A vulkán miatt megingott a talaj és a szigeten lévő társaság foci közben észre is vette.
-Ez mi a fene volt?-kérdezte Tália.
-Szerintem a vulkán amit láttunk.-mondta Dani.
-Itt vagyunk több, mint egy hete és végig volt itt egy működő vulkán? Mégis miért vagyunk még itt?-kérdezte kiakadva Sissi.
-Beszélek Mordával a vulkánról. Addig menjetek a városba! Ott találkozunk!-mondta Blaine.
-Rendben! Ott találkozunk öcsi!-mondta John és ketté vált a társaság.
-Nektek is feltűnt, hogy mostanában Blaine mondja a parancsokat és John teljesíti őket?-kérdezte a megfigyelése miatt Tánya.
-Igen ez jóideje így van már!-mondta Wanda.
-Az még hagyjál de John lett a humorosabb. Rossz hatással van rájuk a sziget!-mondta Bloom.
-Viccesek vagytok! Nem lehetne, hogy csak csöndben megyünk a városba?-kérdezte John.
-Jó!-mondta Tánya.
Blaine eközben bement a kis cellába és Mordával kezdett beszélni.
-Felteszem a vulkán miatt vagy itt.-mondta Morda.
-Felteszem ezt nem volt nehéz kitalálni! Viszont miért pont most tőr ki a vulkán ha eddig több éven keresztül csöndben és békében volt itt?-kérdezte Blaine.
-Na jó mondok neked egy tervet! Kiengedsz innen és beszélek a vulkánnal az én isteni nyelvemen. Megkérem a vulkánt, hogy ne tőrjön ki és mivel egy isten vagyok ezért nem is fog.-mondta Morda magabiztosan és felállt a kis székből amin eddig ült a cellában.
Blaine furán és értetlenül néz Mordára és próbálja megérteni ebben a logikát.
-Eltudnád ezt mondani normálisan? Bocs csak nem értem a Morda nyelvet.-mondta Blaine.
-Ez volt a normális.-mondta Morda.
-Na jó akkor inkább gyere velem!-mondta Blaine határozottan és elment Mordával.
A többiek a városban vannak és Sissi próbál Táliával figyelmeztetni mindenkit.
-Ki fog törni a vulkán! Figyelem! Ki fog törni a vulkán!-ismételgette Sissi.
-Ezeket az embereket nem érdekli.-mondta Tália.
Táli aztán meglátott egy szórólapot a járdán és felvette. A szórólap egy buliról szól ami akkor van amikor a vulkán kitör.
-Néz anya! Ezért nem félnek a kitöréstől. Inkább várják, hogy kitörjön, mert hatalmas buli lesz.-mondta Tália és megmutatta Sissinek a szórólapot.
-Aha, látom! Viszont így semmit nem ér ez!-mondta Sissi panaszkodva.
Tánya és Bloom ekkor odamentek Sissiékhez.
-Rátok se hallgatnak?-kérdezte Bloom.
-Nem bizony! Ezek inkább meghalnának buli közben, minthogy elhagyják a szigetet.-mondta Tália.
-Akkor nincs mit tenni!-mondta Tánya.
-Lehet. A többiek hol vannak?-kérdezte Sissi.
-Elmentek a vulkánhoz.-mondta Bloom.
Eközben a vulkán előtt ott vannak a többiek és John csípőretett kézzel néz fel a vulkánra.
-Na menjünk!-mondta határozottan John.
-Jó de hova?-kérdezte Wanda.
-Fel a vulkán szájához.-mondta John.
-Te fel akarsz menni oda?-kérdezte döbbenten és kicsit kiakadva Dani.
-Persze! Csak úgy nézhetem meg a helyzetet ha felmegyek és megnézem mi van ott.-mondta John.
-Ti menjetek nyugodtan! Én lent megvárlak titeket.-mondta Wanda.
-Akkor irány fel Dani! Nehogy lemaradj!-mondta John és elindult.
-Megint kezdem utálni a szigetet.-mondta Dani panaszkodva és ment John után.
Pár órával később John felért a vulkán tetejére és lihegve kicsivel később Dani is.
-Miben fáradtál el? Csak 3 órás volt a felút.-mondta John.
-Igen de nekem nincs se fáradhatatlanságom, se halhatatlanságom!-mondta Dani lihegve.
-Egyébként ahogy látom lassan feltör a láva teljesen. Egy vagy két napunk lehet hátra.
-Akkor most megyünk le összekészülni?
-Még nem. Megnézzük mennyit emelkedik a láva ha beledobunk valamit.-mondta John.
-Hát jó.-mondta Dani.
Blaine eközben megérkezett Mordával a vulkán aljához és találkozott Wandával.
-John merre?-kérdezte Blaine.
-Fent van Danival a vulkán tetején.-mondta Wanda.
-Értem! Köszi!-mondta Blaine.
Blaine felkapta a vállára Mordát és felvitte vámpírfutással a vulkán tetejére. A vulkán tetején Dani és John dobáltak köveket és szikladarabokat a lávába.
-Helló tesó!-köszönt Blaine.
-Helló öcsi! Hoztad Mordát? Miért?-kérdezte John.
-Halandzsázott össze vissza szóval inkább elhoztam.
-Mi köveket dobálunk a lávába.-mondta Dani.
Blaine elengedte Mordát és Morda megnézte a lávát.
-Parancsolom neked, hogy ne törj ki!-mondta Morda.
John Morda mellé állt és beszélgetni kezdtek.
-Gondolod, hogy ez segít?-kérdezte John.
-Persze! Isten vagyok! Minden ami létezik rám hallgat.-mondta Morda.
Blaine ekkor belelökte Mordát a lávába és Morda meghalt. John értetlenül nézett Blainere.
-Mi az? Nem a semmiért hoztam fel a vulkán tetejére!-mondta Blaine.
-Menjünk inkább le!-mondta John.
-Remek! Három óra lefelé!-mondta panaszkodva Dani.
A fiúk amikor leértek már mindenki várta őket és beszámoltak Morda haláláról. Utána pedig hazamentek. A közös házukba másnap reggel egy kis megbeszélést hívtak össze.
-Mit akartok mondani?-kérdezte John.
-Találtam egy szórólapot ami szerint nem akarnak menekülni az emberek hanem szórakoznak egy utolsót haláluk előtt. Szóval nem tudtuk figyelmeztetni az embereket, mert nem érdekli őket a dolog.-mondta Tália.
-Akkor is valamit ki kell találjunk.-mondta John.
-Inkább csak pakoljunk. Nem kell ez a felhajtás!-mondta Dani.
-Mindegy! Van még időnk ezt kitalálni!-mondta Bloom.
Ekkor a vulkán miatt megremegett a föld és egy hatalmas hang hallatszódott ami annak a jele, hogy kitört a vulkán.
-Úgytűnik már nincs.-mondta Blaine.
A társaság ekkor gondolkodásba kezdett és próbálták kitalálni mi legyen. John ekkor kitalált valamit. Valamit amivel megmenthetik a szigetet.
YOU ARE READING
Megváltottak
VampireA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.