Season 2 Part 4

32 7 0
                                    

Caity és Liza egymással szemben állnak Brookhaven főutcáján. Szúrós szemekkel aztán végigmérték egymást és a megfagyott levegő aztán megtört.

-Jó látni, hogy ismét élsz Caity! Jól áll neked az élet! Bár bevallom őszintén, hogy holtan jobban szerettelek.-mondta Liza.

-Hagyhatnánk a felesleges beszédet és áttérhetnénk arra, hogy elmondod miért tértél vissza a városba?-kérdezte Caity és csípőre tette kezeit. 

-Akárcsak te én is özvegy lettem az évek során. Azonban azért vagyok itt, hogy összehozzam a város fő családjainak tanácsát. Tudtommal mind a négy családból van örökös.

-Valóban vannak örökösök. De az új generáció már nem átlagos emberekből áll.

-Ezekszerint igazak a hírek. A hírhedt Slayer fivérek valóban hozzájutottak némi erőhöz. A mi időnkben csak a bérgyilkosság volt veszélyes életcél.

-Ne gyere a mi időnkkel! Akkoriban minden más volt a mai világhoz képest.

-Igazad van! Viszont add át a fiaidnak, hogy megvannak hívva a találkozóra!-mondta Liza.

-Jobban szeretném őket kihagyni ebből! Elég problémával néztek már szembe.-mondta Caity.

-Ahogy gondolod! De te is tudod, hogy kötelező megjelenniük!-mondta Liza és elsétált. 

A Slayer házban eközben John az asztalnál reggelizik. Az ajtón Blaine ment be és meglátta fivérét.

-Milyen volt Bloomnál? Korán eljöttél.-mondta John a falatozás közben.

-Jól éreztem magam nála! Viszont volt egy érzésem, hogy itthon a helyem. Anya csinált reggelit?-kérdezte meglepetten Blaine és ránézett a konyhaasztalra. 

-Igen. De ha nem bánod megenném a te adagodat is.

-Nyugodtan! Bloomnál már ettem. Mellesleg inkább vért eszek és iszok.

-Jogos!-mondta John.

A reggeli után Caity hazatért és nagy híre van fiai számára.

-Fiúk! Beszélnünk kell!-mondta Caity és a nappaliba várja a fiúkat.

A fiúk bementek a nappaliba és leültek a kanapéra.

-Miről van szó anya? Nagyon feldúltnak tűnsz.-mondta John kicsit aggódva annyáért.

-Reggel találkoztam Liza Cageel. Az a baj vele, hogy összeakarja hozni a fő családi várostanácsot. Tehát Winters, Slayer, Mikaelson és Cage családtag kell hozzá. Mellesleg jönnötök kell nektek is.-mondta Caity.

-Oké! Mi a probléma ezzel?-kérdezte Blaine és keresi ebben a csapdát.

-Az, hogy az utolsó gyülekező verekedéssel végződött. Odáig fajul a helyzet, hogy egy teljes családi vérvonal kihalt. Ezért volt régebben öt család a tagja a gyűlésnek.

-Kitalálom! A Cage család érte a felelős!-mondta John.

-Igen! Abból a családból már csak Liza van és a lánya Izabella.-mondta Caity.

-Az a helyzet, hogy a lányát már megismertem. Pincérnő a bárban.-mondta John a tarkóját vakarva.

-Legalább tudjuk hol van.-mondta Caity.

-Remek! Odamegyek és megölöm! Vagy elrakjuk fogolynak és tökéletes zsarolóeszköz lesz!-mondta határozottan Blaine és felkelt a kanapéról. 

John ekkor szintén felkelt a kanapéról és öccse elé állt.

MegváltottakWhere stories live. Discover now