Season 2 Part 3

41 8 0
                                    

Caity az esti történések után elment lefeküdni. A fivérek addig beszélgetnek még egy kicsit.

-Úgytűnik mindig is anyánkra hasonlítottam. Ő is bérgyilkos volt, mint én! Eddig mindvégig arra gondoltam, hogy apámra hasonlítok, hisz sok rossz dolgot tettem, mint ő. Erre kiderül, hogy többnyire anyánk személyisége van bennem. Ez remek!-mondta Blaine boldogan.

-Örülök, hogy ez így feldob! Akkor viszont lehet én hasonlítok jobban apánkra.-mondta John kicsit elszomorodva.

-Ez nem igaz! Anyánkra is sok mindenben hasonlítasz.

-Mondj egy példát!

-Oké, lássuk csak! Neked is szőke a hajad.-mondta Blaine.

-Ez nem segített!-mondta John és elment a szobájába.

Blaine azonban még boldog a hírtől. Bloom a mai napon úgy döntött Balinéknél alszik. Reggel Blaine és Bloom a tegnapról kezdtek el beszélgetni.

-Milyen megismerni anyámat?-kérdezte Blaine.

-Rendes nőnek tűnik. Szerintem jóban leszek vele. Egyébként meg mindent megakarok tudni rólad.

-Az nem biztos, hogy jó ötlet.

-Tudom, hogy tettél sok rosszat. Engem ez viszont nem érdekel! Nézz csak magadra! Megváltoztál!-mondta Bloom és belenézett mélyen Blaine szemébe.

-Te viszont semmit nem változtál! Ugyanolyan szép vagy, mint mindig!-mondta Blaine és megcsókolta Bloomot.

John a szobájában a tükörben nézegeti magát. Nehezen tudja elfogadni, hogy inkább apjára hasonlít, mint anyjára. John a kezébe vett egy hajnyíró gépet és levágta a haját rövidre. Apjának szintén rövid haja volt, így azt gondolta így könnyebben eltudja majd fogadni a tényt. A fodrászkodás után lement a konyhába reggelizni és anyját találta ott.

-Jó reggelt fiam!-köszönt Caity.

-Jó reggelt anya! Ilyen korán fent vagy?-kérdezte kissé meglepetten John.

-Nem tudtam aludni. Egyébként Sebastian holttestét elvitték a halottasok. Elvileg a polgármester csinált egy hullákkal foglalkozó szervezetet.

-Igen, Diego sok mindenre gondol. Remek polgármester!

-Azért te se lehettél rossz! Sokan tisztelnek itt.-mondta Caity.

-Tényleg így van! Egyébként szeretnék tőled bocsánatot kérni.

-Bocsánatot?! Miért?

-Van egy rokonunk akiről nem beszéltem még. A lányom, Lili. Vámpír és már a Mikaelson nevet viseli de vérbeli Slayer.-mondta John.

-Akkor szeretném mihamarabb megismerni.-mondta Caity.

John ezután felhívta Lilit és áthívta. Lili örömmel ment át, hisz megismerheti végre a nagymamáját. Már mindhárman nagy beszélgetésben voltak amikor Blaine és Bloom váratlanul lejöttek a lépcsőn.

-Ezt már szeretem! Ilyen fogadtatás kell nekem minden reggel!-mondta Blaine és egy mosolyt vágott a mondat végére.

-Épp Slayer találkozót tartunk.-mondta Caity.

-Látom.

-Szia Lili!-köszönt barátjának Bloom.

-Szia Bloom!-köszönt vissza Lili.

Bloom és Blaine aztán kimentek az ajtó elé és csókkal elköszöntek egymástól. 

-Ma akkor te jössz át hozzánk!-mondta Bloom egy vigyorral.

MegváltottakWhere stories live. Discover now