Season 3 Part 8

27 7 1
                                    

Három hét telt el a szigetről való hazaérés után és a fivérek máris egy másik városban vannak. A fivérek jelenleg Riflendben vannak és egy egész bandacsapatot ölnek éppen.

-Nem értem miért kellett a öltönybe jöjjünk! Tiszta vér lett.-mondta Blaine és kitépte egy ember szívét. 

-Azért, mert hamarosan esküvőd lesz. Egyébként megtanulhatnád tisztán tartani a ruháid. Az enyém makulátlan!

-Én vámpír vagyok, te witcher. Nekem nem egy telekinetikus mozdulat az egész hanem érintős. 

-Jólvan!-mondta John és a falhoz lökött varázslattal egy embert, aki ettől meghalt.

John és Blaine végeztek az utolsó tagokkal is és bementek egy nagy terembe ahol azonnal megöltek mindenkit. A banda vezére azonban ott ül egy széken és mozgás nélkül nézi a fivéreket.

-Maguk nem rémisztenek meg! A Slayer fivérek hírneve megelőzi azt mire bemutatkoztok. Úgy nézek rátok, mint kedves ismerősökre. Egyébként a nevem Filip Born!-mutatkozott be a bandavezér és felállt a székéből. 

-Ha ismersz minket akkor miért nem menekülsz?-kérdezte kíváncsian John.

-Fivérem kérdése jogos! Vámpírként megérzem a benned áramló vért és nem utal arra, hogy bármilyen természetfeletti képességed lenne.-mondta Blaine. 

-Ez Riflend! Lucifer és Jax óta nem történik itt semmi és már előttük se voltak itt természetfelettiek. Ez a város régies kinézetéről és királyságáról híres.-mondta Filip és közben rámutatott a falak régiségének jeleire. 

-De ez attól még az ördög városa. Maffiák, bandák és persze a királyság még mindig működik.-mondta Blaine.

-Egyébként nem azért jöttünk, hogy a városról csevegjünk. Nem hallott egy bizonyos Henya Tysonról?-kérdezte John.

-Nem tudom kiről beszél.-mondta Filip és még valóban nem hallotta ezt a nevet.

-Úgyse ismerik, hogy fantom? Vagy esteleg úgy, hogy a ripper vámpír aki nem tud leállni időben a vérszívással?-kérdezgetett tovább Blaine de Filip nem tud semmit.

-Vele se megyünk sokra! Ez már a negyedik banda volt a városban. Biztos, hogy itt van?-kérdezte kételkedve John és Blaine felé fordult.

-Biztos! Szeretett itt lenni és nincs vetélytársa a városban. Elvégre ősvámpír.-mondta Blaine elgondolkodva. 

-Jó és vele mi legyen?-kérdezte John és ránézett Filipre.

-Később kitalálom.-mondta Blaine.

A fivérek elindultak kifelé az ajtóhoz. Ezt Filip nem hagyta szó nélkül.

-Azt hiszitek elrejtőzhettek? Mindenki tudni fog rólatok! Halottak lesztek!-mondta Filip kiabálva és fenyegetőzve. 

Blaine ekkor kifelémenet meglátott egy kardot ami az egyik bandatagé volt és felkapta a kezébe. Blaine utána a kardot erősen eldobta és élére szúrta vele Filipet a mellkasán keresztül. 

-Witcherként nekem kéne jobban bánnom a fegyverekkel.-mondta John.

-Pár trükköt azért én is ellestem.-mondta Blaine egy mosollyal és elhagyták az épületet.

Otthon Brookhavenben már nagy készülődés van. Bloom egy átlagos bőrdzsekibe nézegeti esküvői ruháit a szobájában. A szobába aztán Sissi is bement.

-Nem tudod melyik legyen az esküvői ruhád?-kérdezte Sissi.

-Tényleg nem tudom. Ez a kettő tetszett de annyi ideig próbáltam a boltban is dönteni, hogy megvettem mindkettőt. De még most se tudom melyiket vegyem fel.-mondta Bloom és már kimerült a gondolkodástól. 

MegváltottakDonde viven las historias. Descúbrelo ahora