Part 2

65 6 0
                                    

John és Blaine John házában vannak és beszélgetnek.

-Mesélj, mi volt Brookhavenben mióta elmentem?-kérdezte Blaine érdeklődve.

-Az iskola még mindig népszerű. A város lakosai boldogok és ma reggel szakítottam Petrával. Veled mi volt?

-Az komoly! Egyébként nemrégiben megöltem a gyilkost aki Barry haláláért felelt. Végre békében nyugodhat.

-Tudtam, hogy megtalálod a gyilkos. Egyébként Bloom visszatért a halálból.-mondta John.

-Ez aztán a hír! Megkeresem és beszélek vele!

-Már nem érnéd utol! Elment Sissihez.

-Azt nem hiszem! Láttam Sissit a városba érni.-mondta Blaine.

-Gondolod, hogy már találkoztak?

-Szerintem egészen biztos, hogy találkoztak. 

-Hívjuk el őket egy vacsorára hozzám! A Mikaelson nővérek és Slayer fivérek. Szerintem jó kis vacsora lenne.-mondta John.

-Akkor holnap majd keressük meg őket!-mondta Blaine és már indult is ajtó felé. 

A fivérek másnap délután autóba ültek és miközben Blaine vezet beszélgetnek. 

-Szofival mi a helyzet? Őt se láttam.-mondta John belekezdve egy újabb témába.

-Őt jobban megrázta a fiúnk halála. Szerintem az elmúlt időszakban nem is igazán foglalkoztunk egymással. 

-Most arra célzol, hogy már nem szereted?

-Nem tudom. Fura ez az egész mindig amikor látom az jut eszembe, hogy volt egy gyerekünk aki meghalt.-mondta Blaine.

-Értem.-mondta John.

A kis autókázás után megtalálták a Mikaelson nővéreket akik egy ház előtt beszélgetnek. A házat pont most vették meg az újra egyesülésük alkalmából. A fivérek kiszálltak Blaine kék Teslájából és odasétáltak hozzájuk.

-Sziasztok!-köszöntek egymásnak.

-Nem gondoltam volna, hogy ezt mondom de jó ismét látni téged Blaine!-mondta Bloom.

-Téged is!-mondta Blaine egy kedves mosollyal. 

-Miért jöttetek?-kérdezte kíváncsian Sissi.

-Arra gondoltunk, hogy tarthatnánk egy nővér-fivér vacsorát hamár Bloom visszatért.-mondta John.

-Nekem tetszik az ötlet!-mondta Bloom.

-Nekem is!-mondta Sissi és egymásra néztek Bloommal.

-Akkor este nyolckor Johnnál!-mondta Blaine és a fivérek hazaindultak. 

Bloom és Sissi bementek az új házukba és már be van rendezve. A postaládán pedig a Mikaelson nővérek felírat szerepel. 

-Kedves a fiúktól, hogy meghívtak minket vacsorára!-mondta Sissi és felbontott egy kartondobozt ami a ruháival van tele.

-Ne éld bele magad! Tuti van valami hátsószándékuk.

-Igen, mégpedig, hogy kedvesek!

-Legalább egy szerelmi vallomásra számítok a vacsora folyamán. Az mindegy, hogy melyikünknek.-mondta Bloom.

-Blainenek ott van Szofi! John pedig nemrég vált!

-Lehet de John és Petra az elmúlt hónapokban csak vitáztak és az már nem szerelem.

-Honnan tudnád ezt? Halott voltál!-mondta Sissi.

-A sok veszekedés során a kapcsolat kihal. Ezt mindenki tudja hugicám!-mondta Bloom kicsit nevetve majd a többi dobozt kezdte pakolászni. 

MegváltottakWhere stories live. Discover now