keyifli okumalar...
"Jungkook, benim zamana değil sadece size ihtiyacım var."
Dudakları aniden dudaklarımı bulduğunda gözlerim kapandı...
Ellerim yakasını bulurken içeri doğru çekiştirdim Taehyung'u... Öyle özlemiştim ki dudaklarını dudaklarımda, tenimde, ruhumda. Büyük bir hasretle öptüm dudaklarını...
"Çok özledim seni... "
Nefes nefese ve fısıldayarak söylediği şeyle midem kasıldı. Dudaklarımızı tekrar birleştirdim ve onu koltuğa doğru çektim.
"Ben de seni çok özledim."
Söylediğim her kelime de dudaklarımız birbirine sürttü ve bu durum bizi daha da tahrik etmekten başka bir işe yaramadı.
Ellerim boynundan ceketine inerken yakalarını tuttum ve omuzlarından aşağı indirip çıkardım. Taehyung, hareketlerime uyum sağlıyor, aynı zamanda beni öpmeye devam ediyordu.
Hafifçe Taehyung'u ittim ve arkasında duran koltuğa oturmasını sağladım.
Oturduğu zaman aramızdaki mesafe açıldı ve baştan aşağı beni süzdü, ben de onu.
Sadece öpüşmüştük ama duygularımız o kadar yoğundu ki bu bile dağılmamız için yetmişti.
Dudaklarımı arsızca yaladığımda yüzünde çarpık bir gülüş belirdi. Bu hareketiyle ben de aynı şekilde gülümsedim ve bacaklarımı iki yanına açarak kucağına oturdum.
Tekrar uzanıp dudaklarına öpücük bıraktım.
"Juwoon?"
"Çoktan uyudu..."
Hala öpüyordum.
"Sessiz olabilecek misin?"
Sesi öyle derin çıkıyordu ki kasılmadan duramıyordum. Elleri belimden aşağı kalçama doğru indi ve sertçe sıktı.
"Neden olamayım?"
"Hatırlıyor musun Jungkook? Sana dediğim şeyleri?"
Söylediği şeyler ile gözlerinin tam içine baktım. Öyle yoğun bakıyordu ki bana nefesimin kesildiğini hissettim.
"Hatırladın mı Jungkook?"
Hiçbir şey söylemeden başımı usulca aşağı yukarı salladım. O ise aynı fısıltıyla devam etti.
"İstediğin gibi bir gün üstte olacağım... O gün öyle bir becereceğim ki seni Jungkook. Sesin kısılana kadar altımda inleyeceksin... İçinden çıkmam için yalvaracaksın bana..."
Onu terk ettiğim sabahın gecesiydi, suçluluk, ihanet duygusuyla ne yapacağımı şaşırmıştım, Taehyung'a hırçın davranarak biraz olsun dikkatimi dağıtmaya çalışmış kendimden intikam almak istemiştim.
Fakat Taehyung, bu hırçınlığımı fark etmiş benimle o gece birlikte olmamıştı. Nedenini sonradan anlamıştı, buna emindim ama o gece bir anlam verememiş beni yine şefkatiyle sarmıştı...
Şimdi ise o gece kurduğu cümlelerin aynısını kurmuş, titrememi sağlamıştı. Kalçamı sıktığı eli biraz daha aşağı kaymıştı.
Bacaklarım aralık kucağında oturduğum için kolaylıkla deliğime baskı yaptı.
Siktir!
Eşofmanım olmasına rağmen öyle kasılmıştım ki dudaklarıma dişlerimi geçirdim.
"Daha önce hiç?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fraud |taekook
FanfictionJeon Jungkook çetesinin en büyük vurgununu yapmak için seçilmişti... Text-Düzyazı Switch 30.06.22