırma lütfen..."
"Peki abicim..."
Jungkook, küçük bebeğinin üzgün yüzüne dayanamazken yanaklarına kocaman öpücük bıraktı sonrasında gülümseyerek konuştu.
"Ama istersen gitmeden önce Taehyung'u görebiliriz ne dersin?"
Juwoon duyduğu şeyle gözleri kocaman olurken, abisinin boynuna atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraud |taekook
FanfictionJeon Jungkook çetesinin en büyük vurgununu yapmak için seçilmişti... Text-Düzyazı Switch 30.06.22