Season 2 Part 5

51 8 2
                                    

A Mikaelson nővérek házában Sissi és Bloom a mai tanácskozást beszélik át éppen. 

-Izgulsz a tanács összejövetele miatt?-kérdezte Bloom készülődés közben.

-Nem izgulok. Bár jobban örülnék ha nem mi mennénk. Régebben mindig valamelyik családtagunk ment el. 

-Valóban nehéz ez az egész helyzet.

-Te izgulsz?-kérdezte Sissi.

-Nem. Ott lesz Blaine is és miatta tudom, hogyha baj van akkor ő szíveket tép ki. 

-Blaine valóban mindenben benne van. 

-De John is! Bonyolult lehet Slayernek lenni.-mondta Bloom és elgondolkodott ezen.

-Mintha a mi életünk olyan könnyű lenne.-mondta szemeit forgatva Sissi.

A Slayer fivéreknél eközben John a tanácson lévő beszédét írja. Caity és Blaine pedig nemrég jöttek le a lépcsőn.

-Miben ügyködsz fiam?-kérdezte Caity.

-Valami beszédszerűséget írok, hogy tudjak majd felszólalni a béke érdekében.-mondta John.

-Ha Izabella anyja tényleg gonosz lelkű akkor inkább az öklödet edzd!-tanácsolta Blaine és kivett a hűtőből egy vértasakot, majd megitta.

-Blainenek részben igaza van és részben nincs! Nem kell beszéd! Ott minden rögtönzött lépés. Azt jó ha kigondolod mit mondasz de lehet nem abba az irányba megy a beszélgetés amibe te szeretnéd.-mondta Caity.

-Értem. Mennyire stresszes egy ilyen találkozó?-érdeklődött John.

-Semennyire.-mondta Caity és ezzel megnyugtatta Johnt.

Délután a beszélgetésre kijelölt épületbe összegyűltek a családok. Megjelent Jake a Winters családból. Sissi és Bloom a  Mikaelson családot erősítik. John, Caity és Blaine a Slayer családot. Végül pedig Liza és Izabella a Cage család tagjai. A családok külön asztalhoz ültek amik egy kört formálnak. 

-Jó látni ismét ezt a tanácsot! Azt viszont sajnálom, hogy a Winters családnak egy felmenője maradt csak.-mondta Liza.

-Igen de csak az én családom tagja volt valaha isten.-mondta dicsekvően Jake.

-Hogyne! Egyébként a tanács fő témája ma, hogy királyi családdá tenném magunkat. Bármint a Cage családot.

-Ennél nagyobb hülyeséget még nem hallottam!-mondta Caity.

-Hogy mondod? Talán valami problémád van?-kérdezte Liza.

-Nem csak neki! Elvégre a királyi család létrejöveteléhez királyság is kéne. Az itt nincs!-mondta John.

-Hát pont ezért fogok csinálni egyet. Brookhaven mától királyság lesz majd.-mondta Liza.

-Ezt nem támogatom!-mondta Sissi.

-Én igen!-mondta Blaine.

-Mivan?! Te komolyan kiállsz ez mellett?-kérdezte megdöbbenve John.

-Ja!

-Én is!-mondta Bloom.

-Kezdek összezavarodni.-mondta Caity.

-Caity az egyik fiadnak van esze! Mellesleg Bloomnak is.-mondta Liza.

A tanács ezután véget ért és minden család haza ment. A Slayer házban John kiakadt Blainere. 

-Komolyan kiállsz az mellett, hogy legyen a városunk királyság? Brookhaven sosem volt az! Tesó sajnálom, hogy ezt kell mondjam de elment az eszed!-mondta John kiakadva.

MegváltottakTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang